tyle="text-align: center;">  חג החירות והאביב הגיע – תקופה מצוינת להתחדשות
איך יוצרים חוויה חיובית, קלילה ואפקטיבית במוקד? באוטוריטה דאגנו לצייד אתכם ב-20 רעיונות לחידוש במוקד שלכם. לחצו על התמונה וצאו לדרך!

- 2תמונת קמפייןפסח

✔ במסגרת כנס שירות וחווית לקוח 2016 של המי"ל
הועבר סמינר בנושא שיפור ביצועים במוקדים טלפוניים.

במהלך הסמינר התקיים פאנל מנהלים בו השתתפו מנהלים בכירים
מהחברות המובילות במשק. אם פספסתם, החלטנו להעניק טעימה קטנה מהסמינר
ולחלוק איתכם 5 תובנות לתהליכי פיתוח מוקדים
לחצו כאן לקריאה בבלוג של אוטוריטה.

ארצה להודות למשתתפים:
לסמנכ"ל השירות של חברת כלל ביטוח, סמנכ"ל השירות של חברת מיטב ד"ש, מנהלת מערך המוקדים הטלפוניים של חברת סלקום וסמנכ"ל התפעול של חברת תקשוב.

תמונה לניוזלטר

✔ נתון מעודד: ארוחת הסדר הממוצעת מסתיימת לאחר כ-117 דקות בלבד 
אז השארו רגועים 🙂
פסח שמח מאוטוריטה!
פסח ברכה אוטוריטה

 

אוטוריטה