>

 חודש יוני באוטוריטה​ הסתיים לו, וזה בדיוק הזמן לסכם 🙂 
אז מה היה לנו החודש?
 'אוטוריטה בדרך', טיפים של מנהלי מוקדים, מאמרים, המלצות ועוד…
למי שפספס, ריכזנו לכם את כל אלו בניוזלטר החודשי של אוטוריטה
בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן > באתר > ובדף הפייסבוק שלנו!

✦ ✦ ✦ ✦

 מילים הן דבר חשוב, ומעשים עוד יותר! השילוב בין שניהם הוא הבסיס ליצירת יחסי אמון עם צוות המוקד שלכם!
ריכזנו במיוחד עבורכם, כלים ישומיים שיעזרו לכם לתרגם את המילים > למעשים!
הקליקו, קראו, והתחילו ל.. walk your talk  🙂 

✔ את דניאל ספיר אורית פגשה במודיעין, באחד מאתרי החברה שהוא ממנכ"ל- תקשוב.
תקשוב היא חברת המוקדים במיקור החוץ הגדולה בישראל! הם שוחחו על המציאות המורכבת והמאתגרת בניהול 28 (!!!) אתרי מוקדים ברחבי הארץ. 
אז איך חברה גדולה כתקשוב שעל כתפיה אחריות שוטפת בניהול כ"כ הרבה מוקדים מצליחה לגייס ולשמר הון אנושי בהיקפים כאלו? ואיך מייצרים מענה ניהולי מיטבי כאשר יש מגוון כל כך גדול של אוכלוסיות? ועוד שאלה חשובה, אולי החשובה מכולן, (שדניאל עונה עליה) – איך חברה רואה (באמת רואה!) את העובדים שלה (כשיש 6,500 כאלו)? כיצד היא מייצרת בהם תחושת שליחות וחשיבות בעבודה הסיזיפית, השוחקת ובשיעורי השכר הנוכחיים בענף שלנו?. רמז – לשם כך נדרשת גם מנהיגות. 
תודה לדניאל על האירוח, השיתוף ועל הידע הרב שחלק איתנו. אנחנו מוכנים להעביר אותו הלאה אליכם!
אז קדימה > לקרוא ולבחור את הדבר הראשון בו תתחילו ליישם – מנהיגות ניהולית במוקדים, בהצלחה 🙂
 

מוקדי מכירות יש מכל מיני מינים ובכל מיני צורות. האנשים, הם אלו שעושים את כל ההבדל!
נהנינו מאוד ולמדנו רבות מתהליך הייעוץ ב'שליו פתרונות כלכליים', האמון ושיתוף הפעולה הם הבסיס להצלחה של כל תהליך.
אין מה להגיד חוץ מ- אוהבים אתכם ותודה על המחמאות ❤

✔ מנהלי מוקדים, הטיפים היישומיים שלכם ממשיכים להגיע – ואנחנו ממשיכים לשתף!
קבלו את הטיפ של אור מורדכייב, מנהל מוקד התמיכה של המינהלת ליישומים מתוקשבים שנותן טוויסט משמעותי לדרך בה אתם מעבירים סימולציות בקורס ההכשרה הראשונית במוקד:

"כחלק מתהליך הכשרת עובדים חדשים, אנחנו משתפים נציגים ותיקים בהעברת סימולציות.
רכז ההדרכה בונה יחד עם אותם נציגים את הסימולציות על גבי כרטיסיות בהתאם למקרים שהם חוו על בשרם בשטח. כך, בעת שלב הסימולציות הנציגים הוותיקים מתפקדים כ"לקוח", מדמים ככל האפשר סוגיות ותקלות מהניסיון שלהם, ויכולים לענות על שאלות בצורה עניינית ומותאמת לבעיות בשטח."

אור מראה לנו דרך יצירתית להשתמש בידע הרב שנצבר בקרב הנציגים הוותיקים במוקד וכמה חשוב לחבר אותם כחלק משפיע בתהליך ההכשרה של נציגים חדשים!

אם יש גם לכם טיפים שתרצו לחלוק עם מנהלי מוקדים – שלחו לנו ונשמח לפרסם לרווחת כולם  admin@www.www.ottorita.co.il

 מנהלים יקרים, מתי צחקתם על עצמכם בפעם האחרונה?
קבלו מספר הזדמנויות נוספות להעלות חיוך ולהודות שכולנו בסופו של דבר מתמודדים עם אותם הדברים  🙂
הפוסט החדש שלנו מרכז משפטים שונים ששמענו ממנהלי מוקדים תוך כדי העבודה. משפטים, שאיך נאמר בעדינות… מוציאים את המיטב מהמצב! 
קבלו >>>

✦ ✦ ✦ ✦

✔ אם הגעתם לתפקיד ניהולי במוקד, כנראה שאתם טיפוסים משימתיים.
שיספרו עליכם שאתם מונעים מ-לפעול, ליישם ולקדם! אחרת, סביר להניח שהיה לכם קשה מאד לנהל בדינמיות הקיימת במוקד.
ותגידו, מה קורה עם הנושא הזה שמציק לכם, זה שאתם יודעים שהוא תמיד בעייתי וחייבים כבר למצוא לו פתרונות, זה שתמיד נדחה הטיפול בו?
לעתים, מה שנתפש בעינינו כמורכב, קשה ואפילו בלתי אפשרי > מתגמד ברגע שנקטנו את הפעולה הראשונה. והיא לא חייבת להיות גדולה, התקדמות לעבר ההצלחה מתחילה כבר בפעולה הראשונית והקטנה.
אין זמן יותר טוב מעכשיו > התחילו בפעולה ה-1 של בירור הנושא לעומקו והדרך תפתח בפניכם, מילה שלנו!

✦ ✦ ✦ ✦

✔ יש לכם 60 שניות?
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
  לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

 

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!