>

 חודש מאי באוטוריטה​ היה​ מלא בעשייה ולמידה!
אז מה היה לנו החודש?
 'אוטוריטה בדרך', הזמנה לסמינר מנהלי מוקדים, ​​טיפים לניהול מוקד, ​מאמרים​, הגרלת אוטוריטה 1X1 ועוד  🙂
למי שפספס, ריכזנו לכם את כל אלו בניוזלטר החודשי של אוטוריטה
בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן ובדף הפייסבוק שלנו!

✦ ✦ ✦ ✦

סמינר יוני של אוטוריטה למנהלי מוקדים ★ ​
ההרשמה הסתיימה אך נשארו מקומות אחרונים
למהירי החלטה בלבד!
ה​קליקו על התמונה, השאירו פרטים​,​ וניצור אתכם קשר עם כל המידע >>
נתראה בקרוב 

✔ מנהלי מוקדי שירות, התבקשתם לאחרונה להוביל פעילויות מכירה יזומות במוקד שלכם? מעולה ??✨
פעילויות UP-SALE, לעיתים מרתיעות אותנו אבל בפועל הן יכולות לסייע משמעותית בשימור לקוחות המוקד.
אז מה עושים עם זה? בנינו במיוחד עבורכם מדריך מפורט ויישומי להטמעת פעילויות מכירה בקרב נציגי שירות! 
כי.. UP-SALE זו לא מילה גסה ??
הקליקו, קראו, והתחילו להטמיע >> 

פרויקט 'אוטוריטה בדרך' פוגש אותנו גם החודש,
והפעם אורית נפגשה עם רונית בן שושן, מנהלת מערכי שירות ותיקה ומנוסה, השוטחת בפניה את תפישת השירות וה'אני מאמין' שלה בתהליכי פיתוח מוקדיים. הן שוחחו על מדדים, טכנולוגיות, תהליכי הטמעה, קיצור זמני המתנה ומניעת תקלות. אבל מבחינתינו, השיח עסק ברובו במערכות יחסים. רונית מספרת על דרכה המקצועית שהתחילה במוקד שהתמודד עם משבר משמעותי ומסעיר ביותר אותו חוותה מדינת ישראל- משבר רמדיה. קיבלנו המון טיפים, למדנו, השכלנו ונהננו מהשיתוף והתובנות מהנסיון בשטח. תודה רבה רונית!
למאמר המלא, הקליקו על התמונה >>

✔ מוקד השירות של כרומגן דואג שיהיו לנו מים חמים לאורך כל השנה! ולא רק.
המוקד מספק מענה ללקוחות פרטיים, חברות קבלניות, מתקינים ועוד. כמו ברוב הארגונים, המוקד הוא זרוע אסטרטגית שחשוב לפתח ולטפח אותה. אנחנו מצידינו, שמחנו להיות חלק בתהליך ולהכיר אנשים נפלאים שרואים כמונו את החשיבות הרבה הטמונה בפיתוח המוקד 🙂
הגיע הזמן להובלת תהליך פיתוח גם במוקד שלכם?
צרו עמנו קשר, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! >>

 מנהלי מוקדים, רוצים להיפגש עם אורית מאוטוריטה?!
אוטוריטה שמחה להציע לכם פגישת ייעוץ ב-ח-י-נ-ם בנושא פיתוח המוקד שלכם או התפתחותכם המקצועית בעולם המוקדים.
מה אתם צריכים לעשות?
להשאיר פרטים – זה הכל!
ההגרלה תתקיים בין התאריכים 27/5 ועד ה- 31/5 ובסופה יוכרז הזוכה ?
בהצלחה!
איך נרשמים? מקליקים על התמונה >>

✦ ✦ ✦ ✦

 טיפ מנהל מוקד # 4
קבלו את הטיפ של שי אפריאט, מנהל מוקד תאום הפגישות של אמריקן לייזר:
"בתכנית ההנעה החודשית שאני מקיים במוקד, על מנת לתת הזדמנות שווה לכלל צוות המוקד לזכות בפרסים ולצאת מצטיינים, וע"י כך למקסם את החתירה לתוצאות, אנחנו עורכים את תחרויות ההנעה שלנו תוך חלוקה ל-3 'ליגות'.
ליגה א' – הם הנציגים החזקים ובעלי הביצועים הגבוהים ביותר – הם מתחרים על עמידה ביעדים שמתאימים לביצועים שלהם ובינם לבין עצמם.
ליגה ב' – שם נמצאים הנציגים עם הביצועים הבינוניים, יעדי התכנית מותאמים לכך שיאתגרו אותם אבל שעדיין יהיו מספיקים ריאליים בשביל להניע אותם.
וליגה ג' – נועדה לנציגים החדשים, שעדיין לא הגיעו לרמת הביצוע של הוותיקים יותר ועדיין נרצה להניע אותם להגיע ליותר.
כמו כן, חשוב לבצע הערכת ליגות תקופתית בכדי לוודא את מקסום ההתחרות בתוך הליגות.
קצת כמו בכדורגל אבל משיג תוצאות  אז מי ה"מסי אצלכם במוקד…?"

אם יש גם לכם טיפים שתרצו לחלוק עם מנהלי מוקדים – שלחו לנו ונשמח לפרסם לרווחת כולם – admin@www.www.ottorita.co.il

✦ ✦ ✦ ✦

✔ יש לכם 60 שניות?
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
  לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

 

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!