הפעם אני אעשה את זה קצר וגם אגש ישר לשורה התחתונה: כלל אצבע לבוט טוב – כזה שמסיים תהליכי טיפול בהצלחה!

למה הכוונה?

בעוד מנהלי.ות מוקדים רבים מבקשים למדוד שביעות רצון כדי להבין עד כמה הצ'אטבוט משיג את המטרה בעצם המדדים המשמעותיים ביותר קשורים דווקא בכמות.
במקרה של הצ'אטבוט במוקד, הכמות מלמדת על האיכות.

למה הכוונה #2?

הלקוחות שלכם הרי ינטשו את הבוט אם לא יצליחו לבצע איתו פעולות, או שפשטו יעזבו את השיחה או שימצאו את הדרך להגיע דרכו לנציג.ה.
הרי כל פעולה שהבוט ביצע היא פעולה שנחסכה באותה המידה ללקוח מול נציג ולמוקד.
אז אחוז משלימי התהליך מתוך כל אלו שהתחילו בהחלט יכול לשמש אתכם כמדד הצלחה.

ולמיטבי לכת : מדד נוסף

אם אהבתם את מדד אחוז משלימי תהליך טיפול בבוט מתוך כלל הפונים לבוט אולי, גם כדאי לכםן לבחון חיתוך נוסף מעניין ששופך אור על חווית הלקוח שהצ'אטבוט שלכםן מציע:
מדד אחוז שירות עצמי בבוט לעומת אלו שעברו לנציג במסגרת התהליך.
גם אם המעבר לנציג הוא מבחירה או נעשה כחלק משלבי הטיפול, ההשוואה הזו תלמד אתכם את הפוטנציאל שעוד גלום בבוט עבור הלקוחות ועבור המוקד.

והנה עוד מילה לסיום,
בוט טוב הוא זה שהלקוח לא צריך לחשוב איך להשתמש בו. הוא פשוט עובד.
ומי שגורם לבוט לעבוד זו את.ה.

בהצלחה רבה והמשיכו לעקוב לתכנים נוספים,
אורית מאוטוריטה

 

הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!