חיפוש
סגור את תיבת החיפוש


    ?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    סמינר מנהלי מוקדים

    סמינר שיפור ביצועים במוקדים

    שורה תחתונה – מתחילים מהסוף

    אם הצורך שלכם הוא בשכלול יכולותיכם הניהוליות לפיתוח וקידום המוקד שאתם מנהלים – הגעתם למקום הנכון! סמינר שיפור ביצועים במוקדים עונה על שתי מטרות מרכזיות – הרחבת ארגז הכלים לניהול והובלת המוקד ולצד זה, קבלת כלים מעשיים להובלת תהליכי פיתוח במציאות המוקדית הדינמית – הלחוצה והעמוסה מאוד.

    מה זה בכלל – סמינר שיפור ביצועים במוקדים?

    אנחנו באוטוריטה מלווים ברמה יומיומית מנהלים בהובלת תהליכי פיתוח, שינוי וצמיחה במוקדים שלהם. לנו ברור שזו משימה לא פשוטה כלל! הסמינר מציע למנהלי מוקדים תהליך למידה ממוקד, עשיר בכלים, פרקטיקות ודרכי פעולה, ליישום תהליכי פיתוח מוקדיים ולצד זה כלים חשובים לפיתוח יכולתכם לראייה תהליכית ורחבה שמצליחה להוציא אתכם מהשוטף ולאפשר לכם לזהות את המוקדים לשיפור במוקד שלכם. הסמינר ירחיב את ארגז הכלים שלכם להובלת מערך מוקדי במציאות מורכבת של רגולציה, יעדים גבוהים ותנאי ביצוע שלא אחת מקשים על פיתוח המוקד עצמו.

     

    למי הסמינר מתאים?

    הסמינר מקנה כלים מתקדמים לניהול מוקדים והובלת תהליכי פיתוח מוקדיים ולכן מתאים בעיקרו למנהלי מוקדים בעלי ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מוקד או מנהלי מוקדים שזהו המוקד השני שהם מנהלים – לפחות.

     

    מה הסמינר כולל?

    הסמינר נפרש על פני 5 ימי לימודים וכולל 40 שעות לימוד. במסגרת הסמינר משולבים חקרי מקרה – Case Study's מתהליכי פיתוח מוקדיים, מגוון כלים ומתודות להובלה מיטבית של תהליכי פיתוח, עבודה אישית וקבוצתית ועוד. הסמינר מלווה בחוברת עבודה מעשית המכילה הן את התוכן המקצועי והן תכנית עבודה, שכל מנהל במסגרת הסמינר, בונה עבור המוקד שלו.

    בין נושאי הסמינר, נעסוק גם ב –
    ✧  המוקד כמובלעת ארגונית ייחודית; מאפיינים, צרכים ודרישות
    ✧ הובלת תהליכי שיפור ופיתוח ארגוני; מבנה התהליך, שלבים ואופן יישום המעשי במוקד
    ✧  עקרונות מנחים להובלת תהליכי פיתוח מוקדיים; צמתי סיכון וניהולם, ערוצי ניהול ועוד

    וגם, נענה על מגוון שאלות ובמרכזן –
    ✧ איך מאתרים היכן נעוץ הצורך המרכזי בשיפור ופיתוח המוקד?
    ✧  כיצד בונים תכנית עבודה מעשית לתהליך שיפור הביצועים במוקד?
    ✧  כיצד מובילים תהליכי הטמעה של שינויים במציאות כל כך מורכבת?
    ✧  מהם מאפייני ההצלחה של תהליכי שיפור ביצועים במוקד?

    מה עוד חשוב לדעת על הסמינר?

    הסמינר מועבר במתכונת פתוחה לכלל הארגונים וגם במתכונת פנים ארגונית לשכבת מנהלי
    המוקדים בארגון. את תכנית העבודה לפיתוח המוקד תבנו כבר במסגרת הסמינר ותוכלו להנות
    מייעוץ וליווי של צוות היועצים המקצועי שלנו במהלכו. אורית, מנכ"ל אוטוריטה, היא
    המנחה הראשית בסמינר ואם עוד לא הכרתם אותה – תוכלו להתחיל מכאן.

    הכי טוב ללמוד מהשטח

    סמינר שיפור ביצועים במוקדים הועבר, במתכונות שונות ולמוקדים שונים, עשרות פעמים.
    עם פיתוח המומחיות שלנו, המנהלים המשתתפים נהנים מריבוי של חקרי מקרה ותהליכי פיתוח
    במוקדים שונים במשק הישראלי והמשתתפים בסמינר מעידים עליו בעצמם. אז הנה מדגם המלצות שלהם וכאן תוכלו לצפות גם במדגם תמונות ואם תרצו יותר פרטים – נשמח לצור קשר

    "מאוד נהניתי. התמקצעתי וקיבלתי שלל רעיונות ועצות לניהול המוקד. העיניים שלי
    נפתחו לדברים חדשים ואת התוצאות ראיתי באופן מידי במוקד. קיבלתי יחס אישי והכוונה
    אישית מעולה, אני מרגיש שאני יוצא מפה מנהל טוב יותר, יישר כוח!"

    "הסמינר היה מעבר לכל הציפיות! שיח המנהלים, ניתוח המקרים, הכלים היישומיים
    שניתנו לנו וכמובן אורית המדהימה והניסיון העשיר שלה, תרמו לי המון. אין לי ספק
    שאמשיך ואיישם הרבה את הדברים שקיבלתי. תודה!"

    "בכל סדנא יש 'ביצי זהב' שלוקחים הלאה, בסמינר הזה, מילאתי סל מלא ב'ביצי זהב',
    מהתוכן וגם מהשיח בין המשתתפים"

    "הסמינר היה מעולה ומאוד תרם למכלול הכלים של ניהול המוקד"

    "סמינר שסיפק סל כלים מרשים מאוד להמשך"

    "סמינר שיפור ביצועים במוקדים טלפונים, שנערך והונחה ע"י אורית, היווה עבורנו
    מקפצה חשובה וחיונית לפיתוח תהליכי העבודה והניהול וכתוצאה מכך גם לשיפור
    ביצועים. הייחודיות של אורית, במסרים, בהנחיה ובהתאמה לשפה ועולם התוכן שלנו, באו
    לידי ביטוי בכלים ובמסרים שמנהלי המוקדים שבו עימם מהסמינר…"

     

    הגיע הזמן להרחיב את ארגז הכלים שלכם לניהול המוקד?
    צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!

     

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה

    מהרו להירשם | מס' המקומות מוגבל
    ההרשמה הינה למנהלי.ות מוקדים בלבד