✔ חודש אוקטובר הסתיים, החגים מאחורינו והחורף כבר נמצא מעבר לפינה,
הזדמנות טובה להתעדכן במה שהכנו לכם החודש ? 

אז מה היה לנו החודש? מאמרים, טיפים מקצועיים, הכנות למפגש אוטוריטה על הבוקר ועוד!
בואו להתעדכן ולהישאר בעניינים- כאן>באתר>ובדף הפייסבוק שלנו!

☕אוטוריטה על הבוקר- יצאנו לדרך☕
ההרשמה לכנס השני של 'אוטוריטה על הבוקר' בעיצומה  ?
מפגש למידת עמיתים למנהלי מוקדים ב-ל-ב-ד!
הפעם נתארח במוקד חברת CGS בנתניה והנושא יהיה…

???

עמידה ביעדי מוקד!
כל הפרטים על המפגש ממתינים לכם בלחיצה אחת על התמונה!
**מהרו להירשם, מספר המקומות מוגבל**

 משקיעים שעות נציג יקרות ב:
☏ ביצוע סקרי שביעות רצון יזומים ללקוחות?
☏ הוצאת שיחות לטובת עדכון פרטי לקוחות?
☏ עדכון לקוחות על קבלת מסמכים?

בוודאי כבר נתקלתם, אצלכם או כלקוחות, בחברות העושות שימוש במסרונים אינטראקטיביים המחליפים את עבודת הנציג.
אם כבר נעשה שימוש במערכת כזו אצלכם במוקד >> מצוין
כנסו לפוסט החדש שלנו לוודא שאתם מנצלים את המערכת באופן מיטבי!
אם עוד לא הגעתם לזה >> זה בדיוק הזמן להכיר את השימושים השונים שיכולים להיות למערכת כזו אצלכם במוקד!
קליק על הלינק והכל פרוס בפניכם ?
קריאה מהנה >>

✔ מנהלי מוקדים יקרים,
מסתבר שרשת הקשרים שלכם עם עמיתים בארגון חזקה ומשמעותית משחשבתם!

בדיוק בשביל זה, קבלו פוסט שלם העוסק ב-
מה זה בעצם למידת עמיתים?
איזה רווח, אישי וארגוני תוכלו לקבל מקיום מפגש כזה?
וגם, כמובן – על מה כדאי להקפיד בקיום מפגש שכזה?
יש לנו הרגשה שאתם לא רוצים לפספס את זה..

 אז אחרי שעברנו את תקופת החגים והחורף עומד בפתח, רצינו להזכיר לכם שעם חיוך הכל קורה קל, נעים וחמים יותר, גם בזמן שגרה.
ובכלל, זו חלק מהמחויבות שלנו לעצמינו ולסובבים אותנו – קרובים, רחוקים, מכרים וזרים כאחד!
צוות אוטוריטה מאחל לכם להמשיך לחייך לאורך כל השנה- כי זו האחריות של כולנו 
?

  ✔ יש לכם 60 שניות?
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>

צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה בהובלת השינוי? אל תהססו לפנות אלינו

עוד לא עוקבים אחרינו בפייסבוק?
בעמוד אנחנו מעדכנים על כל מה שחשוב ורלוונטי-

עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!