?רוצים להכיר

השאירו פרטים

להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים

4 כללי אצבע לעדכון המנהל על חוסר הספק

4 כללי אצבע לעדכון המנהל על חוסר הספק

להקדמה על המאמר מדף הפייסבוק שלנו  – לחצו כאן

👈 שמחים להמשיך ולהגיש לכם תובנות ניהול מעשיות מרצפת המוקד.
אנחנו בטוחים שאלו יוכלו לסייע לכם ניהול המוקד, תפקיד מורכב ודינמי ומספק שאין כמותו, בבקשה –
האירוע: פאנל מנהלים בכירים במסגרת מפגש סיום לקורס ניהול ממוקד
המצב: מנהלים צעירים שואלים את דרגי הניהול הבכיר שאלות מעשיות על ניהול מוקדים.
💰שאלת מיליון הדולר בפאנל💰: "איך כדאי לי, מנהל פעילות מוקדית, לספר לך – מנהל ישיר שלי, שאני לא עומד בדד ליין במשימה שהצבת לי?…"

  • זו שאלה כל כך חשובה!
    והתשובות מהמנהלים הבכירים, לא איחרו להגיע! והן הגיעו מעשיות וברורות ומגוונות מאוד>>>

🎌 הרימו לי דגל  – אחד המנהלים הבכירים, הראשון להגיב, אמר שהגיוני שלא תמיד עומדים בכל המשימות. השאלה האמיתית היא –  מתי תעדכנו אותו. הוא לא רוצה לחכות לרגע הסיום בשביל לדעת שלא הספקתם. 'הרימו לי דגל'; אם נערכתם מראש וגזרתם זמנים לביצוע המשימה, אתם יודעים שאתם לא עומדים בקצב, הרבה לפני מועד ההגשה. זה הזמן לבוא ולהגיד את זה למנהלים שלכם. 'היעזרו בי לתעדופים', או אם צריך לבקש דחייה וגם כדי למצוא זמן נוסף כדי שכן תוכלו לסיים את המשימה במועד שנקבע מראש.

 

👂 אני רוצה לשמוע שניסית  – מנהל בכיר אחר אמר, אני מבין שלא תמיד מספיקים לעשות הכל. אבל אם אתם באים לספר לי שלא הספקתם, אני ארצה לשמוע שניסיתם במספר דרכים להספיק ולא פשוט הרמתם ידיים. שגיליתם תושיה, שחשבתם והתנסיתם במספר אפשרויות שכן היו אמורות לסייע לכם לעמוד במשימה. ואם לא הצלחתם, זה בסדר, זה קורה, אבל יותר חשוב לדעת, 'שיזמתם וניסיתם למצוא פתרון' כדי להצליח לעמוד ביעד.

 

👁‍🗨 דבר/י בכנות ובלי תירוצים  –  מנהל שלישי שהשתתף בפאנל אמר שהכי חשוב מבחינתו,  כשבאים לדווח לו על משימה שלא בוצעה במועד שנקבע לה, זה השקיפות בנושא. הוא ביקש מהמנהלים לא לתרץ ולא לספר סיפורים. 'בואו ותגידו את האמת, תהיו כנים ושימו על השולחן את הסיבות האמיתיות לחוסר העמידה שלכם ביעד המשימה'. מבחינתו, התירוצים לא עוזרים ואפילו מזיקים במעמד שבו אתם מעדכנים שלא עמדתם בביצוע המשימה.

    • כנות זה שם המשחק!

      🔜 ספר/י לי מה עושים מכאן  – מנהל נוסף שישב בפאנל אמר שהדבר הכי משמעותי כשבאים לעדכן אותו על משימה שלא בוצעה בזמן שניתן לה זה – מה עושים מכאן! לא עמדתם במשימה? אוקיי, הסבירו את זה, אבל יותר חשוב – 'ספרו לי מתי כן תעמדו בה ואיך תדאגו שהמשימה אכן תתקיים בהקדם'. ובמילותינו, בואו עם תכנית להמשך. כך המנהלים שלכם יידעו שגם הדברים שעוד לא קרו – עומדים לקרות ממש בקרוב.

     

✧✧✧

אז אלו התשובות של מנהלי מערכים מוקדיים מהשטח,
והם בעצם מלמדים את כולנו מה הציפיות מאיתנו כמנהלים בעצמינו.
לא עמדתם במשימה? זה קורה, השאלה האמיתית היא – מה אתם עושים עם זה עכשיו?!
מקווים שסייענו לכם לחשוב על איך תוכלו להגיש ולפעול אחרת בפעם הבאה שתתקלו במצב הזה בעצמיכם 😊 בהצלחה ותהיו בקשר! אורית וצוות אוטוריטה.

הגיע הזמן לפיתוח הדרג הניהולי במוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!

שיתוף הכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
קרא עוד
"רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים