מי אתה יניב אננבורג?

יניב אננבורג בן 39, נשוי + 2.
מנכ"ל תקשוב מהבית, חברת בת של קבוצת תקשוב המנהלת כ-500 עובדים אשר 100% מהבית. אוהב לרוץ ולצלול. מאמין בניהול עובדים מהבית עוד
מ- 2014.

מאיפה התחלת?

במקצועי אני בכלל מהנדס תעשייה וניהול מהטכניון. תחום ההתמחות שלי היה בניהול פרויקטים ובתכנון ובקרה של מוקדים. עבדתי בחברות המובילות במשק (פרטנר, יס ו- AIG) כמנהל פרויקטים חוצי חברה ולאחר מכן כמנהל אנליזה ובקרה תקציבית.
חלום העבודה מהבית הגיע דווקא מהקושי לתכנן מוקד שבאמת יעמוד בביקושים.
לדוגמא, מוקד עם פיק בוקר, בעבודה מהבית ניתן לתכנן משמרות קצרות של 4 שעות שיבואו בול לפיק וככה אחוז המענה ישתפר מבלי להוסיף שעות 'בטן' מיותרות.
בשנת 2014 אני והשותף שלי, רום טוויזר, הקמנו חברה למיקור חוץ למוקדים שהעובדים עובדים מהבית.
בשיאה החברה מנתה 50 עובדים. במהלך 2017 הצטרפנו לקבוצת תקשוב כחברת בת המתמחה בעבודה מהבית. ומאז ועד היום כבר גדלנו ל-500 עובדים.

מה הדבר שהכי משמח אותך מקצועית?

הקמה של מוקד חדש שהוא 100% מהבית תמיד מרגשת אותי. במיוחד ללקוחות קונבנציונליים כמו חברות בריאות, משרדי ממשלה וכו'. אם פעם עבודה מהבית היתה שמורה לפרויקטים 'אד הוקים' מיוחדים, היום אנחנו מתחזקים מוקדי שירות קלאסיים וזה מובן מאליו שאנחנו במגרש של החברות הגדולות.

מה אופי המוקד והאתגר המרכזי בו?

לנו בחברה יש מעל 16 מוקדים שונים שכולם מהבית. האתגר המרכזי הוא כל הזמן לחדש לעובדים ולמנהלים. איך גורמים הנאה והנעה לעובדים מהבית. מסרטוני וואטסאפ (הקמנו כבר אולפן הקלטות עם מסך ירוק אצלי במשרד) שמשקפים תחרויות, אירועי חברה ועדכונים שוטפים עד לתחרות צילומי בישול או תחרות העמדה היפה של הנציגים.
אין סוף לאפשרויות.

מה מושך אותך לעולם המוקדים?

בעולם מיקור חוץ האתגרים לא מפסיקים אף פעם. כל יום הוא עולם חדש. הוספת רובד של ניהול כלכלי של המוקד וניהול הלקוח העסקי משנה לגמרי את אופי העבודה של מנהל מוקד 'קלאסי'. זה כמו ההבדל בין לשחק שש בש ושחמט. מלבד האתגר של לתת שירות מצוין ללקוחות הקצה, אתגר שקיים בכל מוקד, יש לתת שירות ללקוח עסקי (סמנכ"ל השירות של הלקוח לדוגמא). וכל זאת תוך כדי שמירה על תקציב ורווחיות הפרויקט. לדוגמא, איך מבטיחים איכות שיחה מבלי להעלות את אורך זמן השיחה ומבלי לגייס תקנים נוספים? איך מטפלים באחוז מענה 'גבוה מדי' ? איך מבצעים פעילויות מכר לשירותי ערך מוסף ללקוח מבלי לפגוע בנתוני הזמינות? אלו הדברים שמושכים אותי.

מה קורה עם המוקד שלך בימים אלו? איך אתם מתמודדים עם הקורונה?

תקופת הקורונה לא השפיעה על עבודת המוקדים שלנו היות ותמיד עבדנו מהבית אבל החברה בצמיחה אדירה ומגייסת כל הזמן עובדים ולקוחות חדשים.

אם לא היית מנהל.ת מוקד, היית..

מדריך שחייה

עצה לחיים טובים?

כמה שזה נשמע מצחיק ממי שמנהל עובדים מהבית אבל – איזון בית-עבודה הוא מתכון לחיים מאושרים.

התחברו ליניב בלינקדאין – כאן

יניב!
שיגעתי לך את השכל קצת אבל אני חושבת שזה היה שווה את זה…
תודה על השיתוף 🙂 ומצפה לפאנל בכנס סיום שנה 🙂
נתראה, אורית


  1. רוצה להיות חלק פעיל בקהילת מנהלי המוקדים?
    צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!