הבינה המלאכותית הגיעה לרמת בשלות מספקת לקידום תהליכים בעולם המוקדים.
בין אם בתהליכי הטיפול למול לקוחות החברה ובין אם בייעול תהליכי טיפול מאחורי הקלעים.
גם בכל הקשור להיבטי ניהול מעמיקים ורחבים של ניהול המוקד שלא פוגשים באופן ישיר את לקוחות המוקד אנחנו כבר רואים שהמהפיכה בעיצומה!
על מה אני מדברת? הכל מתבהר ומגיע עם דוגמאות מוחשיות בובינר בו אירחת את חברת ג'ארו והמערכת הפשוטה והכה מופלאה שלהם – שיכולה לעשות מהפך בכל תפישת התפקיד שלך וניצות משאבי הניהול במוקד שלך!
כן, זה נשמע המון וזה באמת המון והכי חשוב – זה פשוט וברור ובובינר אני מסבירה בדיוק איך ומה.
הובינר התקיים בחודש יולי 2025 ולאחריו כל המשתתפיםות קיבלו גישה לגרסת דמו חינמית לשבועיים, להתנסות!
האפשרות הזו פתוחה גם בפניך במידה ותבחרי להירשם ולקבל גישה להקלטה 🙂
כדי לקבל את הקישור לצפיה עליך להכניס את כתובת המייל שלכםן בתיבה מטה והקישור יחכה לך בתיבה 🙂
אם המייל לא מגיע, כדאי לחפש אותו ב-SPAM.
זו גם הזדמנות מצוינת לשתף שכלל הפרסומים של אוטוריטה על אירועים ותכנים מקצועיים עולים בקבוצת הוואטסאפ השקטה אליה ניתן להצטרף כאן.
שתהיה צפיה מועילה ונתראה בובינר הבא,
שלך,
אורית מאוטוריטה