אוטוריטה מבקרת במוקדים

אוטוריטה חזון (1)

✦ איך אנחנו מובילים למימוש החזון ✦ 

  • ✓ מעקב ולמידה מתמדת של התפתחות עולמות המוקדים בעולם. ✓ הרחבת גוף הידע הקיים בישראל והנגשתו לעוסקים בתחום. ✓ יצירה וביסוס של נורמת 'למידה בין עמיתים' לעוסקים במוקדים. ✓ הפצת ידע במכלול הפתרונות הטכנולוגיים, האנליטיים והרכים – המתקדמים ביותר בעולמות ה- CC. ✓ גיבוש תפישת העיסוק כפרופסיה מקצועית בישראל באמצעות הכשרת מנהלי מוקדים ודרגי ביניים במיטב הידע      והכלים הקיימים בתחום.

במסגרת פעילויות אוטוריטה אנו מבקרים במוקדים שונים ומגוונים בישראל ומביאים אל קהילת מנהלי המוקדים ידע וניסיון נצבר שישרת אותם בהצעדת המוקד בראשו הם עומדים להישגים והצטיינות.

לו"ז הביקור ומה הוא כולל – ? הביקור אורך כשעתיים וכולל את הפעילויות הבאות: 10:00-11:15 – הכרת המוקד; ייחודיות, אתגרים, כלים ניהוליים וטיפים – שיח פתוח ומעשיר עם מנהל המוקד 11:15-11:30 – סיור במוקד ומתקניו 11:30-12:00 – שיח פתוח עם נציגים, ראשי צוותים ומנהלי משמרת

☚ רוצים לצפות בביקורים שכבר פרסמנו? בבקשה.. ✓ לביקור אוטוריטה במוקד הבריאות של פמי פרימיום ✓ לביקור אוטוריטה במוקד פלאפון ✓ לביקור אוטוריטה במרכז השירות של FedEx ✓ לביקור אוטוריטה במוקד תיאום הפגישות של אמריקן לייזר ✓ לביקור אוטוריטה במוקדי השירות של שלמה סיקסטלביקור אוטוריטה במרכז השירות של הרץלביקור אוטוריטה ב – Care Center של HP אינדיגולביקור אוטוריטה במרכז המשכנתאות של בנק מזרחי-טפחותלביקור אוטוריטה במוקדי השירות של כלל ביטוחלביקור אוטוריטה במוקד שרות גמל של הלמן אלדובי

☝רוצים להתגאות במוקד שלכם ולתרום ללמידה והתפתחות המוקדים בישראל?

למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונתאם מועד לביקור!

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים