דרכים חדשות לאותם נתונים

עולם המוקדים כבר היום מאופיין בסביבת עבודה עשירת טכנולוגיה. ממערכות CRM מתקדמות, מערכות ניטור בקרה וניהול תעבורת פניות, במגוון ערוצים, דרך כלי ניתוח מתקדמים, פתרונות ענן לתפעול מבוזר ועוד.
אך טבעי ואף נדרש שלמנהליםות העובדים בסביבה רווית טכנולוגיות כגון זו של עולם המוקדים, שילוב של בינה מלאכותית בעבודה היומיומית יתפתח בטבעיות ובמהירות.
ואכן, אני פוגשת רבים מכם שכבר עושים שימוש שוטף בכלי AI שונים בכל זירות החיים.

המאמר הפעם נועד לאלו שעוד לא התרגלו לשלב AI בחיי היומיום השוטפים שלהם במוקד.
המטרה שלי היא להרחיב את היריעה על האופן בו בינה מלאכותית יכולה לשרת אתכם כבר היום בניהול המוקד, בלי לעבור דרך רכישות-הטמעות-מערכות מידע וענייני אבטחה, ככה פשוט, ככלי ניהולי אישי שמלווה אתכםם בעשייה.

הצלחתי לסקרן? אני מקווה! קבלו במאמר מטה

3 יישומים מעשיים לשילוב AI ביום העבודה כבר מחר בבוקר

בבקשה –

  1. 1. הצגה מפתיעה של נתונים בישיבות הנהלה:

  2. בקשו מהצ'אט לעזור לכם להפוך נתונים לסיפור מעניין, למצוא קשרים חדשים ולהציג תובנות משמעותיות על הנתונים הקיימים שאתםן רגיליםות להציג מידי תקופה. אני מציעה להעלות את הדו"חות שבדר"כ משמשים אתכם להכנת הישיבה ולצרף פרומפט.
  3. הנה אחד שיוכל לסייע:
    "אני מנהלת מוקד, אלו הנתונים החודשיים שלי לישיבת הנהלה.
    בדוק אם יש נתונים נוספים שאתה צריך כדי לתת ניתוח מלא.
  4. לאחר מכן, הצע דרך הצגה יצירתית לישיבת הנהלה הכוללת: סיפור מסגרת לתיאור הפעילות החודשית, 3 תובנות מפתיעות העולות מהנתונים, נקודה לדיון עמוק ובצידה השאלה המרכזית לדיון והמלצה אסטרטגית אחת לחודש הבא".
    שווה ניסיון, לא? 😊
  5. 2. פתרון דילמות ניהוליות:

  6. תנו לבינה (מלאכותית) להוציא אתכםן מהקופסא

    כלי בינה מלאכותית יכולים להיות השותף החשיבתי שלך; הם זמינים תמיד ועוזרים להציע נקודת מבט יצירתית ושונה מזו שלך. זה הזמן שלי לעצור ולהדגיש שגם פה לא מדובר במציאות חד ערכית של הצגת שאלה וקבלת תשובה ובכך הסתיים הסיפור. ככל שתעמיקו את השימוש שלכםן בכלים הללו תיווכחו שמדובר בתהליך מחשבתי-אישי שבו אתם ממוקדים בזיקוק ודיוק הצרכים שלכם עצמיכם, תהליך שבסופו תגיעו לתשובה/פתרון/תכנית משביעת רצון עבורכםן. או כמו שרבים מכם רגילים לשמוע אותי אומרת – זה תהליך!
    ובתהליך הזה הצגת דילמות ניהוליות יומיומיות לצ'אט יכול להביא אתכם לחשוב על הדברים מנקודת מבט אחרת ומשם גם למצוא פתרונות.הנה דוגמה פשוטה-יומיומית-עכשווית להסתייעות בצ'אט:
    'כל הנציגות במוקד רוצות לצאת לצהריים בין 12:00-13:00. התוצאה היא עומסי ממתינים בזמן הזה, לחץ גדול על הנציגים שנשארים במענה ובסוף אני גם נאלצת לדחות את ההפסקות. אני צריכה פתרון שיהיה הוגן לכלל הצוות אבל גם לא יפגע ברמת המענה במוקד. תעזור לי לחשוב על הבעיה מכמה זוויות ולפתח 3-4 פתרונות מעשיים שיכולים לעבוד במציאות של מוקד שירות בישראל, לכל פתרון הצג יתרונות וחסרונות'.

  7. 3. בניית פעילויות הנעה יצירתיות:


  8. כל עוד אתםן מנהליםות במוקד, רעיונות רעננים לפעילויות הנעה הן תמיד משהו רלוונטי עבורכםן!
    כל הזמן אנחנו מחפשים דרכים לחדש-לרגש-לטפח ולתחזק את מערכת היחסים שלנו עם הצוות ובינו לבין עצמו. גם כאן, בינה מלאכותית יכולה להיות מחוללת הרעיונות שמעולם לא הייתה לכםן 😊. בקשו מהצ'אט להציע היא פעילויות יצירתיות ומותאמות לתאריכים חשובים, לחגים או לשבירת שגרה ללא כל 'אירוע חגיגי'. דאגו שהרעיונות יהיו מעשיים, בתקציב סביר, ומתאימים לסביבת המוקד.

  9. והנה, פרומפט לדוגמא:
    "אני מנהל/ת מוקד עם 20 נציגים. אני רוצה לערוך תחרות חודשית לחודש מרץ (חג הפורים). הצע 5 רעיונות יצירתיים שכוללים:
  • מנגנון ניקוד מורכב/פשוט הכולל קריטריונים שונים (איכות, יעילות, עבודת צוות)
  • קשר יצירתי לחג הפורים
  • רעיונות לפרסים מדורגים בתקציב של עד X שקלים
  • אלמנט תחרותי בין צוותים ולא רק בין יחידים
  • פעילות שתעודד למידה וחדשנות"

 

התנסות ולמידה – המפתח להצלחה

עבודה עם כלי בינה מלאכותית היא תהליך של למידה עצמאית והתפתחות לצד הכלים שמידי יום נעשים משוכללים יותר. בכל מקרה, המציאות מלמדת שלא מדובר בפתרון מיידי. וזה מחזיר אותנו לנקודה המוכרת והידועה – הטכנולוגיה היא כלי תומך אך בהחלט לא מחליף.

להקפיד לשלב את הכלים ביומיום-כל יום

מה שכן, אין ספק שמהלך ייתור כוח האדם בשוק העבודה כבר יצא מזמן לדרך. וזו עוד סיבה לשלוט בכלים הטכנולוגיים הקיימים ולהרגיש בנוח בסביבה של כלי בינה מלאכותית ולא להתעכב מאחור.
אם את.ה בשלב של העמקת ההיכרות עם סביבה של בינה מלאכותית אני מציעה להתחיל מכלי אחד. לעבוד איתו על מגוון דברים ובמשך מס' שבועות ורק אחר כך להוסיף את הבא.
תהליך אבל אחד ממש ממש מרגש ופותח את הראש, מניסיון!

המשיכו לעקוב לתכנים נוספים,
ובהצלחה!
אורית מאוטוריטה

 

 

הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!