?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    מתן שירות לאזרחים ותיקים

    עקרון השירות המותאם לצרכי הלקוח אינו חדש בעולמות השירות וכבר מזמן הפך לתשתית הרעיונית לביסוס תהליכי שירות מגוונים. התפישה כי פלח הלקוחות בני הגיל ה-3 וה-4 זקוקים אף הם למענה שירותי מובחן ומותאם לצרכיהם באה לידי ביטוי בהתאמת מוצרים ושירותים אך עד כה לא קיבלה ביטוי ראוי באופן הובלת השיחה וניהול הקשר עם לקוחות אלו.

    בשביל זה אנחנו כאן!

    הצורך במתן כלים מעשיים לניהול תקשורת מיטבית עם לקוחות מבוגרים, אזרחים ותיקים, קיים מאז ומתמיד בעוד גוף הידע בנושא חדש ומחדש מאוד גם לעובדים המיומנים ביותר.
    מזה למעלה משנה שאנו עוסקים בפיתוח גוף הידע המעשי בנושא החשוב והמשמעותי – מתן שירות לאזרחים ותיקים. הכשרנו כבר אלפים רבים של עובדים בנושא ובכוונתינו להמשיך בהפצת הבשורה – הדגשת החשיבות – וכמובן מתן כלים מעשיים בתחום.

    כל סוגי ההכשרות במקום אחד

    ההכשרות שאנו מציעים בנושא מותאמות לארגון ולצרכיו, מאפייני אוכלוסיות היעד וכמובן השפה הארגונית.
    אופי ההכשרה מותאם אף הוא לצרכי הארגון וצוותי העובדים וניתן במגוון ערוצים:

    ✧ סדנאות אונליין לצוותי עובדים
    ✧ סדנאות פרונטליות לצוותי עובדים
    ✧ הרצאות לצוותי הנהלה, עובדי מטה, סוכנים ועוד
    ✧ הדרכות מתוקשבות (לומדות) לשימוש כלל עובדי הארגון
    לגופים המחויבים רגולטורית חשוב לציין כי כלל ההכשרות שלנו מספקות מענה לדרישות רשות שוק ההון בנושא.

     

    חשוב לדעת על ההכשרות שלנו

    במסגרת פיתוח גוף הידע בנושא, חברנו לחוקרים העוסקים בפסיכולוגיה קוגנטיבית וגרנטולוגיה (חקר הזיקנה) באחד מהמוסדות האקדמיים המובילים בישראל. אספנו ידע מעשי ממחקרים שונים ובשילוב הניסיון רב השנים שלנו בעולמות השירות בנינו ארגז כלים מעשי למתן שירות לאזרחים ותיקים. ההכשרות שלנו הן הזדמנות מצוינת להיחשף לעולם התוכן המרתק הנוגע להיבטים שונים באופן התקשורת (של כולנו!) של אנשים מבוגרים וכיצד אלו אף ממשיכים להשתנות על פני השנים.

    הצידה לדרך שנשארת עם העובדים

    מתוך ניסיון של הכשרת אלפים רבים של עובדים בכל הגילים עד כה אנחנו יכולים לומר בבירור שישנם מס' לא מבוטל של ערכים איתם יוצאים העובדים מההכשרות שלנו, ביניהן –
    1. כלים מעשיים לניהול שיחה אפקטיבית וחיובית עם אנשים מבוגרים – לא רק לקוחות!
    2. ידע מעשי לזיהוי ונטרול מצבי לחץ ודחק בשיחה עם לקוחות מבוגרים – אזרחים ותיקים
    3. הכרות בהירה, נגישה ובלתי מאיימת (להיפך!) עם תהליכים שונים הקורים לכולנו לאורך חיינו
    4. הכרות עם תופעות חברתיות משמעותיות ויהול שיח ערכי מעמיק על משמעות הגיל בחיינו ובחברה בה אנו חיים
    5. הזדמנות לחשיבה מעמיקה, ללא אשמה וחששות, עם נושא בוער בחיי כולנו ובחיי הקרובים לנו
    ועוד!

    צרו עימנו קשר עוד היום ונשמח להרחיב ולשתף על סוגי ההכשרות שלנו וערכן החשוב.

    הגיע הזמן להרחיב את ארגז הכלים שלכם לניהול המוקד?
    צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!

     

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    Previous
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה