סביבת העבודה החדשה שנוצרה בעקבות הקורונה היא בעצם הסביבה הביתית, שלנו ושל הצוות שלנו.  זהו מצב חדש לרובינו המכריע. אנחנו לומדים ומסתגלים לשיטות עבודה שונות ממה שהכרנו עד כה. במסגרת התהליך הזה ומתוך מה שאנחנו שומעים מכם – ישנם לא מעט מקרים בהם חלק מהצוות מעלה התנגדויות לנהל שיחות דרך הוידאו. ולפעמים אלו אנחנו שלא מרגישים בנוח עם זה.

אז הכנו לכם כמה נקודות שיוכלו לסייע לכם להתגבר על ההתנגדות לשיחות וידאו, בבקשה:

הסבירו רציונל וחשיבות 

שיחות הווידאו מאפשרות לנו, ככל הניתן, לדמות את התקשורת שהייתה לנו עם הצוות, פנים מול פנים. כך נוכל להבין ולהבחין בתגובות של הנציג או הנציגים שלנו, להעביר את המסרים שלנו בצורה ברורה וכמובן גם להקשיב לא רק למה שנאמר לנו אלא גם לאופן בו הדברים נאמרים. באמצעות שיחות הוידאו אנחנו מצמצמים את חסמי התקשורת הקיימים בניהול מרחוק ובכך מאפשרים זרימת מידע הדדית בצורה טובה יותר.

יכול להיות שהפעם הוידאו פה להישאר??

יכול להיות שהפעם הוידאו פה להישאר??

הציעו לנציגים שלכם להחליף רקע 

אם אתם עושים שימוש ב-ZOOM  כדאי שתציגו לנציגים שלכם את הפיצ'ר של המערכת להחלפת רקע. כך יוכלו לשבת בביתם בנוחות מבלי להרגיש שישנה חדירה למרחב האישי שלהם.

עדכנו אותם מראש 

כמו בכל דבר, כאשר אנחנו נערכים מראש, הרבה יותר קל לנו. השתדלו לעדכן את הצוות מראש בשיחות שחשוב לכם שיתנהלו בוידאו ויש כמה כאלו. כך הם לא יופתעו ורמת ההתנגדות תפחת.

נעים קדימה 

הכי חשוב זה שנזכור כולנו שזו המציאות הנוכחית שאפשרה לנו להתנסות בכלים הללו. שכרגע זהו כלי שיכול מאוד לשרת אותנו ושאם לא נעשה בו שימוש, רק בגלל שאנחנו לא רגילים – כיצד נתפתח? כיצד המוקד שלנו יתקדם?

מנצלים את מאפייני התקופה ללמידה והתנסות – גם בוידאו!

מנהלים יקרים, אנחנו מאוד שמחים שאתם משתפים ושואלים ומעלים ספקות – בלי זה לא נוכל להתפתח!
אנחנו כאן לרשותכם ונמשיך גם בימים אלו וגם בבאים אחריהם, כי –  

ימים טובים לפנינו ? צוות אוטוריטה