מי את שרית בנימין?

שרית בנימין, בת 39, נשואה ואמא ל-3 בנות ? מנהלת מחלקת ייעוץ ושירות בחברה אלטמן בריאות.
דיאטנית קלינית בהכשרתי.
אוהבת לעשות ספורט, לשמוע מוזיקה, לקרוא ספרים ולהיפגש עם המשפחה והחברים.
אוהבת להיות בעשייה, להספיק דברים, ללמוד דברים חדשים, לא פוחדת משינויים ואוהבת שיש אתגר ועניין.
יחד עם זאת נהנית מהשגרה ומצליחה לגוון ולתבל בהרבה עניין.

מאיפה התחלת?

מיד לאחר סיום לימודי התזונה הגעתי לאלטמן ? התחלתי כיועצת במוקד, התקדמתי לראש צוות ועד לניהול המחלקה. כבר 14 שנים. במסגרת שנותיי באלטמן חוויתי והתנסיתי בשינויים ואתגרים רבים, כך שהיום יום והשגרה שלי פה מעניינת ומגוונת. החל בפתיחת ערוצים חדשים, פיתוח מערכות חדשות, הרחבת המקצועיות והידע, מגוון קורסים והכשרות וכמובן התנסויות ניהוליות.

מה הדבר שהכי משמח אותך מקצועית, מה גורם לך להרגיש הצלחה?

התגובות של הלקוחות מאוד מרגשות אותי. בכל פעם מחדש כשאני קוראת את התגובות שלקוחות כותבים בסקר שביעות רצון, מביעים בעל פה או כותבים בערוצים השונים, זה מעניק לי תחושת הצלחה, מרחיב את הלב ומרגש אותי מאוד.
צוות היועצות המקצועי (המומחיות שלנו)  במחלקה נותנות את כל הלב במענה ללקוחות, מתמודדות לא מעט במענה עם לקוחות במצבים בריאותיים שונים ועצם הסבלנות, ההקשבה והמענה המקצועי שהם מקבלים מעניק להם כל כך הרבה, גם בפן הבריאותי.
להיות יועצות במחלקה, דורש אופי מיוחד: אכפתי, קשוב ומקצועי. לעיתים הן מתמודדות עם מצבים לא פשוטים במענה. עצם ההכלה, הוותק והן עצמן, מרגשות אותי בכל פעם מחדש ואני מאוד אוהבת ומעריכה את הצוות שלי ?.

מה אופי המוקד והאתגר המרכזי בו?

המוקד מורכב ממענה טלפוני ומתקשורת כתובה במגוון ערוצים.
המענה ניתן גם לפוסטים ברשתות החברתיות. אופי השיחות – נכנסות ובעיקרן שיחות ייעוץ, הדרכה ומענה לשאלות הקשורות לתוספי תזונה. המענה מהווה גם שירות לקוחות כללי.
בנוסף כחלק מהמענה בנתב יש אפשרות בחירה לעבור לשיחה עם הרב לשאלות בנושא כשרות תוספי התזונה.
במקביל לכל זה אנו מפעילים שירות ייחודי ע"י דיאטנית קלינית שנקרא "אלטמן אישי", שבו כל לקוח מוזמן לענות על שאלון הרגלי חיים ותזונה, לתאם מועד שנוח לו לשיחה טלפונית והדיאטנית יוצרת קשר, מעניקה לו מענה מורחב ואישי.
כ-30 דקות שיחה שבה היא עונה על כל השאלות, מכוונת להרגלי חיים בריאים, נותנת מענה והכוונה לתוספי תזונה מותאמים. וכל השירות הזה הוא ללא עלות!
האתגר המרכזי שבו אנו מתמודדים הוא השילוב בין המענה המקצועי שדורש הרבה פעמים בירור נוסף כמו קריאה בספרות המקצועית ודיוק במענה למול מהירות המענה והזמינות. האחריות שלנו בעולם המקצועי גדולה מאוד והמשמעות היא שאין פשרות בחלק המקצועי. זה דורש מאתנו להתעדכן כל הזמן, ללמוד ולשנן.

מה מושך אותך לעולם המוקדים?

עולם השירות תמיד נגע לליבי והרצון להעניק אותו בצורה מיטבית עם השילוב של עולם התזונה ותוספי התזונה, החלק המקצועי שלי, יצר את השילוב המושלם.
במקביל, אני אוהבת לנתח נתונים, להגיע לתובנות ולקדם פעולות שירות חדשות במוקד.
אוהבת לעבוד עם אנשים, ללמוד ולקדם נושאים חשובים כמו בריאות ואורח חיים בריא ?

מה קורה עם המוקד שלך בימים אלו? איך אתם מתמודדים עם הקורונה?

ואוו! מיד עם התפרצות הקורונה ותוך 48 שעות הוחלט לא רק לעבור לעבודה מהבית (שזה פרויקט בפני עצמו), אלא גם לעלות בקמפיין טלוויזיה שבו אנו מזמינים את כולם ליצור קשר טלפוני עם המוקד לקבל ייעוץ, לתת מענה לשאלות הקשורות בתוספי תזונה ושמירה על אורח חיים בריא. הרחבנו את שעות הפעילות מ – 8.5 שעות ל-14 שעות ביום, הגדלנו את מס' היועצים פי 3 .
זה היה מטורף! לנהל את הכל ביחד ועם השילוב של ילדים בבית (גם ליועצות) היה אתגר גדול. אבל עברנו אותו בהצלחה, למדנו המון, גדלנו, שמרנו על נתוני שביעות הרצון הגבוהים (מעל 93%).
מאז עברנו עוד גל של קמפיין, שהיה אפילו יותר מוצלח!
ניהול הצוות מרחוק בהחלט מאתגר. אני אוהבת לעבוד פרונטלית מול היועצות, להרגיש, להסתכל בעיניים ולהיות בשליטה על הכל. המעבר הזה מרחוק הביא אותי להתנהל אחרת. אני משתדלת להיות בקשר עם כולן כל יום, לתת מענה לכל קושי שנוצר ולמצוא פתרונות אחרים יצירתיים כדי לשמור על הזמינות במוקד. אבל בהחלט השינויים מאוד דינמיים וזה מחייב אותי להיות גם דינמית וגמישה, עם הבנת המציאות שנכפתה עלינו. אני בעיקר מקשיבה לכל עובדת ולקשיים. יש לנו גיבוי פנים ארגוני אם צריך ואנו משתמשות בו יותר בתקופה זאת.

אם לא היית מנהל.ת מוקד, היית..

דיאטנית ילדים או אדריכלית.

עצה לחיים טובים?

הקדמה והמערכות הטכנולוגיות מעולם לא יחליפו את ההון האנושי, העובד.
חווית הלקוח מתחילה בחוויית העובד וזה הבסיס שלי לכל התנהלות במוקד.
קודם העובד, הקשבה, אכפתיות, הסתכלות על הצרכים והאישיות. אח"כ השאר מגיע ובהצלחה גדולה ?

הצטרפו לקולגות של שרית ברשת הלינקדאין – כאן

 

שרית היקרה, איזה שיתוף ממלא בשמחה וכמה ידע!
תודה רבה לך על החשיפה, שנוספה להיותך הפרזנטורית הכי טובה שיש!
מחכה למפגש הבא שלנו ובהצלחה רבה,
אורית


  1. רוצה לקחת חלק פעיל בקהילת מנהלי המוקדים?
    צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!