עוקבים יקרים  🤍
בסופה של שנה מלאה בעשייה ובהישגים, אנחנו רוצים להודות לכם על זה
שאתם ממשיכים לעקוב, להתעדכן, לקרוא וליישם 🙂 


✔ אז מה היה בחודש דצמבר? היה חורפי ומעניין!
סדנאות שירות בשפע, מאמרים מקצועיים וטיפים יישומיים במיוחד בשבילכם,
חגיגות חנוכה במוקד ומהדורת חדשות לשנת 2020!
ומה מצפה לנו?
קורס ניהול ממוקד מחזור 2020 – ההרשמה בשיאה!
וכנס מנהלי מוקדים באוטוריטה – שריינו את מקומכם 🙂

בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן > באתר > ובדף הפייסבוק שלנו

 

✦ ✦ ✦ ✦

 

✔ מה מחכה לנו ב-2020 ❔
סביבת עבודה מוקדית מפנקת מבעבר, לקוחות יותר עצמאיים, מערכות אחודות וניתוחים מסוגים שונים…
והנציגים שלכם? יותר מעורבים ויותר יוזמים! 💪
שמחים להגיש לכם את  5 המגמות המובילות לשנת 2020 בעולם המוקדים 

לחץ 👇 לקריאת המאמר

 ✔ קורס ניהול ממוקד מחזור 2020!
אם אתם מנהלים בתפקידי ניהול שונים במוקדים – הגעתם למקום הנכון!
בקורס ניהול ממוקד תוכלו להעמיק ולשכלל את ארגז הכלים הניהולי שלכם
ואת יכולת התמודדות שלכם עם אתגרי הניהול המרכזיים במוקד.

למידע נוסף והרשמה לקורס 👇 

 

 ✔ כנס אוטוריטה על הבוקר ☕ יוצא לדרך!
נפתחה ההרשמה לכנס מנהלי מוקדים שיתקיים ב22/1
נושא הכנס: ניהול רצפת המוקד
 הכנס מיועד למנהלי מוקדים המנהלים את צוות הנציגים באופן ישיר 😁
זה אתם? הירשמו עכשיו וקבלו את כל הפרטים במייל 
ההשתתפות אינה כרוכה בעלות אך מחייבת הרשמה מוקדמת מאחר ומס' המקומות מוגבל.

הקליקו 👇 למידע נוסף והרשמה

 

 ✔ "מוקד טלפוני"? שכחו מזה!
מכל עבר אנחנו שומעים מונחים מיושנים, שלא לעניין ולא מתאים לשמוע מפיהם של
אנשי המוקדים. 
רוב המוקדים בישראל כבר לא באמת עונים לשם – 'מוקדים טלפוניים' 📞
ויש לכך מגוון סיבות, 3 מתוכן בפוסט החדש שלנו!

הקליקו 👇 לקריאת המאמר

 

 ✔ טיפ מהאקדמיה ללשון העברית 🧐
החלטנו לטפל בעוד טעות נפוצה שאנחנו שומעים לעיתים קרובות, וכדי להיות בטוחים נעזרנו באקדמיה ללשון העברית.
איך אומרים בעברית נָצִיג או נְצִיג? לֵקוחות או לָקוֹחות?
מה אתם חושבים?
כשאנחנו רוצים לדבר על נציג אחד נאמר > נָצִיג וברבים או בנטיות נאמר > נְצִיגִים או נְצִיג־שירות.
כשנדבר על לקוח יחיד נאמר > לָקוֹח וברבים או בנטיות נאמר > לָקוֹחות או לָקוֹחוֹתֵיהֶם
האקדמיה אמרה את דברה 👩‍⚖️
מוזמנים להעביר הלאה את זה הלאה…
הקליקו לתמונה בגודל מלא 👇

 

✔ והפעם – קפסולת קופסת שימורים!
מה עושים בה? יוצאים מחוץ לקופסא > חושבים על שימור > ומסיימים עם קופסת שימורים מלאה רעיונות לשימור נציגים!
החודש היו אלה מנהלי הצוותים בהפניקס smart שהרשימו אותנו וזכו במאגר רעיונות שימור מקוריים 😊
רוצים גם? שריינו מקום בקורס ניהול ממוקד מחזור 2020
👈 לצפייה באלבום המלא

 

✔ סדנאות שירות חמימות במיוחד
המטרה החשובה ביותר בכל סדנא היא להקנות לצוותי מוקדים כלים מ-ע-ש-י-י-ם
לשימוש בשיחות המוקד.
נהננו מכל רגע עם צוותי השירות המדהימים של הכשרה חברה לביטוח, חברת פורטוגליס וחברת פאנדנגו! מה שבטוח, הלקוחות שלהם כבר בידיים טובות 💪
ותודה לצוותי השירות בהכשרה חברה לביטוח על הפידבק המשמח 😊  
רוצים לפתח את מיומנויות הצוות שלכם? דברו איתנו
צפו 👇 בתמונה בגודל מלא

 

✦ ✦ ✦ ✦

✔ יש לכם 60 שניות?

אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
  לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

 

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!