style="text-align: center;">כמה זמן מנהלי מוקדים משקיעים בפיתוח המוקד שלהם?
מנתוני סקר של למעלה מ- 350 מנהלי מוקדים

עד כמה מנהל המוקד עסוק בפיתוח ושיפור ביצועי המוקד?dreamstime_xl_51353211
העבודה במוקד שוחקת ודינמית מאוד, אין בכך כל חידוש.
רוב מנהלי המוקדים מוצאים עצמם נשאבים לשוטף והשוטף, שוטף אותם.
רוב מנהלי המוקדים לא מוצאים את הפנאי לעסוק בפתרון מעמיק של בעיות במוקד, שכבר מזמן הפכו לתופעות.
☜ אבל למי יש את הזמן להרים את הראש ולראות שמדובר בתופעה שחוזרת על עצמה?

☜ בסקר שפורסם בתחילת שנת 2016 ונערך בקרב למעלה מ- 350 מנהלי מוקדים בארה"ב, נשאלה השאלה –
כמה זמן מנהל המוקד מעגן בלו"ז שלו לטיפול, אישי שלו, בפתרון בעיות הקיימות במוקד במהלך חודש?
הכוונה לבעיות שאינן קשורות למשברים יומ-יומיים הפוקדים את המוקד ודורשים מענה מיידי.

התשובות לפניכם והן מדברות בעד עצמן
13% – ממנהלי המוקדים משקיעים בכך פחות משעה בחודש
34% -ממנהלי המוקדים משקיעים בכך בין שעתיים ל- 4 שעות בחודש
17% – ממנהלי המוקדים משקיעים בכך יום בחודש
18% – ממנהלי המוקדים משקיעים בכך יותר מיום בחודש
18% – ממנהלי המוקדים כלל לא משקיעים בכך זמן במהלך עבודתם

תוצאות הסקר נלקחו מתוך Call Centre Helper Survey – How Contact Centres Are Delivering Exceptional Customer Service (2016 Edition) Sample size – 350+ Date: March 2016

 

☜  איפה אתם בסקר הזה?…
לכאורה, אין הפתעה בנתונים, כאמור, משימות מנהל המוקד רבות ודורשות לרוב טיפול מיידי, וכאשר אנו עוסקים במשימות, למי יש פנאי מחשבתי ואמיתי להובלת תהליכים?.
יחד עם זאת, הובלת תהליכי שיפור ופיתוח במוקד, מעבר לכך שיובילו לצמצום המשברים היומ-יומיים, הם גם חלק בלתי נפרד מהגדרת תפקידו ואחריותו של מנהל המוקד.
☜ אז הגיע הזמן להשקיע בכך יותר, לעגן זאת בלו"ז ולבחון יותר ויותר, את ההתמודדויות הקיימות במוקד, בראייה רחבה ותהליכית.

 סמינר שיפור ביצועים במוקדים טלפוניים, מספק לכם, מנהלי המוקדים, קרקע וכלים לבניית תכנית תהליכית למוקד שלכם. במסגרת הסמינר, נלמד, שלב אחר שלב:
✍ כיצד בונים תכנית עבודה תהליכית ?
✍ אילו כלים ישרתו אותנו בתהליך באופן מיטבי ?
✍ אילו התמודדויות צפויות לנו במסגרת התהליך וכיצד יש לנהל אותן?

☜ וכמובן – כל מנהל יסיים את הסמינר עם תכנית עבודה תהליכית בנויה ומוכנה לשימוש !
אז מה, תמצאו לזה זמן בחודש הבא?
הסמינר הקרוב נפתח ב- 16/11, וכולל 3 מפגשים יומיים המתקיימים אחת לשבוע.

אין באמת סיבה שלא להרים את הראש, להסתכל על מסך המחשב ולקבוע שאתם באים –
כי צריך לשריין זמן לפתרון בעיות והובלת תהליכים במוקד, וזה בידיים שלכם!
הירשמו עכשיו, בקליק אחד כאן, לסמינר הקרוב!