רבים טוענים שלא רחוק היום מהשלב בו המוקד יישב תחת חטיבת השיווק בארגון. הבסיס לכך הוא העובדה שהמוקד מהווה את ליבת התקשורת הדו-כיוונית של הארגון עם לקוחותיו. בניגוד לקמפיינים שיווקיים כאלה ואחרים, שבדרך כלל מתווכים מסרים ללקוחות באופן חד צדדי, קולו של הלקוח נמצא במוקד. גם אם המוקד שלכם יושב תחת חטיבת השיווק וגם אם לא, בוודאי חלקיכם כבר נדרשתם להטמיע פעילויות שונות של מכירה גם בשיחות השירות.

איך מנהלי מוקדים מגיבים בדרך כלל להובלת תהליכי מכירה בקרב נציגי שירות?שירות מוכר - צ'קליסט
בדרך כלל, בתהליכים מהסוג הזה עולה התנגדות ותרעומת גדולה. הדבר מובן, שכן האוריינטציה המוקדית כולה נשענת על שירות. אבל אם נחשוב על זה לרגע, נבחן את תהליכי המכירה בגישה נקייה ונטולת דעות קדומות, נוכל להבין שהובלת תהליכי מכירה בקרב לקוחות קיימים, יכולה לסייע בשיפור רמת השירות וחווית הלקוח, ובשימור לקוחות לאורך זמן.

אז מה עושים ואיך עושים את זה? איך מובילים תהליכי אפ-סייל (תהליכי Upsale) בקרב נציגי שירות?
זו אכן משימה לא פשוטה, גם אם נשים את כל ההתנגדויות הניהוליות בצד, קיימות גם התנגדויות של צוות הנציגים במוקד, וקיימים כלים שחשוב לשלב לטובת הצלחת השילוב של תהליך המכירה בשיחות השירות.
אז הכנו לכם מדריך חינמי, מלא בכלים ישומיים להובלת תהליכי UP-SALE בקרב נציגי השירות שלכם במוקד!

רוצים לקבל את המדריך החינמי לשירות מוכר ישירות לתיבת המייל?
הזינו את כתובת המייל שלכם בתיבה וקבלו את המדריך ישירות אליכם!