?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    שנה ראשונה בניהול מוקד | קורס ניהול מוקד

    אוטוריטה אונליין

    מלווה אותך
    בניהול המוקד

    שם הקורס: שנה ראשונה בניהול המוקד | למנהלים ומוקדים בתחילת דרכם

    הכשרה ראשונה מסוגה המקיפה את אבני הדרך המרכזיות בניהול המוקד

    למי הקורס מיועד?

    חשוב לדעת!

    ההכשרה מתאימה לכלל סוגי הפעילויות המוקדיות; שירות, מכירות, תמיכה, חירום, מידע ועוד

    השיעורים בקורס

    ניהול בזמן מלחמה: היבטים חשובים לניהול במציאות הנוכחית

    במפגש נשוחח על אתגרים מרכזיים המאפיינים את הניהול המוקדי בתקופה הנוכחית. נעסוק בהיבטים שונים של המצב והשפעתם על המוקד, נדבר על ערכים מובילים לחיזוק דווקא עכשיו ועל ערוצים מעשיים לשימור וקידום הצוות והפעילות דווקא עכשיו.

    ניהול במוקד - מסגנון ועד חזון בעיצוב וגיבוש הדמות הניהולית במוקד

    מהם מאפייני הניהול המרכזיים בתפקידי ניהול מוקד? מהם תחומי האחריות הניהולית? מהם העקרונות הניהוליים המרכזיים שחשוב לגבש? אילו ערוצים עומדים לרשותינו בפיתוח הסמכות הניהולית במוקד? איך נראית מנהיגות מוקדית ברצפת המוקד? וחשוב לא פחות - מאיפה כדאי לך להתחיל.

    המשאב האנושי במוקד: ממיון וגיוס ועד שימור

    מהם ערוצי הגיוס האפקטיביים ביותר לגיוס נציגים? מה חשוב לכלול בתהליך המיון ועד הגיוס עצמו? אילו טכניקות מעשיות יוכלו לשרת אותך בתהליך המיון? ומה קורה לאורך כל חיי הנציג? מהם איתותי נטישה ומהן דרכי ההתמודדות המרכזיות לשימור צוות המוקד? ולסיכום, חווית הנציג - מאיפה להתחיל ועל מה להקפיד?

    מדדים ויעדים - מאיפה מתחילים, מתי ולמה

    מהם המדדים המרכזיים שחשובים למעקב בניהול המוקד? מה ניתן ללמוד מהמדדים? איך מציבים יעדים בפיתוח המוקד? ואיך מובילים לשיפור בעמידה ביעדים תו"כ העשייה? בשיעור נכיר את עקרונות הניהול באמצעות יעדים, נפרק ונרכיב מדדים חשובים ונשכלל את היכולת שלנו ללמוד ממספרים ולדבר במספרים.

    שגרות ניהול מוקד ואיך מטמיעים אותן

    מה חשיבות השגרות בניהול המוקדי ואיך זה בכלל נראה? אילו סוגי שגרות חשוב שיהיו לך? איך ניהול יוזם מתחבר לניהול שגרות ומה הכלים שיעזרו לך לפתח באופן תמידי את השגרה המוקדית? מוקד זו יחידה דינמית ומתפתחת אבל זה לא קורה מעצמו! במסגרת השיעור נבין איך לפתח ולהתפתח בתוך השגרה המיוחדת שקיימת רק ביחידה המוקדית.

    מטרות ומבנים
    מבנים מוקדים אפשריים, פונקציות הכרחיות והגדרות תפקידים

    אילו סמכויות נוספות יש במוקד למעט מנהל.ת המוקד? ואיך אפשר לממש אותן במוקד שלך? מה המבנים הארגוניים השונים הנפוצים במוקדים ומה היתרונות והחסרונות שלהם? בשיעור זה נדון בדרכים השונות למימוש כלל הסמכויות הנדרשות במוקד; מי עושה מה ולמה, איך כדאי לחלק את התפקידים השונים ומתי כל תפקיד נדרש.

    טכנולוגיות בסיס שחשוב להכיר לטובת הפעלת מוקד

    בשיעור זה נסקור את הטכנולוגיות המרכזיות הנדרשות לניהול מוקד, נתייחס לכלים טכנולוגיים שונים המהווים כלי עזר למנהל.ת המוקד, נבין את חשיבות האוטומציה והבוטים וגם נדבר על מאפייני ההטמעה הקיימים בכל תהליך של שילוב טכנולוגי. מהשיעור הזה תצאו עם ידע נרחב על כלים קיימים, יכולות נדרשות ובנק מונחים שחשוב להכיר.

