?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    מוקד תיאום פגישות – טלמיטינג

    מוקד תיאום פגישות – טלמיטינג

    מוקד תיאום פגישות - טלמיטינגאנו באוטוריטה נחשפים רבות למוקדי תיאום פגישות, לא אחת, אלו אנחנו שמבשרים למנהלי המוקדים שהם מנהלים מוקד ולמתאמי הפגישות שהם עובדים במוקד.
    כמובן של'בשורה' זו משמעויות רבות וכבדות משקל בהתנהלות הצוות ובשיטות הנכונות והנחוצות להצלחתו.
    ישנם 3 נושאים מהותיים שחשוב להבהיר בכל הנוגע למוקדי תיאום פגישות. אלו הם שלושת העקרונות המנחים של מוקד מסוג זה.

     

    1. מוקד תיאום פגישות הוא מוקד מכירות.

    האמונה הרווחת היא שמוקדי מכירות הם כאלה בהם נציגי המכירות מבצעים תהליך מכירה המסתיים במסירת מס' כרטיס אשראי ו/או חתימה על התחייבות רכישה. בפועל, תהליך מכירה אינו מורכב משלב אחד וסופי, בוודאי לא במציאות העסקית הנוכחית בה התחרות, כמעט בכל ענף, מאוד גבוהה.
    גם כאשר מדובר במוקד בו השיחות הינן שיחות תיאום פגישות חשובה מאוד ההבנה של מנהל המוקד כי זהו מוקד מכירות לכל דבר ועניין. ישנה חשיבות רבה להבנה זו כי עימה מגיעות המשמעויות החיוניות של ניהול מוקד מכירות. ניהול המצריך שיטות, כלים, שגרות ומיומנויות מקצועיות המותאמות לעולם זה.

    מוקד טלמיטינג

    ועוד דבר, הדגש המרכזי שאנו למדים מניסיוננו בליווי מוקדים הוא ההבנה שמוקד תיאום פגישות, באופן זהה למוקד מכירות נדרש לתכניות הנעה שוטפות.

    2. נציג תיאום פגישות הוא נציג מכירות.

    אמנם זה נראה כאילו אנו מציינים את המובן מאליו אך המשמעויות לכך אינן ברורות לכל. נציג המתאם פגישות לרוב נתפס כסוג של 'פקיד' בלבד. מבלי חלילה לזלזל או להפחית מכבודה של עבודה זו, נציגי תיאום פגישות נדרשים לסט מיומנויות שונה מזה של פקידים, באשר הם. נציגי תיאום פגישות הם נציגי מכירות לכל דבר ועניין.
    מנהל מוקד תיאום פגישות אשר מבין כי הנציגים הדרושים לו הם נציגי מכירות יידע לבנות את פרופיל המשרה הדרוש ולגייס את האנשים המתאימים למשימה.
    נציגי מכירות מאופיינים בקווים מאוד ברורים, החל מאופן ההתנהלות והשיח שהם מייצרים, דרך התכנים שהם מגישים לשומע ולבסוף במידת החתירה שלהם להשגת מטרותיהם.
    כמובן שזהו רק תיאור כללי של פרופיל נציג המכירות במוקד. אך ראשית כל חשובה ההבנה כי נציגים המתאמים פגישות הם נציגי מכירות לכל דבר ועניין.

    ועוד דבר, נציגי מכירות אשר אינם רואים עצמם כאנשי מכירות, אינם מתאימים לכם! גם אם הם 'רק צריכים לתאם פגישות'. נציגי מכירות הם אלו שמתאמים פגישות. כי 'מכירת פגישה' היא מכירה לכל דבר.

    3. הכלים הנדרשים במוקד תיאום פגישות הם כלים מכירתיים.

    כאמור, מוקד תיאום הפגישות הינו מוקד מכירות ועל כן הנציגים הינם נציגי מכירות. ככאלו, יש לספק להם כלים מכירתיים תומכים לביצוע משימת תיאום הפגישות על הצד הטוב ביותר. כלים מכירתיים תומכים לנציגי מכירות הינו ביטוי כולל לכלים רכים (מיומנויות מכירה, תסריטי שיחה, מענים להתנגדויות ועוד), כלים טכנולוגיים (מערכת קשרי לקוחות, ערוצי התקשרות שונים ללקוחות ועוד) וכלים מקצועיים נדרשים הקשורים לעולם התוכן בו עוסק המוקד.
    נציגי המכירות חייבים לקבל מעטפת תומכת לניהול שיחות המכירה במוקד, כאשר מטרתם הינה – תיאום פגישות איכותיות, המתקיימות ומבשילות, בסופו של דבר, למימוש עסקי.
    ועוד דבר, כיאה לכל מוקד מכירות המורכב מנציגי מכירות. גם במוקד תיאום פגישות ישנה חשיבות רבה לכלים ולאימון שניתן לנציגי המכירות במטרה לשפר את יחסי ההמרה ולייצר כמה שיותר פגישות איכותיות. הקנו לנציגי המכירות במוקד שלכם כלים אלו ושאפו לשיפור תמידי.

    שלושת ההיבטים המופיעים מעלה, משמעותיים וחיוניים מאוד לתפישתו של המנהל או המנהלת העומדים בראש מוקד תיאום פגישות. אנו, באוטוריטה, מקווים שהצלחנו לגרום לכם לראות את המוקד בראשו אתם עומדים באופן מעט שונה, מקצועי יותר ובעיקר – מוקדי יותר ומכירתי יותר.

    רוצים לשמוע עוד על ניהול מוקדי תיאום פגישות? צרו עימנו קשר, בשביל זה אנחנו כאן!
    אוטוריטה

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה