קורס ניהול ממוקד

קורס ניהול ממוקד

*הרשמה מוקדמת למחזור 2020 נפתחת ב-1/11/2019*

** הרשמה בעלות מופחתת בין התאריכים 1/11/2019 ועד 31/12/2019 בלבד **

שורה תחתונה – מתחילים מהסוף ​

אם אתם מנהלים בתפקידי ניהול שונים במוקדים – מנהלי צוותים, מנהלי משמרת, מנהלי מוקדים ומנהלי מערכים מוקדיים –  והגיע הזמן להעמיק ולשכלל את ארגז הכלים הניהולי שלכם ואת יכולת התמודדות שלכם עם אתגרי הניהול המרכזיים במוקד – הגעתם למקום הנכון!

מה זה בכלל – קורס ניהול ממוקד?

קורס ניהול ממוקד הוא קורס שנערך גם במתכונת פתוחה וגם במתכונת פנימית המותאמת לארגונים גדולים. הקורס מורכב מקפסולות ידע יישומיות – הכרחיות למנהלים בפעילויות מוקדיות. תהליך הלמידה שפיתחנו שונה מכל מה שפגשתם עד כה (וזו הבטחה!) ומאפשר למידה מיטבית, מעשית, חוויתית וכזו המחזקת את תחושת המסוגלות והביטחון  בהתמודדויות הניהול המרכזיות במוקד. כל מפגש בקורס עוסק באתגר ניהולי שונה בניהול המוקד ומספק כלים מעשיים ליישום מידי בשילוב מיומנויות ניהול הנדרשות.

למי קורס ניהול ממוקד מתאים?

קורס ניהול ממוקד כולל 4 מסלולי הכשרה שונים ובהם קפסולות ניהול ייחודיות לדרג האחמ"ש במוקד, מנהל הצוות במוקד, מנהלי מוקדים וגם מנהלי מערכים מוקדיים. הקפסולות מספקות מענה מעשי להתמודדויות השונות של כל אחד מהדרגים במוקד. קיום הקורס במסגרת פנים-ארגונית מאפשר לכם לבחור את קפסולות הניהול הנדרשות במוקדים שלכם מקטלוג הקפסולות העשיר שלנו ולבנות שפה ניהולית אחידה בקרב דרגי הניהול במוקד.

מה קורס ניהול ממוקד כולל?

אנו באוטוריטה מאמינים כי הדרך לפיתוח מנהלים ולפיתוח המוקד עוברת דרך השילוב המנצח של: הבנה > יישום > הטמעה! המשתתפים בקורס, ייהנו ממיטב הכלים הניהוליים, המודלים ושיטות העבודה המיושמים בפעילויות מוקדיות מובילות בארץ ובעולם. הקורס עובר התאמות לעולם התוכן הארגוני ולצרכי המנהלים באמצעות אבחון מקדים שאנו עורכים וכולל גם הקניית כלים לדרג המנהל את המשתתפים לטובת הטמעה מיטבית. כמו כן, כלל המשתתפים בקורס מלווים באופן אישי על ידי אחד המנחים (יועצים ארגוניים כבר אמרנו? ) לכל אורכו, במטרה לספק להם משוב אישי ולרתום אותם לתהליך הפיתוח.

מה עוד חשוב לדעת על הקורס?

הקפסולות הייחודיות שלנו מספקות חווית למידה מעמיקה ואישית לכל אחד מהמשתתפים. לשם כך, הקורס מונחה ע"י 2 יועצים ארגוניים המתמחים בעולם המוקדים ומשלב סימולציות, תרגולים, משחקים, תחרויות והפעלות, מופעי עמידה מול קהל ודיונים. למידע על מועד פתיחת קורס ניהול ממוקד במתכונת פתוחה לכלל הארגונים צרו עמנו קשר.

הכי טוב ללמוד מהשטח

קורס ניהול ממוקד הועבר לדרגים שונים ובמתכונות שונות! מקורס אחד לשני, אנחנו מצליחים לאתגר, להעשיר ולהעניק יותר ויותר כלים ניהוליים מעשיים למנהלים במוקדים – וזו, המטרה שלנו! המשובים בסיום הקורס מלמדים, כל פעם מחדש, שהמטרה שהצבנו לעצמינו והלמידה הקפסולרית – מייצרת תוצאות. תמונות מהקורסים השונים תוכלו למצוא כאן ומדגם המלצות ממנהלים שעברו את הקורס ואם תרצו יותר פרטים – נשמח לצור קשר

"עברתי 4 קורסים בסגנונות שונים בתחום הזה ואף קורס לא משתווה אפילו במעט לקורס הזה.
התכנים הועברו בצורה מעוררת השראה, הורגש מאד שאכפת למנחים
מאיתנו ומהצורה בה אנו מנהלים במגדל. פשוט תענוג.
אני מודה על האפשרות לחוות ולקבל את כמות הכלים שקיבלתי בקורס הזה. תודה רבה :)…"

"אחד הקורסים הטובים שהייתי בהם. באמת שאני אישית למדתי המון מכל מפגש למפגש,
אני בטוח שגם חבריי לקבוצה למדו השכילו וישמו בשטח.
הקורס מה נגע בעבודה שלנו ביום יום ונתן לנו המון סיטואציות שאנחנו נתקלים בהם בשטח"

"היה מושלם מדויק ומלא השראה. קורס חובה לכל מנהל באשר הוא.
מעבר לפיתוח האישי של כל אחד מאיתנו,קיבלנו כלים מקצועיים ליישום בשטח מבעלי
ניסיון אמיתי. נהנתי מכל רגע ולמדתי המון!…"

"קורס חוויתי ומעצים נותן המון כלים ודרכים ליישום.
גם מי שעבר קורס דומה מקבל ערך מוסף נוסף וכלים חדשים או דרכים חדשות
להתמודדות היומיומית במוקד…"

הגיע הזמן להרחיב את ארגז הכלים של המנהלים?
צרו עמנו קשרבשביל זה אנחנו כאן!​

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קרא עוד
"רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים