במסגרת כנס מנהלי מוקדים לשנת 2021 קיימנו פאנל שעוסק בטכנולוגיות עדכניות במוקדים.
בפאנל השתתפו מנהלים מהמובילים והמנוסים בעולם המוקדים ושיתפו בטכנולוגיות שהטמיעו בשנה החולפת במוקד.
במסגרת הפאנל שוחחנו על טרנדים טכנולוגיים בעולם המוקדים, המגמות העתידיות לשנים הקרובות ומה חשוב לקחת בחשבון ביציאה לתהליך הטמעת טכנולוגיות חדשות במוקד.
הפאנל היה מרתק והוליד תובנות רבות וחשובות.

השאלות המרכזיות

עליהן אורחי הפאנל ענו מפורטות מטה ואת התשובות תוכלו למצוא בסרטון:
1. מגמות רוחביות בטכנולוגיה מוקדית: מהם הטרנדים הנוכחיים בטכנולוגיות מוקדיות?
2. הקורונה האיצה כניסתן של מערכות תקשורת כתובה במס' רב של מוקדים, האם ישנן עוד מערכות טכנו' שיושמו יותר בעקבות הקורונה?
3. איך רצוי וכדאי לשלב נציגי קו ראשון בתהליך הטמעת מערכת טכנולוגית חדשה במוקד? ולמה?
4. אילו טכנולוגיות מוקדיות נוכחיות מסייעות למנהלי הביניים במוקד וכיצד?
5. כיצד משפיע שילוב ערוץ הוואטסאפ על היקף הפניות של לקוחות ועל הפעילות המוקדית? למה יש לצפות?
6. אילו מהלכים נועזים לשיפור רמת השירות במוקד נעשו לאחרונה ומה היו השלכות?
7. מהם הטרנדים הטכנולוגיים הבאים שמתחילים עכשיו לעורר עניין? מה צפוי לנו ומאילו סיבות?

משתתפי הפאנל:

מוטי כנרי – מנהל ענף מוקדי 103, חברת החשמל
רפקת פז – מנהלת מרכז בנקאות, בנק לאומי
אלירן אריאלי – מנהל מערך מוקדים מגזר ציבורי ותחבורה, בזק אונליין
זיו שלו – יועץ טכנולוגיות לממשק נציג-טכנולוגיה
קרני קפלן – יועצת לפיתוח חווית לקוח


  1. הגיע הזמן להרחיב את ארגז הכלים לניהול המוקד?
    צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!