תכנית ממוקדים בהישגים

☆ תכנית ממוקדים בהישגים –
במבצע קיץ במבצע קיץ עד ה- 30/9/2018  ☆

 

מנהלי מוקדים, מנהלי מחלקות ובעלי עסקים-Business presentation free icon
משקיעים באופן תמידי בפיתוח היחידה הארגונית אותה אתם מנהלים?
עובדים במרץ כדי להגדיל את סל הלקוחות שלכם?
משקיעים משאבים רבים בשיווק ופרסום?


מעולה!

אך האם אתם מגיעים לטפל באיכות המענה השירותי והמכירתי של הצוות שלכם?!

אנחנו באוטוריטה יודעים ומאמינים שמענה שירותי ומכירתי, איכותי ומקצועי – עושה את כל ההבדל!
אחרי הכל, האנשים שעונים לטלפון הם הפנים של העסק, והם אלה שבסופו של דבר מספקים תוצאות.

תנו לנו לעשות את זה עבורכם! ?

גיבשנו ופיתחנו במיוחד עבורכם תכנית קצרת מועד, יעילה וממוקדת שתקנה לצוות שלכם כלים מעשיים שמוכיחים את עצמם מדי יום במוקדי שירות ומכירות

תכנית 'ממוקדים בהישגים', מותאמת לעולם התוכן שלך ועשירה בכלים יישומיים לשיפור המענה השירותי/המכירתי שלך, באופן שמייצר חוויית לקוח וחוויית עובד מיטבית

 

רוצים לדעת מה אומרים מנהלים שכבר עברו את התכנית? בבקשה-

✍ "מקצועיותה של אורית, יכולת הניתוח והאבחון של הנושאים הדורשים טיפול, אישיותה הכובשת והידע וההשקעה בזיהוי הצרכים בצורה ממוקדת היו שילוב מנצח שאפשר פתיחות מצד המשתתפות ורצון כן ואמתי להקשיב, להבין וליצור את השינוי כנותנות שרות.
המשפט מתוך האתר: "במוקד לא מספיק לייעץ, במוקד חיוני לייעל" – אינו בגדר סיסמא.
רחל סרור, מנהלת המחלקה הפדגוגית, ויצו.
להמלצה המלאה – לחצו כאן

 

✍ "יובל, מנחה הסדנה, הבין את מכלול הצרכים ובנה לנו כלי מכירה שמתבססים על מכירה שירותית שמשאירה חוויה חיובית הן אצל הנציגה המוכרת ובעיקר אצל הלקוחות.
מעבר להרגשה הטובה והחיובית של כל משתתפות הסדנה, יש כבר תוצאות מעשיות והבדלים במכירות לפני ואחרי הסדנה"
יפית אוריין צנעני, מנהלת מוקד כרטיסים, עיריית רעננה.
להמלצה המלאה – לחצו כאן


רוצים גם?

?מלאו את הפרטים בתיבה מטה, וניצור אתכם קשר בהקדם עם כל הפרטים?

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים