גם הצ'אטבוט במוקד הוא שגריר המותג שלכם.
ובניגוד לנציגי.ות המוקד הוא גם זמין ומוכן לעבודה 24/7.
וחשוב להשקיע זמן ומחשבה במי הוא. עכשיו אני לא פה לענייני פילוסופיה אלא דווקא לפרקטיקה די ברורה. לפניכם כמה הכוונות וסימני שאלה שיעזרו לכם להגדיר את נקודת הפתיחה של מי הוא הצ'אטבוט במוקד שלכםן.
חשוב לדעת! אין תשובה נכונה בהכרח, אתם יודעים ומכירים מה מתאים לארגון, למוקד ולפעילות שלכםן. בבקשה –
- מדבר ב-אני או ב-אנחנו? ואם התשובה היא אני אז השאלה הבאה היא- ואיך קוראים לך?
- מתנסח באופן חברי ובגובה העיניים או פורמלי וממלכתי?
- משתמש בשפה מקצועית ודואג להסביר את עצמו?
- שירותי מספיק כדי להתנצל כשלא מבין מה הלקוח מבקש?
- מכירתי דיו כדי לספר מיוזמתו על הצעות מעניינות?
עד כאן 5 שאלות שיעזרו לכםן לבנות את דמותו של הנציג הבוטי שלכם שמתכתב עם לקוחות.
אני מאמינה שככל שנצליח להעמיק את ההבנה שנציג וירטואלי (מכל סוג שהוא) יכול וצריך לייצר חווית לקוח מיטבית כך נמצא עוד ועוד שאלות חשובות לשאול ועוד תשובות מצוינות להציע.
המשיכו לעקוב לתכנים נוספים,
אורית מאוטוריטה

הגיע הזמן לפיתוח ארגז הכלים לניהול המוקד?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!