כמה פעמים שוחחתם עם נציג מוקד טלפוני והיה ברור לכם שבין
המסר המועבר למילים הנאמרות אין באמת קשר של ממש?

צירפנו סרטון קצר המלקט את מיטב האמירות המתקבלות מנציגים וברור לכל שאין מאחוריהן דבר,
די מצחיק ובעיקר מוכיח ששירות טלפוני אינו בהכרח משימה קלה לפיצוח.

וגם, 7 טיפים שלנו, כדי שהנציגים במוקד שלכם, לא יהיו כאלו.

 

צפו בסרטון – אם נציגי שירות היו אומרים את האמת

 

7 טיפים למנהלי מוקדי שירות – איך להקפיד על מתן שירות כן



1. הקניית מרחב ברור ופורמלי ללמידה ולטעויות לנציגי השירות במענה

2. מתן גיבוי ברור וחד משמעי לנציגים בהתמודדות עם נושאים מורכבים ועם לקוחות 'קשים'

3. שימוש בהדרכה ככלי למניעת/צמצום השחיקה בתפקיד ולשם שימור הנציגים האיכותיים

4. אצבע על הדופק בנוגע לרמת המוטיבציה של הנציגים ע"י שיחות אישיות וקבוצתיות ומענה מיידי לבעיות העולות

5. הקפדה על מענה ניהולי בזמן אמת לנציגים – בכדי למנוע לקויות מקצועיות בשירות

6. נוכחות ניהולית בקרבת מקום – בין הנציגים ובין העמדות – בכדי לתמוך ובכדי להיות קשובים למתרחש

7שימוש בכלים המאפשרים לבקר את רמת השיחות ורמת הנציגים – ברמה מדגמית ופרטנית

למידע וכלים יישומיים נוספים בכדי להפוך את המוקד שלכם למקצועי ביותרצרו עמנו קשר.

 

אוטוריטה