>

✔ חודש אוקטובר באוטוריטה- חזרה לשגרה עם המון תכניות לעתיד הקרוב  ?
אז מה היה לנו החודש?
חשיפה ראשונה והרשמה לקורס הניהול הממוקד של אוטוריטה, מאמרים, טיפים, אוטוריטה בדרך, ביקורי מוקדים ועוד… ?
למי שפספס, ריכזנו לכם את כל אלו בניוזלטר החודשי של אוטוריטה
בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן > באתר > ובדף הפייסבוק שלנו!

✦ ✦ ✦ ✦

✔ מי שמכיר אותנו יודע שאחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים הוא לבקר בעוד ועוד מוקדים ברחבי הארץ❗️
למה? כי כל מוקד מביא את הצבע הייחודי שלו, שנוצר בעיקר בזכות אנשי מקצוע מוכשרים ומסורים?
והפעם, היה לנו ביקור מתוק במיוחד(!). ליטל עמוס, מנהלת מוקד הגבייה של פמה ליסינג אירחה אותנו באהבה גדולה, חשפה אותנו לאתגרים השונים בניהול מוקד גבייה, ושיתפה אותנו, ועוד רגע גם אתכם, בטיפים לניהול מיטבי של המוקד?
אז כנסו > קראו את הטיפים של ליטל > ואתרו את הטיפ שמתאים ליישום גם במוקד שלכם?
ואם תרצו שנבוא לבקר גם אצלכם, כתבו לנו ונשמח להגיע ?

✔ ☆ קורס ניהול ממוקד – ההרשמה נפתחה ☆ 
עוקבים יקרים,
אחרי עשרות הכשרות וקורסים על ניהול במוקד, הגיע הרגע לחשוף את קורס הניהול הממוקד שלנו. הקורס נבנה מתוך הניסיון בשטח וההעמקה באתגרים המרכזיים שמנהלים פוגשים במוקד באופן יומיומי ?
מדובר בקורס המועבר בשיטות למידה ייחודיות, עשיר בכלים יישומיים ומספק מענים מעשיים למנהלים שמאמינים שיש להם עוד מה ללמוד על ניהול מוקד ? 
המפגשים הקפסולריים הייחודיים שבנינו נוגעים בעולם הניהול במוקד מזוויות שונות וכל יחידת לימוד בנויה כך שתוכלו – 
✔ להפיק ידע מקצועי בעולם המוקדים
✔ להעשיר את ארגז הכלים הניהולי
✔ להתנסות, לתרגל ולחוות
✔ וכמובן – להנות מהדרך!

פרטים נוספים על הקורס תוכלו למצוא בלחיצה על התמונה!  ?
ההרשמה הינה על בסיס מקום פנוי ובעלות מוזלת עד ה- 19/11 

יש לכם שאלות? רוצים לדעת האם הקורס מתאים גם לכם? 
צרו עמנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן ?
להתראות, צוות אוטוריטה

✔ מיומנויות הובלת שיחה בשירות תומך לא תמיד פשוטות להבנה או קלות ליישום
ובל נשכח שלרוב מדובר במצבי קושי שונים עבור הלקוח.
יובל מאואר, מנהל תחום ההדרכה באוטוריטה, משתף בכלים המרכזיים שראוי לשכלל לכל נציג שירות תומך!
על שיטת המשפך ושאלות את"ה >>> הקליקו, קראו ויישמו, בהצלחה ?

✔ סדרת מאמרי אוטוריטה בדרך
אלי, לפני 18 שנים נציג מכירות מתחיל בביטוח ישיר, גילה להפתעתו שהוא יודע למכור, ואפילו אוהב את זה!
והתקדם לתפקיד ראש צוות. לאורך הדרך ביצע מספר מכובד של תפקידי ניהול, עבר ב-5 חברות ביטוח, והיום, הוא מנהל את המנהלים של מנהלי המוקדים. תחתיו כ-200 עובדים ורובם במוקדים מתחומים שונים – מכירות, שירות, תביעות ותפעול.
מסובך? אלי מסביר איך ?
קריאה מועילה לכולם >>

✔ מנהלי מוקדים, אין כמו טיפ יישומי מהשטח לסגירת החודש ?
אז קבלו את הטיפ של יונתן ביגל, מנהל תפעול מחקר במחלקת המחקר והתכנון של כללית שמציע מספר רעיונות מקוריים להתמודדות עם נושא אופק הקידום במוקד ?
 לטיפ של יונתן, לחצו על התמונה-

✦ ✦ ✦ ✦

✔ יש לכם 60 שניות?
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
  לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

 

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!