כלי ניתוח שיחות ורגשות
Sentiment Analysis – ניתוח סנטימנט
מדובר טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית כמובן שמנתחת את הרגש והגישה של לקוחות במהלך השיחות, באמצעות עיבוד שפה טבעית (NLP) ולמידת מכונה. המערכת מזהה ומסווגת רגשות כחיוביים, שליליים או ניטרליים על בסיס טון הדיבור, מהירות הדיבור, מילים שנאמרות ונתונים קוליים נוספים. המידע הזה מאפשר לקבל תמונה מלאה על רמת שביעות הרצון של הלקוחות מניתוח השיחות איתם. אם נדבר על שימושים של יכולות כאלו, דמיינו מצב בו המערכת מזהה בזמן אמת תסכול של לקוח ומכוונת את הנציג כיצד לפעול או לחילופין מפנה את השיחה לנציג בעל היכולות המתאימות ביותר להתמודד עם המצב. עוד במסגרת שימושים אפשריים ליכולת זו; האפשרות להעריך לעומק את תפקודי הנציגים בשיחות (הצליחו או לא הצליחו להתמודד עם התנגדות לקוח?), היכולת לאמן נציגים באמצעות הצעת הכווונה מעשית בזמן אמת ועוד.

הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!