?רוצים להכיר

השאירו פרטים

להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים

קול קורא למנהלי מוקדים בפוקוס

קול קורא להשתתפות בסדרת פרסומים מיוחדת שלנו בנושא –
מנהלי מוקדים משתפים בימי קורונה

אז מה היה לנו עד כה?

המציאות הנוכחית יצרה מהפך בחיים של כולנו ובוודאי שגם בחיינו המקצועיים.
בכל הקשור לתפקיד מנהל המוקד יעידו כולם, התפקיד שינה ומשנה אופיו כל העת ודורש ממנהלי מוקדים להפגין יכולות רחבות יותר ולעיתים גם שונות מאלו ששימשו אותנו עוד בתקופה שעבודה מהבית הייתה 'משהו שקורה אצל מישהו אחר'.
במהלך תקופת הקורונה שיתוף הידע בין מנהלי מוקדים שונים ומענפים שונים קפץ מדרגה, ואנחנו שמחים שקבוצת הוואטסאפ שלנו – Focus – מנהלי מוקדים מתייעצים, הפכה לאחת הבמות המרכזיות לשיתוף ידע.

מה חדש?

במציאות חיינו הרב-ערוצית, החלטנו לספק למנהלי מוקדים במה נוספת לחשיפה מקצועית מלבד קבוצת הוואטסאפ והפייסבוק.
במהלך התקופה הקרובה נפרסם בכל הפלטפורמות הדיגיטליות שלנו מדור חדש כאשר כל פוסט יחשוף מנהל או מנהלת מוקד.
זו הזדמנות לספר קצת על עצמכם, על הרקע שלכם, להיחשף ולהכיר קולגות וכמובן לשתף בתובנה משמעותית בכל הקשור לניהול מוקד בתקופה זו.

מה זה אומר תכל'ס?

במידה ותהיו מעוניינים לקחת חלק ולהיחשף, אנא שלחו לנו הודעה פה דרך האתר או בדף הפייסבוק שלנו במסנג'ר עם מס' הנייד שלכם ונתקדם יחד משם. פרסום המאמר יבוצע בכל הפלטפורמות שאנו עושים בהם שימוש – האתר שלנו, דף הפייסבוק, קבוצת הפייסבוק, קבוצת הוואטסאפ של מנהלי המוקדים וגם ברשת הלינקדאין.

לסיכום, חשוב לציין

ההשתתפות בסדרת המאמרים מיועדת למנהלי מוקדים בלבד – מכל סדרי הגודל, הענפים והתחומים.
נשמח מאוד לשלב גם מנהלי מוקדים שכרגע מחפשים את המוקד הבא שלהם במטרה לסייע לכם בתהליך מציאת העבודה.
מידע על התנהלות הארגון בו אתם עובדים במהלך התקופה הזו אינו רלוונטי לפרסום, יחד עם זאת תוכלו לאשר את התוכן הפרסומי לאחר גיבושו ולפני העלאתו לאוויר.

יש לכם שאלות נוספות? רוצים לבדוק איתנו עוד משהו?
אל תהססו לפנות אלינו במייל Admin@ottorita.co.il
נתראה בוידאו ובפייסבוק ובוואטסאפ והכי חשוב – רק בשמחות!

תודה לך,
אורית מאוטוריטה

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קרא עוד
"רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים

בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה