>

✔ חודש אוגוסט- היה חם, תרתי משמע!
אז מה היה לנו החודש?
 מאמרים, טיפים, אוטוריטה בדרך, המלצות ועוד…:)
למי שפספס, ריכזנו לכם את כל אלו בניוזלטר החודשי של אוטוריטה
בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן > באתר > ובדף הפייסבוק שלנו!

✦ ✦ ✦ ✦

✔ מנהלי מוקדים ומנהלי צוותים, משקיעים בפיתוח מיומנויות השיחה של הנציגים במוקד שלכם? מעולה!
זה הזמן לבצע סימולציות לנציגים כדי להעמיק את ההטמעה של הכלים הנדרשים בשיחות.
ועם 5 העקרונות שלנו – תוכלו לעשות את זה לגמרי בעצמכם! DIY
הקליקו> קראו> והתחילו לסמלץ!

✔ 24/7/365 אלו הן שעות פעילות מרכזי התמיכה והשירות תחת ניהולו של גבי גדג', ומפגישתנו נראה שהוא ישן טוב בלילה!
מעבר לשעות פעילות שלא משאירות רגע דל, המוקדים בניהולו של גבי נדרשים גם לספק תמיכה מקצועית נרחבת – במגוון שפות, להפעיל צוותי טכנאי שטח – באזורי זמן שונים ברחבי העולם, לשמור על כשירות מקצועית גבוהה ומתמדת ו…להתמודד עם אתגרי ניהול המוקד המוכרים לכולנו. כן, כן, כמו כל מוקד – שירות, מכירות, מידע, חירום, גבייה ועוד… גם מרכזי שירות ותמיכה מחייבים התנהלות מוקדית מקצועית וייחודית השמורה לעולם המוקדים!
את גבי, מנהל צוות תמיכה טכנית בתחילת דרכו המוקדית והיום – מנהל תחום עסקי תמיכת מוצרים בנס טכנולוגיות, אורית פגשה לשיחה פתוחה על הדרך וזה היה בהחלט מעניין… 
טיפים חשובים של מנהל בכיר בעולם מוקדי השירות והתמיכה ממתינים לכם במאמר הזה. השפה והאתגרים – המכנה המשותף לכל המוקדים באשר הם, בא לידי ביטוי ושזור במאפיינים הייחודיים למוקדים הללו. 
גבי, תודה רבה על ההכרות והשיתוף!

✔ מנהלי מוקדים, הטיפים שאתם שולחים לנו מעולים ומועילים!
וזה בדיוק הזמן לפרסם את הטיפ של עינב חסיד, מנהלת מוקד השירות של פדקס בינלאומי,
שמראה לנו עד כמה חשוב לפרגן, ומה הקשר בין פירגון לשימור? קבלו-
" העלאה בשכר לא תמיד אפשרית ובהכרח לא תמיד עוזרת לשימור עובדים לטווח רחוק. 
אצלנו בארגון בכלל ובמחלקה בפרט חושבים כל הזמן על יצירת מערכת חברתית חזקה ועל שיפור חווית העובד. החיבור בין העובדים והאווירה המשפחתית במוקד יוצרת חיבור משמעותי וארוך טווח למקום העבודה. אנחנו עושים זאת במספר דרכים. אחת מהם היא שביום המעשים הטובים הקמנו שני לוחות שעם גדולים של פרגונים הדדיים בלב המוקד. ליד כל לוח שמנו כרטיסיות וכל אחד בזמנו החופשי בחר לפרגן לחבר מהמחלקה, חלק בעילום שם וחלק לא". 
עינב, אנחנו מתחברים לכל מילה! שימור לא עובר רק דרך שכר, והוא לחלוטין מושפע גם מהאווירה המשפחתית שנוצרת במוקד. ופרגון הדדי הוא כלי נהדר כדי לייצר ולשמר את האווירה הזו.
התחברתם לטיפ של עינב? נסו זאת גם במוקד שלכם! 
*תמונות להמחשה בתגובה הראשונה לפוסט בפייסבוק*
ואם יש גם לכם טיפים שתרצו לחלוק עם מנהלי מוקדים – שלחו לנו, ונשמח לפרסם לרווחת כולם – admin@www.www.ottorita.co.il

✔ גיוס והשמה של מנהל מוקד זו משימה לא פשוטה כלל.
בעיקר משום שכשמדובר במוקד, הייחודיות והמובחנות המקצועית הנדרשת עולה מדרגה!
יש הרבה דברים שחשוב להקפיד עליהם במהלך תהליך המיון כדי לבצע את הבחירה הנכונה והמדויקת, ואנחנו כאן כדי להקל ולעשות סדר- 
 קבלו 15 שאלות שכדאי לכם לשאול במהלך ראיון עבודה בגיוס מנהל מוקד!
ואם יש שאלות נוספות שמשרתות אתכם – דברו איתנו!

✔ ♛ מלך ליום אחד ♛ 
רוצים רעיון לייצר תחרות הנעה יומית במוקד בלי הרבה מאמץ? קבלו! 
המוקד הוא הממלכה והנציג שביצועי המשמרת שלו הם הטובים ביותר יהפוך למלך ליום אחד!
איך? קבלו >>>
1. בתדריך הבוקר הכריזו על 'התחרות על הכתר' שתסתיים בסוף המשמרת.
2. הציבו גלימה וכתר (מחנות הצעצועים הסמוכה למוקד) על הבמה.
3. בסיום המשמרת הכריזו על הנציג שמדדיו הטובים ביותר לאותה המשמרת.
4. הכתירו אותו עם הכתר והגלימה בעמדה כיאה למלך ?!
5. תנו לו צ'ופרים המתאימים לבן מלוכה במשמרת הבאה – 
• הפסקה נוספת 'על חשבונכם' 
• פינוקים בעמדה – קפה, עוגה, ארטיק או כל פינוק אחר
6. בקשו מהנציג המוביל 'טיפ של מלך' להצלחה ושתפו את הטיפ שלו בתדריך הבא
7. שלחו תמונה של המלך עם הכתר והגלימה בוואטסאפ המוקדי או במייל ותנו לו להשוויץ בתואר!
פשוט, קליל, חגיגי ולא דורש מכם עבודה מקדימה!
וזה גם אחלה רעיון לתחרות שבועית
בהצלחה ♔

✔ מנהלי מוקדים, מנהלי צוותים – האם אתם מקדישים זמן כדי להכין את הנציגים שלכם למשמרת?

ברב המוקדים, הכלי המרכזי לכניסה למשמרת הוא תדריך! ?
וכמו כל דבר שאנחנו מבצעים על בסיס יומי כשיגרה, אנו נוטים לשכוח לעצור ולשאול – על מה ולמה?!
אז קבלו 8 כללי אצבע מקצועיים שיהפכו את התדריך שלכם לאפקטיבי וממוקד הישגים>>

✔ מנהלי מוקדים, הגיע הזמן לפרסם גם את המוקד שלכם?
אנחנו בטוחים שיש טיפים רבים הקשורים למשימת ניהול המוקד – שתוכלו לחלוק עם מנהלי מוקדים אחרים 
אז מה אומרים, תרצו לשתף? תרצו להזמין את הצוות שלי ואותי לביקור במוקד שלכם?
אנחנו נשמח להכיר, נשמח לשמוע וללמוד ונשמח לשתף את הטיפים והכלים שעוזרים לכם בניהול המוקד לטובת כלל העוקבים אחרינו.
כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין אותנו! לחצו על התמונה והזמינו אותנו בעמוד שנפתח 🙂
אוטוריטה מבקרת במוקדים – וכולם נהנים! הצטרפו אלינו!

✦ ✦ ✦ ✦

✔ יש לכם 60 שניות?
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
  לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

 

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!