tyle="text-align: center;">✔ חודש דצמבר בנושא 'אנשים במוקד' מסתיים לו ממש היום, 
שנת 2018 כבר מעבר לפינה,
ואנחנו מתכוננים לחגיגות יום הולדת 4 באוטוריטה!  מה שבטוח- משעמם לא יהיה כאן!

אך קודם כל, למי שפספס, ולמי שרוצה תזכורת- קבלו הזדמנות מעולה
 להתעדכן ​בכל ​מה שהיה לנו החודש​  
סרטוני פרגון​ של נציגים​ ומנהלים  ממוקדים שונים, ​פרוייקט 'אוטוריטה בדרך', מאמרים,
טיפים ו​עוד..
בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן ובדף הפייסבוק שלנו!

את שנת 2017 אנחנו רוצים לחתום בהדהוד המשמעותי והחשוב ביותר 
✦✦✦ אנשים זה המשאב היקר, והמורכב והמאתגר ביותר שיש✦✦✦
אז אחרי שחודש שלם עסקנו ביעדים ובמדדים, היה לנו חשוב להקדיש את חודש דצמבר כדי לעסוק גם בהון האנושי, זה שבלעדייו פשוט לא ניתן להגיע להישגים. 
 נציגים, חונכים, בכירים, בק-אופיס, ראשי צוותים, אחראי משמרת, מנהלי מוקדים >>> 
כ-ל ♛ אנשי המוקד ♛ – במוקד!

במסגרת חודש 'אנשים במוקד' הצענו לכם לצלם סרטוני פרגון והכרת תודה לאנשים הטובים והמובחרים שעובדים איתכם במוקד ?  
אם לא יצא לכם להכנס לדף הפייסבוק שלנו, קבלו טעימה:
נדב הופמן, מנהל צוות צ'אט ו- SMS במוקד התמיכה של פלאפון, בוחר לפרגן לנציגה רעות.
קבלו את נדב כשהוא מקריא לרעות מילות תודה מלקוח על השירות והמסירות שלה ומפרגן לה בעצמו. נדב- כל הכבוד על הרעיון והמילים היפות, ככה בדיוק מפרגנים. כמה כיף לראות קידום של נציגים מוערכים שעושים את עבודתם נאמנה – לזה אנחנו קוראים פירגון!
לפרגון המלא, הקליקו >> 

אהבתם? רוצים לצפות בשאר הפרגונים של אנשים במוקד? לחצו כאן 🙂

✔ ​אוהבים לפרגן לנציגים שלכם?
תודו שלקבל פרגון והכרת תודה באמצע יום עבודה זה דבר שמחמם את הלב ???
בדיוק בגלל זה, החלטנו להציע לכם 6 דרכים יצירתיות לפרגן לנציגי המוקד שלכם,
כי אם כבר בחרתם לפרגן, עשו זאת באופן יצירתי שייזכר לאורך זמן במוקד.
לחצו> קראו> ויישמו! 

✔ מנהלי מוקדים, רוצים לקבל הצצה למה שמחכה לכם בהמשך הדרך?
'אוטוריטה בדרך' היא סדרת מאמרים שסובבת סביב הדרך שעשו נציגים ומנהלים שצמחו בעולם המוקדים ובהמשך הקריירה שלהם. בשיחה פתוחה, על הדרך (ועל קפה), מספרים מנהלים בכירים על עולם המוקדים והערך המקצועי והארגוני הרב הטמון בעבודת המוקד בכלל ובתפקיד מנהל המוקד בפרט.
המטרה היא לאפשר לכל העוקבים אחרינו, נציגים ומנהלים כאחד, להתבונן מהצד בקריירה של מנהל שהגיע לדרגי ניהול בכיר. לקרוא ולהתרשם מתפישותיו ודעותיו על העולם המקצועי שלנו.
הראשונה לשתף ולחשוף היא ורד גולדפרב, נציגת שירות בפלאפון בתחילת דרכה המקצועית וסמנכ"ל תפעול היום. ורד עבדה גם במי עדן, גט  גט טקסי) ועוד…
לחצו על התמונה כדי לקרוא את התובנות שמלוות אותה עוד מהיותה מנהלת מוקד. 
קריאה נעימה ומועילה >>

✔ ​חגיגות יום הולדת 4 של אוטוריטה יתחילו ממש מחר…
זו הזדמנות מעולה גם עבורנו, לפרגן ולהודות לכם ? לכל מי שהיה שותף לדרך המופלאה הזאת!
צפו באורית מודה באופן אישי ומסכמת 4 שנות ליווי, עשייה ויצירה… 
מוזמנים לחפש את עצמכם בין הלוגואים >>

✦ ✦ ✦ ✦

✔ ולסיום, בואו נדבר רגע תכל'ס!
שנת 2017 מסתיימת​ היום, ​ו​לא משנה איזה מוקד אתם מנהלים – שירות, מכירות, תמיכה, תיאום פגישות, מידע, חירום ועוד … סוף שנה זו תקופה לחוצה ובדרך כלל צוותי המוקדים חווים את זה על בשרם, היטב.
השקיעו ביום האחרון לשנה!
צרו אווירה חגיגית ומרוממת במוקד!
תנו את המינוף האחרון לסיום שנת 2017 בצורה הכי טובה שאתם יכולים – שילוט, קישוט, הזמנת ההנהלה הבכירה להגיע למוקד אפילו לכמה רגעים, כיבוד, נוכחות הצוות הניהולי כולו בשטח, בקיצור – כל מה שצריך וניתן כדי לעבור את היום הזה ולסיים את שנת 2017 בצורה לא פחות ממעולה!
אוטוטו אנחנו ב- 2018, תנו גז לסיום השנה, זה כבר פה 
יום נפלא לכולם וסיום שנה מרומם.

✦ ✦ ✦ ✦

 

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!