שיפור ביצועים במוקדי שירות ומידע קשור לרוב בשלושה תהליכים מרכזיים –
1. שיפור במדדי השירות המוקדיים לרבות בניית מדדים ויעדים ריאליים וישימים בתחום השירות.
2. שיפור מיומנויות השירות הקיימים בקרב צוות המוקד, בכל הדרגים.
3. שיפור כלים, תהליכים ושגרות עבודה קיימות במוקד.
אנו באוטוריטה, מתמחים בשיפור ביצועי מוקדי שירות, מידע ומתן תמיכה וברשותנו כלים רבים שיוכלו לשרת את המוקד שלכם בשיפור העמידה ברמת השירות הנדרשת בארגון ובסביבה העסקית הנוכחית.
אנו לא מסתפקים במתן ליווי חד פעמי אלא מקנים כלים שיישארו עמכם גם בתום הליווי ויהפכו לחלק משגרות ההתנהלות השוטפות במוקד.
☚ מה אנחנו מציעים?
✧ אימון 'כתף אל כתף' לנציגי השירות
✧ פיתוח והשבחת תסריטי שיחות שירות
✧ פיתוח והשבחת מענים להתנגדויות לקוח קיימות
✧ פיתוח שגרות ניהול לשיפור רמת השירות במוקד
✧ חידוד פרופיל הנציג הנדרש למוקד וליווי בתהליכי הגיוס
✧ בניית כלים לבקרת איכות ושיפור ביצועים באופן שוטף
✧ פיתוח מנהלים, צוות זוטר ובכיר, לניהול רמת השירות במוקד
ועוד.
☚ אלו מוקדים יכולים להנות משירותינו?
✧ מוקדי שירות העוסקים בפניות לקבלת מידע וטיפולים פשוטים
✧ מוקדי שירות העוסקים בפניות שירות מורכבות
✧ מוקדי שירות העוסקים במתן תמיכה ומענה מיידי – מקצועי
✧ מוקדי שירות העוסקים בחיבור והעברת מידע בין מחלקות וממשקים שונים
קראו על תהליכי שיפור ביצועי מוקדים מפי לקוחותינו.
רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר, בשביל זה אנחנו כאן!