מנהלים יקרים,
עכשיו אחרי שכבר הצלחנו להשתלט על המשימה המורכבת של יצירת התשתית לעבודה מהבית; העברת הנציגים, פתיחת המערכות, ווידוא קיום הציוד ועוד…
עכשיו, כבר יש לנו מעט יותר יציבות במציאות המוקדית החדשה, צוות המוקד וגם אתם מעט יותר רגועים.
הקלישאה המוכרת על 'הזמן שעושה את שלו', מוכיחה את עצמה פעם נוספת.
בכל יום אנחנו לומדים עוד קצת על ניהול המוקד במציאות החדשה והאופן הנכון ביותר לנהל אותה ולהתנהל בתוכה.
אולי עכשיו אנחנו גם מעט יותר פנויים לניהול הצוות עצמו; לבניית שגרות עבודה וניהול מותאמות למצב החדש,
להסתגלות לעבודה מהבית, למציאת פתרונות לאתגרים הטכנולוגיים והתקשורתיים העומדים בפנינו,
וגם – לסייע למנהלים ולנציגים שלנו להיות רגועים על אף התנאים המגבילים.
אנחנו לא באמת יודעים מה עתיד להגיע אבל בינתיים ברור שכולנו נדרשים למידה רבה של יכולת הסתגלות.
הסרטון החדש שהכנו לכם עוסק בהיבט מאוד משמעותי הקשור בהסתגלות והוא  היכולת לשמר ולפתח רוגע בקרב צוות המוקד.
הטיפים שלנו מגיעים משירי אלוני, מנהלת מערך מוקדים בעבר הלא רחוק ומאמנת, תרפיסטית ומלווה תהליכי התפתחות בהווה. שירי בחרה עבורכם כמה דרכים מעשיות שיסייעו לכם לשמור על רוגע, שלכם ושל צוות המוקד כאחד.
הקליקו, צפו והעבירו הלאה 🙂

איך תוכלו לעזור לנציגים שלכם להיות רגועים כעת? בבקשה >>

  1. שירי תשמח לתמוך בכם גם בפגישות אחד על אחד בימים אלו:
    שירי אלוני – 054.4587034

ואנחנו נמשיך לפרסם עבורכם תכנים המותאמים לרוח התקופה ואתגרי הניהול שהיא מכילה.
שלכם ? צוות אוטוריטה

הגיע הזמן לפתח את מיומנויות הניהול שלכם? 
צרו עמנו קשרבשביל זה אנחנו כאן!