• במהלך חודש מרץ 2020 קיבלתי טלפון מדורי והצעה להשתתף בפודקאסט.
    דורי חשב שעצירת העולם תפנה לי קצת זמן אבל בפועל הפעילויות המוקדיות רק עבדו בקצב הרבה יותר גבוה ואנחנו איתם.
    עברו מאז שנתיים וחצי וסוף סוף נמצא לנו הזמן הנכון!
    אז נפגשנו לדבר על מוקדי מכירות וניהול אנשי מכירות במוקדים;
    מה חשוב לנציגי מכירות בימינו? איך מתנהלים אנשי מכירות בני דור ה-Y וה-Z?
    איך משמרים נציגי מכירות במציאות כ"כ מורכבת? ומה היה נכון בעבר וכבר לא כ"כ רלוונטי היום…?
    דיברנו גם על שימור וגם על גיוס וגם, כמובן, על שיטות תגמול שונות שיעזרו לעובדים במוקד להיות נוכחים ולעמוד ביעדים.
    אני מזמינה אתכם להקשיב לשיחה שלנו וכמובן – לפנות אליי בכל שאלה שעולה 🙂
    הקשבה מועילה,
    אורית מאוטוריטה


הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!