בסוף, אחרי שאנחנו עוברים את המשבר או השלבים הקריטיים בשינוי שנכון לנו, אנחנו נשארים עם תמצית של חוויה ותובנות. התובנות האלו יכולות לשרת אותנו גם בהתמודדויות הבאות שמחכות לנו מעבר לפינה.
במסגרת חגיגות 8 שנים לפעילות שלי באוטוריטה פניתי למס' מנהלות איתן עבדתי או שאני עדיין עובדת במהלך השנים.
ביקשתי מהן להצביע על תובנה מרכזית אחת שמלווה אותם מעבודתינו המשותפת.
והנה מטה מה שהן כתבו, אולי אלו תובנות שיוכלו לשרת גם אותך – ?

תובנות של מנהלות מוקדים מתהליכי פיתוח

★ טאלי דהאן / מנהלת מחלקת תמיכה ושירות  | קונימבו חנויות מקצועיות באינטרנט
"תובנה מקצועית שהתחדדה לי בעקבות עבודתינו המשותפת היא היכולת לגרום לכלל עובדי והנהלת החברה
להכיר בחשיבות ובמשמעות של מחלקת התמיכה ושירות הלקוחות
ועל ידי כך לגרום לשינוי תפיסה והבנת הצרכים של עובדי המחלקה ברמה האישית, המקצועית והטכנולוגית  🙂

 

★ מיכל גולדשטיין / מנהלת מוקד הגבייה | משרד עו"ד מלך ושות'
"הזכרת לי להביט ולבחון דברים נוספים שבעבודה היומיומית קשה לראות. להתבונן ולהבין דברים לעומקם

 

★ קירה חיאייב / מנהלת השירות והתמיכה | המסלקה הפיננסית
"במהלך השנה חיפשתי איך להשתפר בתור מנהלת מוקד (צעירה בתפקיד יחסית) כי הרגשתי שמשהו חסר.
הגעתי לאוטוריטה ונדהמתי לגלות 'ארגז' שלם של כלים לניהול מוקד והמון טיפים.
למדתי את הדבר הכי חשוב שהיה חסר לי וזה לתכנן תהליכים (עד הקטנים ביותר) ולא לעסוק בכיבוי שריפות.

 

  1. ★ אורלי בר ששת / מנהלת השירות | מימון ישיר
    "בשקט בשקט אספר שהיית ההשראה שלי כשנלחמתי להעלות את השכר אצלי ממינימום ל-7000 ש"ח.
    בחיי שחשבתי עלייך באותם רגעים שנאמתי לאומה שמדובר בתפקיד שהוא קודש
  1. ★ אנה רבזין / מנהלת השירות והתמיכה | דפוס בארי
    "שני דברים מרכזיים:
    1. להחזיק את כל הידע בידיים שלי
    2. לאמץ את הטכנולוגיה במקום לפחד ממנה

★ עדי אלרום / מנהלת מוקד שירות | מגדל – חברה לביטוח
"ביטחון ואומץ ניהולי הם תוצר של אמונה בעצמך מה שמייצר חתירה למצויינות.
אחד הערכים החשובים בעיני אצל מנהל היא הדוגמא האישית המהווה מודל לחיקוי מול עובדיו ובכך מייצרת המשכיות של הערכים בחברה כולה.

  1. ★ דורית בטשווילי / מנהלת מערך השירות | פמי פרימיום
    "התובנה המשמעותית ביותר שלמדתי ועודני לומדת בתהליך שלנו- היא שאני בתהליך, תהליך שאף
    פעם לא נגמר- אלא ממשיך במעגליות נפלאה שנקראת החיים. ובתוך המעגליות הזאת יש שתי אפשרויות: או להצליח, או ללמוד.

★ והתובנה שלי מקריאת התובנות הללו היא ש…
"נאמנות לעצמינו מנצחת הכל ושוברת את כל חומות אי ההבנה, אי ההסכמה וחוסר שיתוף הפעולה.
כשאתם נאמנים למסרים שלכם הם עוברים דרככם בכל הערוצים ומגיעים אל היעד בבטחה 🙂

 

אם המסרים הללו מדברים אליכם, אני מזמינה אתכם לאמץ אותם באהבה.
ואם הם לא מרגישים לכם ברורים או מעשיים עד הסוף, דברו איתי, בדיוק בשביל זה אני כאן.
תודה לכל המנהלות והמנהלים, המופלאות והמופלאים שזכיתי להכיר לאורך השנים – כל אחת ואחד מכם הוא גם חלק מהדרך וההתפתחות שלי ולמדתי מכם המון.


  1. הגיע הזמן להרחיב את ארגז הכלים לניהול המוקד?
    צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!