מנהלי מוקדים,
ניהול הזמינות במוקד קשור בקשר ישיר לאופן בו אתם מטפלים בתופעת ההיעדרויות במוקד.
תופעת ההיעדרויות מהווה מרכיב מרכזי בניהול זמינות המוקד לאור הקושי הקיים ביכולת התכנון והמענה לאחוזי היעדרות גבוהים.
כידוע, קיימות תוכנות שונות המאפשרות לתכנן את היקף כוח האדם והמצבת הדרושה לניהול המענה וזמינות המוקד תוך עמידה ביעדי השירות המוקדיים.
יחד עם זאת, על מנהלי המוקדים לדעת לעשות שימוש גם בכלי ניהול נוספים.
אנו מתכוונים לכלים ניהוליים שיאפשרו לכם להפוך את משימת ניהול הזמינות באופו מיטבי במוקד בצורה יעילה ואפקטיבית יותר.
כלים ניהוליים שיאפשרו לכם לצמצם את תופעת ההיעדרויות במוקד, הן בשגרה ובעיקר טרם ובמהלך תקופות עומס, ידועות מראש או בלתי צפויות.

כלי שיבוץ המשמרות במוקד, בהקשר זה, לא יוכלו לספק לכם מענה בטיפול בבעיה זו על אף שיוכלו להצביע עליה ולהתריע על כך מבעוד מועד. אז….

✔ מה עושים עם תופעת ההיעדרויות?
✔ האם מדובר במרכיב שניתן בכלל לצמצום כאשר במוקד אחוז ההיעדרות שומר על יציבות?
✔ כיצד מצמצים את אחוז ההיעדרות למינימום בכדי לא לפגוע ביכולת לנהל את המענה במוקד ברמה מיטבית העומדת ביעדי השירות הקיימים במוקד?
✔ האם יש למנהלים דרכים להתמודד עם תופעת ההיעדרויות עוד טרם תחילת עומסי הפעילות במוקד?

מניסיוננו, יש תמיד צעדים שמנהלים יכולים לנקוט בכדי לטפל בתופעה זו, גם טרם התרחשותה וגם במהלך מצבים בהם קושי ניהול הזמינות במוקד כבר מורגש מאוד ומשפיע על מדדי הביצוע המוקדיים באופן משמעותי.
כמו כן, גם כאשר אחוז ההיעדרות במוקד יציב לאורך זמן, עדיין ישנן פעולות הניתנות ליישום במטרה לצמצם זאת ולאפשר למוקד להתנהל באופן מיטבי אף יותר מהקיים.

אז למה ללכת סחור-סחור?
הכנו לכם מדריך ובו 20 פעולות בדוקות ומנוסות שיעזרו לכם לטפל בתופעת ההיעדרויות במוקד ולאפשר לכם לנהל את הזמינות במוקד בתנאים מיטבים ועם תוצאות טובות יותר.
רוצים לקבל את המדריך החינמי ישירות למייל?
הזינו את כתובת המייל שלכם וקבלו קישור להורדת המדריך.
ובהצלחה!
זקוקים לעזרה בהיבטים נוספים של ניהול המענה במוקד? צרו עמנו קשר, בשביל זה אנחנו כאן.