1. במסגרת ההיערכות לגדילה מאסיבית ברכישות בחודש נובמבר גם במוקדים כמובן מתבצעת היערכות מקדימה. הנה כיוון שחשוב לנו להאיר במסגרת פעילות המוקד בחודש זה:
    אם יש לכם אתר מכירות רוב הסיכויים שנפח הפעילות בו יגדל החודש ולכן אנו ממליצים לתגבר את המענה בערוץ הצ'אט. כך תוכלו לתת מענה מיידי (או הכי קרוב למיידי) אונליין כשעגלת הקניות של הלקוח שלכם עוד מתגלגלת אל עבר הקופה הוירטואלית ותעזרו ללקוחות לסגור את העסקה וגם תוכלו לחסוך פניות טלפוניות למוקד.אז הנה כמה דגשים בנוגע לצ'אט:

    1. 1. בחנו האם ההגעה לנציג אנושי במסגרת זרימת הצ'אט נוחה מספיק לתקופה זו של קניות או שיש מקום לשנות אותה; האם יש מקום לקצר את ההגעה לנציג אנושי או אולי להוסיף סוגי פניות בתפריט הראשי ועוד. בצעו את השינויים כמה שיותר מהר וכמובן שבסיום החודש בחנו האם יש מקום לחזור לניתוב הפניות הקודם שהיה בצ'אט.
    1. 2. הרחיבו כבר עכשיו את היקף המענים המוכנים מראש לשימוש נציגי הצ'אט, היערכו עם מענים מותאמים למבצעים והנחות הרלוונטיות לחודש זה ואקטואליים למצב. אנו ממליצים גם במהלך החודש לדגום את נציגי הצ'אט כדי לראות האם אפשר להכין להם תוך כדי החודש עוד מענים מובנים שיקצרו את משך הטיפול בפניות צ'אט.
    1. 3. עקבו ברמה יומית אחר מס' האינטראקציות המתבצעות באמצעות ערוץ זה כדי להבין נפחי פעילות ולוודא שאכן תקנון הנציגים שלכם לערוץ זה מתאים. זהו חודש משמעותי מאוד לרכישות אונליין ולכן הבדיקה היומית תשאיר אתכם עם אצבע על הדופק ביחס לרמת התמיכה שהמוקד מספק לקונים.
    1. 4. אם הנציגים שלכם מטפלים בפניות צ'אט במקביל לפניות טלפונית ואין אצלכם במוקד הפרדה בין הערוצים המטופלים בו זמנית אז שתדעו שברוב המוקדים כבר מזמן לא מנהלים כך את המענה והחודש כדאי לכם לבצע את ההפרדה ולאפשר לנציגי הצ'אט להתמקד במתן מענה בערוץ זה בלבד. זכרו שנציגי צ'אט, ברוב המקרים, יכולים לטפל במס' אינטראקציות במקביל (בין 3-5 תלוי אופי הפניות) וזו גם הזדמנות מצוינת לבדוק אם שיטת ההפעלה המופרדת יותר יעילה עבורכם. יש סיכוי גבוה שתופתעו לטובה😊.
    1. 5. עקבו ברמה השוטפת, בזמן אמת, אחר זמני המענה הראשוני בערוץ הצ'אט כדי לוודא שאתם זמינים כפי שאתם רוצים. מנהלי הזמינות יצטרכו החודש להיות הרבה יותר בפוקוס על ערוץ זה וחשוב לשוחח איתם על כך מבעוד מועד.
  2. יש לנו עוד הרבה מה להגיד על שימוש נכון ומיטבי בערוץ הצ'אט אבל בעיקר חשוב לנו שתשימו בקדמת הבמה והחשיבות את הערוץ הזה שהחודש אמור להיות הרבה יותר מרכזי מחודשים אחרים.
    עכשיו רק נאחל לכם שערוץ הצ'אט שלכם יהיה פעיל, שוקק חיים, אפקטיבי ואיכותי בחודש הקניות שלפנינו ובכלל!בהצלחה!

  1. זה הזמן להשקיע במיומנויות צוות המוקד ?
    צרו עמנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן!