?רוצים להכיר

השאירו פרטים

להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים

פיתוח ארגוני במוקדים

פיתוח ארגוני במוקדים

שורה תחתונה – מתחילים מהסוף

אם המוקד שלך נדרש לבצע את קפיצת המדרגה הבאה שלו בהיקף ו/או אופי המוקד לטובת המשך צמיחה והתפתחות עסקית – הגעת למקום הנכון!

מה זה בכלל – פיתוח ארגוני במוקדים?

מוקדים רבים מוצאים עצמם מתנהלים בשוטף ולבסוף מתנהלים על ידי השוטף. לצד זה, צמיחה והתפתחות עסקית מחייבת תשתית מוקדית יציבה המאפשרת לממש את חזון הארגון. תהליכי פיתוח ארגוני במוקדים מסייעים לבסס ולהרחיב את התשתית המוקד, למקצע אותה ולהפוך את
הפעילות המוקדית לזרוע תומכת צמיחה!

למי תהליך פיתוח ארגוני במוקד מתאים?

תהליך פיתוח ארגוני במוקד מתאים בשני מצבים מרכזיים – כאשר קיים הצורך בפיתוח ארגוני תהליכי – ✧ בנייה וטיוב של תהליכי עבודה, נהלי עבודה ושגרות ניהול מוקדיות – פנים מוקדי ומול ממשקים ✧ בנייה ופיתוח של פונקציות מוקדיות נדרשות במוקד לרבות הכשרתן והקניית כלים תומכים

מה תהליך פיתוח ארגוני במוקד כולל?

הערך המקצועי המותאם לעולמות המוקדים נותן מענה לשלל צרכים בפעילות המוקדית – תהליכי מיון וגיוס, תהליך ההכשרה, סל פתרונות שימור, תהליכי הערכה ומשוב, מנגנון בקרת איכות, מודלי תגמול, מדדים ויעדים ועוד.

מה עוד חשוב לדעת על תהליכי פיתוח ארגוני במוקד?

ניסיוננו מלמד כי תהליכי פיתוח ארגוני במוקדים מצריכים מעורבות בשטח ומידה רבה של גמישות מצבית בהתאמת הפתרונות הדרושים לאופי המוקד ולעמידה ביעדיו. לשם כך, דרושים הידע והמומחיות המוקדית המעשית ולצד זה המיומנויות והכישורים הייעוציים לטיפוח ופיתוח המשאב האנושי במוקד במהלך כל התהליך. ללא היבט זה, אנו מאמינים, לא ניתן
להגיע להישגים ממוקדים. 

לקריאה נוספת על  פיתוח ארגוני – תהליכי ועל פיתוח ארגוני – פונקציונאלי

הכי טוב ללמוד מהשטח

תהליכי פיתוח ארגוני הם התהליכים המרתקים ביותר בעולם המוקדים. לאט לאט נחשפת
ומודגשת חשיבותו המרכזית של המוקד במארג הארגוני. צוות המוקד מתחיל לדבר באופן שוטף בשפה אחידה ומקצועית יותר ולשמחתנו, אנו זוכים לראות את התהליך הזה מתרחש. וגם לתמוך אותו ולסייע למוקד להפוך להיות זרוע אסטרטגית להצלחת הארגון כולו. אז הנה המלצה אחת שתשפוך קצת אור על תהליכי הפיתוח המוקדיים ואם תרצו יותר פרטים – נשמח לצור קשר

יחיאל פומרנץ – מנהל מח' לקוחות אסטרטגיים ומכירות, הקרן למורשת הכותל המערבי "
תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ'משרד קטן' למוקד שירות לקוחות
הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה
אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית
אותנו היית לנו לא רק 'אוזן קשבת', כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה
מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים
העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם
יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים".

הגיע הזמן לפיתוח ארגוני במוקד שלכם? צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קרא עוד
"רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים