הכשרות למתן שירות לגיל השלישי – סדנאות והרצאות מקצועיות לפיתוח מיומנויות תקשורת עם אזרחים ותיקים. פתרונות מותאמים לארגונים ולדרישות רגולטוריות.עולם השירות עובר שינוי. יותר ויותר ארגונים מבינים כי מתן שירות איכותי מתחיל מהתאמה לאוכלוסיות השונות, ובראשן לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים.
ההכשרות הייעודיות שלנו לבני הגיל והשלישי נועדו לתת לעובדי המוקד ידע מעשי וכלים תקשורתיים לשירות אנושי, מכבד ומותאם לצורכי הגיל השלישי.
למה חשוב להכשיר עובדים למתן שירות לאזרחים ותיקים?
פלח הלקוחות בני הגיל השלישי והרביעי גדל בהתמדה, אך במקרים רבים השיח עמם נותר זהה לשיח עם קהל צעיר יותר. הפער הזה עלול לפגוע בחוויית השירות, ולעיתים אף במוניטין הארגון. ההכשרות שלנו נבנו בדיוק כדי לגשר על הפער הזה, וליצור חוויית שירות מקצועית, אמפתית ומותאמת.
הכשרות שירות לגיל השלישי – כל הפתרונות במקום אחד
אנו מציעים מגוון רחב של מסלולי הכשרה, המותאמים לצורכי הארגון, מאפייני הלקוחות והשפה הארגונית:
✧ סדנאות פרונטליות לצוותי עובדים
✧ סדנאות אונליין לצוותי עובדים
✧ הרצאות מקצועיות לעובדי הנהלה, מוקדים, סוכנים ועוד
✧ הדרכות מתוקשבות (לומדות) לכלל עובדי הארגון
כל ההכשרות עומדות בדרישות רשות שוק ההון והן מתאימות גם לארגונים המחויבים רגולטורית לנושא השירות לאזרחים ותיקים.
חשוב לדעת על ההכשרות שלנו
במסגרת פיתוח גוף הידע בנושא מתן שירות לגיל השלישי, חברנו לחוקרים מתחומי פסיכולוגיה קוגניטיבית וגרונטולוגיה (חקר הזיקנה) באחד מהמוסדות האקדמיים המובילים בישראל.
החיבור בין הידע המחקרי לבין הניסיון המעשי הרב שלנו בעולמות השירות יצר ארגז כלים ייחודי המעניק לעובדים הבנה עמוקה של תהליכים תקשורתיים, רגשיים וחברתיים המלווים את תהליך ההזדקנות.
ערך מוסף אמיתי לעובדים ולארגון
בעקבות ניסיון של הכשרת אלפי עובדים בארגונים מהמגזר הציבורי והעסקי, ניתן לזהות שורה של יתרונות בולטים:
- כלים מעשיים לניהול שיחה אפקטיבית, רגישה ומכבדת עם אנשים מבוגרים – ולא רק לקוחות!
- מיומנויות לזיהוי ונטרול מצבי לחץ ודחק בשיחה עם אזרחים ותיקים.
- הבנה מעמיקה של תהליכי הזדקנות והשפעתם על תקשורת בין-אישית.
- פיתוח מודעות חברתית וערכית למשמעות הגיל השלישי בחברה.
- חיזוק תחושת השליחות המקצועית והאמפתיה של העובדים כלפי הלקוחות.
למי מיועדות ההכשרות?
ההכשרות שלנו מתאימות לכל ארגון הנמצא במגע עם הציבור, ובהם:
- גופים ציבוריים ורשויות מקומיות
- בנקים וחברות ביטוח
- מוקדים טלפוניים ומוקדי שירות לקוחות
- עמותות וארגונים חברתיים
- חברות תקשורת, בריאות ותחבורה
למה לבחור בנו?
- פיתחנו גוף ידע מעשי ייחודי וייעודי המשלב מיומנויות שירות ותקשורת עם בני הגיל ה-3 וה-4.
- למעלה מ־7,000 עובדיםות ומנהליםות שהוכשרו בהצלחה.
- תכנים מבוססי מחקר וידע אקדמי עדכני – מעניין ומחדש!
- התאמה מלאה לשפת הארגון ולערכיו.
צרו עימנו קשר ונשמח לספר עוד על ההכשרות שלנו למתן שירות לגיל השלישי ולבניית תוכנית מותאמת אישית.
הגיע הזמן להרחיב את ארגז הכלים שלכם לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!