    דילמות ניהוליות נפוצות במוקדים ועקרונות מנחים להתמודדות

    מהן הדילמות שפוגשות כל מנהל.ת מוקד בתחילת הדרך? מאילו מלכודות להיזהר ומהם כללי האצבע להתנהלות מיטבית? במפגש המסכם שלנו נשקיע זמן בסקירת התמודדויות הניהול המרכזיות, הטעויות הנפוצות וכללי האצבע שיוכלו לתמוך את הניהול שלכם גם אחרי שהקורס יסתיים 🙂

    מה כל כך מיוחד באוטוריטה אונליין?

    הזדמנות יוצאת דופן לאסוף פרקטיקות ניהול מוקדיות ממוקדים רבים ברחבי הארץ שיכולות להתאים גם למוקד שלך, מבלי לקום מהכסא!

    כל מפגש נמשך שעתיים וכולל פרקטיקות וידע מעשי מרוכז שישמשו אותך בניהול השוטף של המוקד

    המפגש מתקיים במתכונת סדנאית בהנחיית אורית מאוטוריטה. בכל מפגש יוקדש גם זמן להעלאת שאלות ולהתייעצות עם אורית ועם הקבוצה!

    המפגש מתקיים אונליין ולא מחייב היערכות מקדימה! חוץ מכסא נוח, מסך מתאים ושתייה- מה יותר טוב מזה?!

    איך מתנהלים שיעורי אוטוריטה אונליין?

    השיעורים מתנהלים אונליין דרך מערכת הלמידה שלנו.
    לאחר ההרשמה תקבלו שם משתמש וסיסמא וגישה למערכת הלמידה שלנו,
    דרכה תוכלו להצטרף למפגשי האונליין,
    תוכלו לצפות בהקלטות המפגשים וגם לאסוף קבצי עזר ללמידה שיועברו
    לפני ואחרי המפגשים.

    מועדי השיעורים בהכשרה

    הקורס מתקיים במהלך חודש נובמבר-דצמבר 2024 וכלל המפגשים בין השעות 13:00 ל-15:00

    שיעור 1 - 12/11/24

    שיעור 2 - 14/11/24

    שיעור 3 - 19/11/24

    שיעור 4 - 26/11/24

    שיעור 5 - 3/12/24

    שיעור 6 - 10/12/24

    שיעור 7 - 17/12/24

    שיעור 8 - 19/12/24

    מה עוד חשוב לדעת לפני שנרשמים?

    דמי ההשתתפות בהכשרה הינם: 5,775 ₪ + מע"מ.

    מועד סיום הרשמה: 31/01/2024

    ובאפשרותכם להירשם לקורס!

    שריון מקום בהכשרה ייעשה עם תשלום דמי ההשתתפות.
    לאחריו יישלח אליך מייל אישור שהרשמתך התקבלה.
    סיום ההכשרה במלואה יזכה אותך בתעודת סיום מטעם אוטוריטה.

    פתיחת הקורס מותנית במס' משתתפים מינימלי ולכן נדאג לעדכן
    על אישור סופי לפתיחת הקורס, עם הגעתינו למכסה המינימלית.

    רוצה להתייעץ? לא בטוח שהקורס􏰀מתאים לך?

    *אוטוריטה שומרת לעצמה את הזכות לבטל רישום לקורס ללומדים שמסיבות שונות אופי ההכשרה אינו מותאם להם.

    ומה עוד?

    על המנחה

    אורית אביטל, או כפי שרבים מכירים אותה - אורית מאוטוריטה, סוציולוגית ארגונית, יועצת ומנחה סדנאית. אורית מתמחה בניהול בעולם המוקדים מזה כמעט 20 שנה; בליווי מנהלי מוקדים, בהכשרות כניסה לתפקיד, בייעוץ שוטף ובמנטורינג לתפקידי ניהול בכירים. אורית מרכזת את כלל הפעילות המקצועית של אוטוריטה ובניסיונה עשרות הכשרות ניהוליות לתפקידי ניהול שונים במוקדים. מעבר לידע המקצועי הרב בכל הקשור לניהול מוקד, אורית תשתף במסגרת המפגשים בדרכי ההתנהלות השונות הקיימות במאות מוקדים בארץ וגם במגמות ממוקדים בעולם.

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    Previous
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה