מנהלי מוקד יקרים,
תחילתה של שנה חדשה זו הזדמנות נהדרת להובלת תהליכים ופעילויות לפיתוח המוקד.

אנו באוטוריטה מלווים מוקדים טלפוניים לאורך כל ימות השנה ויודעים לומר כי כל זמן הוא זמן נכון לפתח את הפעילות המוקדית ולהובילה להישגים גבוהים יותר מבעבר ולהצלחות ממשיות יותר מהמצופה!
☚ כל מנהל מוקד יודע להצביע על הנושאים המרכזיים הדורשים ממנו משאבי ניהול וזמן בעבודה השוטפת.
☚ כל מנהל מוקד יודע כי ניהול מוקד, בניגוד לניהול ביחידות תפעוליות אחרות, מחייב אותו להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק ולדעת ש-מה שנכון להיום, לאו דווקא יתאים למחר….
ומה עם שנה הבאה?

בדיוק לשם כך ולכבוד השנה החדשה, ריכזנו עבורכם, מנהלי המוקדים –
10 נושאים מרכזיים שחייבים להיות במוקד תשומת הלב שלכם בדרך לפיתוח וקידום הישגי המוקד.

✔ מהם עשרת הנושאים המרכזיים בבסיס תהליכי הפיתוח במוקד?
✔ מהם הדגשים החשובים ליישום בכל אחד מהתחומים?
✔ היכן מנהלי המוקדים חייבים להיות מעורבים?
✔ מה כדאי לעשות אחרת?

שילבנו בתוך כל נושא, הצעות לפעילויות, כלים יישומיים ותובנות חשובות מעבודתנו ואנו מאמינים כי אם תבחרו לאמץ, אפילו רק כמה מתוכם, תוכלו, להוביל את המוקד להישגים גבוהים יותר כבר בשנה שמתחילה לה עכשיו!

☚ מוכנים? קבלו>>>

רוצים לקבל את המדריך החינמי ישירות למייל?
הזינו את כתובת המייל שלכם וקבלו קישור להורדת המדריך.
ובהצלחה!

זקוקים לעזרה בהיבטים נוספים של פיתוח וקידום ביצועי המוקד? צרו עמנו קשר, בשביל זה אנחנו כאן.