✔ שיפור ביצועים במוקדים – סדרת המאמרים של אוטוריטה
באוטוריטה אנחנו מכירים מקרוב את האתגרים העומדים בפני מוקד המכירות בדרך להצלחה –
בדיוק בגלל זה כתבנו עבורכם סדרה של 4 מאמרים,
המכילה כלים ישומיים, רעיונות חדשים וטיפים מהשטח
שיוכלו לשרת את מנהלי המוקד ואת נציגי המכירות.
חלק 1 ו-חלק 2 כבר בבלוג!
לחצו על התמונה לקריאה >>>
✔מנהלי המשמרת של "בינת סמך"
כבר סיימו את המפגש השלישי בקורס מנהלים ייעודי שהתאמנו עבורם באוטוריטה!
קורס "שירות מנוהל" כולל התמקצעות במיומנויות ניהול משמרת, תוך שימת דגש על הקניית כלים יישומים לעבודה במוקד. בקורס מועברים תכנים, תיאוריות ומודלים מעולם הניהול ונעשה החיבור ההכרחי לניהול הנדרש במוקדים טלפוניים.
אוטוריטה מציעה קורסי מנהלים ייעודיים למוקדים ומותאמים לאופי הארגון וצרכיו,
ובמקביל מקיימת קורסי ניהול עבור דרגי הניהול השונים במוקד במסגרת הטרוגנית ומפרה.
לקבלת פרטים על הקורסים השונים ולהזמנת קורס מותאם לארגון, לחצו כאן >>>
בקרוב נשיק באוטוריטה פינה המוקדשת לביקורים במוקדים טלפוניים
עם טיפים, עצות והתמודדויות מהשטח!
רוצים שנבוא לבקר גם במוקד שלכם?
צרו קשר ישירות עם אורית >>>
אילו נושאים מעולם המוקדים חשוב לכם להכיר?
אילו כלים הייתם שמחים לקבל על מנת לנהל את המוקד שלכם טוב יותר?
כתבו לנו ואנו באוטוריטה ניצור עבורכם תוכן עדכני ומותאם!
לחצו על התמונה (2 קליקים בלבד) >>>
– משרות פנויות למתאמי פגישות ויועצי מכירות ברמת גן
– משרה פנוי למנהל/ת מוקד בירושלים
רוצים עוד פרטים? צרו עמנו קשר ונחבר אתכם ללקוחותינו 🙂
בעונת הקיץ עסוקים המוקדים הטלפוניים בעשייה השוטפת,
ורובכם מתמודדים עם עומס המאפיין את עונת השיא.
מקווים שאתם עומדים באתגרים הניהוליים והמקצועים ומאחלים לכם הצלחה רבה!
צריכים עזרה, ייעוץ או הכוונה? אל תהססו לפנות אלינו
בעמוד אני מעדכנת על כל מה שחשוב ורלוונטי –
עשו לייק לאוטוריטה והישארו מעודכנים!