ניוזלטר אוקטובר 2019

✔ חודש אוקטובר היה חגיגי במיוחד – ואחרי החגים כבר כאן!
אז מה היה לנו החודש?
בין החגים והחופשים הייתה לנו גם עשייה רבה 🙂 
מאמר יישומי להתמודדות עם חוסר הספק במוקד
סדנאות לשירות תומך
והדובדבן שבקצפת – ההרשמה למחזור נוסף של קורס הניהול הממוקד שלנו החלה! 

בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן > באתר > ובדף הפייסבוק שלנו

✦ ✦ ✦ ✦

✔ קורס ניהול ממוקד – ההרשמה נפתחה! 
תכניות ל-2020 כבר יש לכם? כי לנו כבר יש!
ההרשמה המוקדמת למחזור 2020 של
💊 קורס ניהול ממוקד 💊 יוצאת לדרך 🚀
הקורס מיועד למנהלי מוקדים ומטרתו לצייד אתכם
בכלים ניהוליים-מעשיים ליישום מיידי במוקד.

 לפרטים נוספים והרשמה 👇


 ✔ ומה אם לא הספקתי?
המאמר החדש שלנו נכתב מתוך מפגש סיום של קורס ניהול ממוקד שלנו.  
 קיימנו פאנל מנהלים בכירים עבור משתתפי הקורס
והמאמר נוצר מתוך התשובות שלהם לשאלה אחת חשובה מאוד –
מה עושים כשלא מספיקים?
אנחנו שמחים להמשיך ולהביא לכם תובנות ניהול מעשיות שיסייעו לכם בניהול המוקד,
תפקיד מורכב ודינמי שאין כמותו 😊 
מתמודדים עם אתגר ההספק?
קראו מהם 4 כללי אצבע למצב שבו אתם פשוט לא מספיקים!  

הקליקו לקריאת המאמר 👇

✔ סדנאות שירות תומך בריווחית 
כמי שמלווים מוקדים וארגונים בתהליכי פיתוח ושינוי, אחד הדברים שהכי מרגשים
אותנו זה לראות תוצאות בשטח. ואין דרך יותר טובה לראות את זה מאשר לפגוש את האנשים שעושים את העבודה היומיומית החשובה!
אז ניצלנו את תקופת החגים לסבב סדנאות שירות תומך לנציגים הותיקים והיקרים של ריווחית שהראו לנו שוב ששירות איכותי מתחיל ונגמר באנשים טובים שאוהבים את מה שהם עושים!
המשיכו כך, ותודה לכם על הדרך המשותפת 💚

הקליקו 👇 לצפייה בגודל מלא 


✔ עוברים לשעון חורף ❄️
אמנם עברנו לשעון חורף ויש שיגידו שהימים שלנו הולכים להיראות אחרת,
אז אנחנו פה כדי להזכיר לכם לקבל את שעון החורף ב-❤️
לנצל את הזמן ביעילות ולזכור שאפור זה רק עוד צבע!
שיהיה לנו חורף חמים ונעים🤗

👈 לצפייה בגודל מלא

✦ ✦ ✦ ✦

✔ יש לכם 60 שניות?

אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
  לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

 

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!

שיתוף הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קרא עוד
"רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים