חיפוש
סגור את תיבת החיפוש


    ?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    הגיע זמן פיתוח | קורס ניהול מתקדם

    אוטוריטה אונליין

    מלווה אותך
    בניהול המוקד

    שם הקורס: הגיע זמן פיתוח! מעמיקים באתגרי ניהול מוקדיים

    למנהלי מוקדים בעלי 2+ שנות ניסיון בניהול מוקד

    משקיעים בפיתוח והרחבת ארגז הכלים המקצועי לתפקיד ניהול מוקד

    למי הקורס מיועד?

    חשוב לדעת!

    ההכשרה מתאימה לכלל סוגי הפעילויות המוקדיות;
    שירות, מכירות, תמיכה, חירום, מידע ועוד

    השיעורים בקורס

    מיומנויות גיוס מתקדמות | בניית חווית מועמד

    מהם מאפייני הפרופיל המיטבי לגיוס למוקד? מה חשוב לקחת בחשבון ועל מה להקפיד כבר מפרסום המשרה? כיצד בונים חוויית מועמד מיטבית ומהם מרכיביה? בשיעור נסקור את העקרונות המנחים לתהליך גיוס אפקטיבי למוקד.

    המשאב האנושי במוקד: ממיון וגיוס ועד שימור

    מהן הטכניקות להטמעה מיטבית של מיומנויות שונות להובלת שיחה בקרב צוות המוקד? ואילו שגרות מוקדיות יסייעו לך בכך? בשיעור נסקור את העקרונות המנחים וכללי האצבע להובלת תהליכי הטמעת מיומנויות וגם את הפעולות המגוונות שתומכות את הצלחת התהליך.

    מודל תגמול מוקדי

    בשיעור נסקור את הסיבות והחשיבות לבניית מודל תגמול, נבחן יחדיו מודלים שונים ליישום במוקד ונפרט את הדגשים המרכזיים והעקרונות המנחים ליישומו. בתום השיעור יהיה בידך המידע הנדרש לבניית מודל, לאישורו ולהשקתו בפני צוות המוקד.

    ניהול בעלי ענין | עבודה מיטבית עם כלל ממשקי המוקד

    המוקד תמיד נמצא במוקד ועל כן מנהלי מוקדים נדרשים לפתח שיטות עבודה מיטיבות גם עם ממשקים פנים ארגוניים! מיהם בעלי העניין החשובים וכיצד לפעול מולם? כיצד ניתן לרתום ממשקים לעבודה סדורה ומתואמת? וגם, מהו תפקידו המרכזי של המוקד עבור בעלי התפקידים השונים בארגון.

    שימור צוות המוקד | מהלכה למעשה

    מאיפה להתחיל ועם מי? מתי פעילויות שימור יכולות לעשות את ההבדל? כיצד ניתן לשמר באופן סלקטיבי? אילו שגרות שימור הן חובה בכל מוקד? בשיעור נסקור את היתרונות המרכזיים של פיתוח תהליכי שימור ואף נציע פרקטיקות מרכזיות שיתרמו לשימור צוות המוקד.

    הובלת תהליכי שינוי במוקד | עקרונות מעשיים

    מהוספת פניות חדשות לטיפול ועד הטמעת מערכת חדשה, מכניסה של פונקציה חדשה למבנה המוקדי ועד שינוי מבנה השכר. לכל שינוי במערך המוקדי יש להתייחס בכובד ראש; לתכנן, להיערך ואף לייצר פתרונות שיאפשרו לשינוי להצליח )באמת!( ולמוקד להמשיך לעבוד ללא הפרעה. בשיעור זה נסקור את ההיבטים החשובים להובלת שינוי בהצלחה במוקד, שינוי שמביא תוצאות ומוקד שממשיך להתפתח

    דילמות ניהוליות נפוצות במוקדים ועקרונות מנחים להתמודדות

    מהן הדילמות שפוגשות כל מנהל.ת מוקד בתחילת הדרך? מאילו מלכודות להיזהר ומהם כללי האצבע להתנהלות מיטבית? במפגש המסכם שלנו נשקיע זמן בסקירת התמודדויות הניהול המרכזיות, הטעויות הנפוצות וכללי האצבע שיוכלו לתמוך את הניהול שלכם גם אחרי שהקורס יסתיים 🙂

    מה כל כך מיוחד באוטוריטה אונליין?

    הזדמנות יוצאת דופן לאסוף פרקטיקות ניהול מוקדיות ממוקדים רבים ברחבי הארץ שיכולות להתאים גם למוקד שלך, מבלי לקום מהכסא!

    כל מפגש נמשך שעה וחצי וכולל פרקטיקות וידע מעשי מרוכז שישמשו אותך בניהול השוטף של המוקד

    המפגש מתקיים במתכונת סדנאית בהנחיית אורית מאוטוריטה. בכל מפגש יוקדש גם זמן להעלאת שאלות ולהתייעצות עם אורית ועם הקבוצה!

    המפגש מתקיים אונליין ולא מחייב היערכות מקדימה! חוץ מכסא נוח, מסך מתאים ושתייה- מה יותר טוב מזה?!

    איך מתנהלים שיעורי אוטוריטה אונליין?

    השיעורים מתנהלים אונליין דרך מערכת הלמידה שלנו.
    לאחר ההרשמה תקבלו שם משתמש וסיסמא וגישה למערכת הלמידה שלנו,
    דרכה תוכלו להצטרף למפגשי האונליין,
    תוכלו לצפות בהקלטות המפגשים וגם לאסוף קבצי עזר ללמידה שיועברו
    לפני ואחרי המפגשים.

    מועדי השיעורים בהכשרה

    השיעורים מתקיימים בימי רביעי בין השעות 13:00-14:30

    שיעור 1 - 16/11/22

    שיעור 2 - 23/11/22

    שיעור 3 - 30/11/22

    שיעור 4 - 07/12/22

    שיעור 5 - 14/12/22

    שיעור 6 - 21/12/22

    שיעור 7 - 28/12/22

    מה עוד חשוב לדעת לפני שנרשמים?

    דמי ההשתתפות בהכשרה הינם: 5,775 ₪ + מע"מ.

    מועד סיום הרשמה: 9/11/2022

    ובאפשרותכם להירשם לקורס!

    שריון מקום בהכשרה ייעשה עם תשלום דמי ההשתתפות.
    לאחריו יישלח אליך מייל אישור שהרשמתך התקבלה.
    סיום ההכשרה במלואה יזכה אותך בתעודת סיום מטעם אוטוריטה.

    פתיחת הקורס מותנית במס' משתתפים מינימלי ולכן נדאג לעדכן
    על אישור סופי לפתיחת הקורס, עם הגעתינו למכסה המינימלית.

    רוצה להתייעץ? לא בטוח שהקורס􏰀מתאים לך?

    *אוטוריטה שומרת לעצמה את הזכות לבטל רישום לקורס ללומדים שמסיבות שונות אופי ההכשרה אינו מותאם להם.

    ומה עוד?

    על המנחה

    אורית אביטל, או כפי שרבים מכירים אותה - אורית מאוטוריטה, סוציולוגית ארגונית, יועצת ומנחה סדנאית. אורית מתמחה בניהול בעולם המוקדים מזה כמעט 20 שנה; בליווי מנהלי מוקדים, בהכשרות כניסה לתפקיד, בייעוץ שוטף ובמנטורינג לתפקידי ניהול בכירים. אורית מרכזת את כלל הפעילות המקצועית של אוטוריטה ובניסיונה עשרות הכשרות ניהוליות לתפקידי ניהול שונים במוקדים. מעבר לידע המקצועי הרב בכל הקשור לניהול מוקד, אורית תשתף במסגרת המפגשים בדרכי ההתנהלות השונות הקיימות במאות מוקדים בארץ וגם במגמות ממוקדים בעולם.

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה