• גמר חתימה טובה ממני 🙂

    לכבוד יום כיפור המתקרב אלינו בצעדי ענק ומסמל עבור רבים מאיתנו את השלב הזה שבו באופן יזום ומכוון אנחנו עוסקים במחילה וסליחה, ריכזתי את הסליחות הנפוצות הנדרשות למנהלי.ות מוקדים. כדי שתהיו בלב נקי ולא תפספסו אף אחד בדרך.

  • מאמינה שתתחברו ובעיקר מקווה שתסלחו, שנה חדשה – התנסויות חדשות והזדמנות חדשה לכולנו.
  • בבקשה –

סליחות נפוצות למנהלי.ות מוקדים

1. אני סולחת לשיווק שהוציא מבצעים/עדכונים ללקוחות מבלי לעדכן את המוקד קודם

וגרם למפולת פניות שלקח לנו זמן להשתלט עליה ולמרות שאמרתי וביקשתי עשרות פעמים לעבור דרכינו קודם לכן.

2. אני סולח לספק התקשורת על כל נפילות המרכזיה שהיו השנה

שהפכו את המוקד לשדה קרב בכל פעם מחדש.

3. אני סולחת לגיוס שלא הצליחו לגייס לי עובדים ואני עדיין עם תקנים פתוחים במוקד

אני יודעת שהם עושים את המקסימום ושממש קשה לגייס עובדים מתאימים בימים אלו

4. אני סולח לכל המועמדים שעשו לי גוסטינג והשאירו אותי לחכות להם 

למרות שעשיתי באמת כל מה שיכולתי כדי לרתום אותם ולשכנע אותם שכדאי להם להגיע

5. אני סולחת למנהלים שלי שעוד לא הבינו שאנחנו חייבים מערכת (טובה יותר) לניהול לקוחות

ונכון שכבר אמרתי וחזרתי והסברתי אבל כנראה שאני צריכה להמשיך במסע השכנוע

6. אני סולח לנציגים שלי שלא התרגשו כ"כ מפעילות סיום הקיץ במוקד

ובכלל מהפעילויות שמארגנים להם באופן שוטף שלא תמיד מצליחות לעורר יותר מידי תגובות, לרוב כן! אבל לא תמיד..

7. אני סולחת ללקוחות שלנו שלפעמים ממש ממש קשה להם לפרגן גם כשהכי מגיע

ואז אני מוצאת את עצמי מפרגנת במקומם, אבל זה נחמד לפרגן, חשוב לזכור את זה.

8. אני סולח לכל הממשקים שעושים פאדיחות עם לקוחות ואז המוקד חוטף את האש

ואני מבין שזה חלק מהתפקיד של המוקד… רק אם אפשר לא לחזור על כל פאדיחה כמה פעמים…?!

9. אני סולחת למנהל הזמינות שלי שעשה טעות ושינה את כל הרצף וההודעות בנתב

אולי אני צריכה להגדיר הרשאות ניהול אחרות?

10. אני סולח לכל הנוטשים שנטשו שניה לפני שענו להם וככה צנח לי אחוז המענה

אני יודע שמעקב על זמן נטישה ממוצע יעזור לי להבין איך להעלות את אחוז המענה אבל מי מגיע לזה…?

11. אני סולחת לנציגי המוקד שעוד לא הפנימו את חשיבות התיעוד ועדיין צריך לבקר ולוודא אותם

בסוף כולם יתעדו, רק חשוב להמשיך לפקח 🙂

12. אני סולח לחברה האחרונה שבה התראיינתי שהציעה לי שכר של מנהל צוות 

למרות שאני כבר מנהל מוקד. הם לא באמת מבינים מה אני יכול לעשות במוקד שלהם, אבל אני מבין!

13. אני סולחת לנציגה שלי שניצלה את העובדה שאני לא מחפשת 'להראות שאני מנהלת'

ולקחה את היחס החברי קצת רחוק מידי. אולי בכל זאת אנחנו לא חברים במסגרת שעות העבודה…?

14. אני סולח לעצמי ששוב הלכתי לאיבוד בין כל השריפות שיש לכבות

אני גם זוכר שאני אוהב את האקשן וגם בטוח שעוד יש לי איך להשתכלל בהמשך.

15. אני סולחת לעצמי שלקחתי לי כ"כ הרבה זמן להבין

שיש לי המון מה להגיד והמון נתונים להתבסס עליהם ושבתכל'ס אני יכולה ללמד את כלל הארגון – מה הלקוחות שלנו רוצים.

עד כאן סליחות של מנהלי מוקדים (למרות שיש עוד המון….).
מאחלת לכולנו שנה טובה ומלאת התפתחות.

גמר חתימה טובה ולהתראות בכנס,
אורית מאוטוריטה

 

הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!