1. לא פשוט לבלוט והכרחי למרות זאת

    אחרי מאות מצטברות של שעות במעבר על קורות חיים של מנהלי מוקדים ולאור השנה האחרונה בה מנהלים רבים הצטרפו ועדיין מצטרפים למעגל דורשי העבודה, הנה מאמר שיוכל, אני מקווה, לסייע לכם במיקוד קורות החיים שלכם והפיכתם למשמעותיים יותר מאחרים.
    זו גם הזדמנות מצוינת להזכיר את המאמר שפרסמנו עם דגשים לראיון בוידאו שיוכל גם הוא, בתקווה, לסייע לכם בתהליך מציאת העבודה.אם תרצו יש גם 7 תבניות חינמיות רחבות יותר עם עיצובים שיעזרו לכם לבלוט על האחרים להורדה כאן והנה ריכוז הדגשים המרכזיים,  בבקשה:

    1. 1. פרטי התקשרות צריכים לכלול גם את הלינק לפרופיל הלינקדאין שלכם וגם אם הוא חדש ורק עכשיו התחלתם להשקיע בפיתוחו, כדאי ומומלץ להוסיף אותו ולוודא שכלל ההיסטוריה התעסוקתית שלכם מופיעה בו.
    2. מדגישים הצלחות

      2. הגדרה רחבה אך תמציתית של עיקר הניסיון שלכם אם ברוב התפקידים שביצעתם עסקתם בהקמה של מוקדים או אולי בעיקר ניהלתם מוקדי מכירות ובעצם המכנה המשותף המרכזי היה ניהול מנהלים. בכל מקרה ובכל המקרים ראוי שתחת השם שלכןם תוסיפו הגדרה רחבה שיודעת להדגיש את הניסיון הזה. דוגמאות תוכלו למצוא בתוך התבניות עצמן.

    3. פירוט הניסיון התעסוקתי שלכם צריך לכלול את משכי הזמן, הגדרת התפקיד ושם החברה. כדאי מאוד להוסיף לינק סמוי בשם החברה כך שניתן יהיה בהקלקה להגיע לאתר של הארגון ולהבין באילו עולמות תוכן עברתם. הנגשת המסמך ככל הניתן לאותו גורם ממיין – תמיד יכולה רק לעזור!

    1. 4. הכרות עם מערכות זה בדיוק המקום והזמן להפגין את הידע והניסיון שלכם עם מערכות רבות הקשורות לניהול המוקד, ציינו את סוג המערכות (CC,CRM,ERP,BI,LMS ועוד) ושמן. וגם אם מדובר במערכות בפיתוח פנימי חשוב לציין אותן ברמת סוג המערכת ושמן, אתם אף פעם לא יודעים מי הגורם הממיין ומה הוא יודע על המערכות האלו.
    2. למשוך תשומת לב בשבריר שניה – זה חלק מהאתגר

      5. פרויקטים/ תהליכים משמעותיים שהובלתם זה בהחלט משהו שכדאי לציין גם בקורות החיים. דווקא בגלל העובדה שהשוק מוצף עליכם לבדל את עצמיכם ככל הניתן. הצגת הפרויקטים או התהליכים המרכזיים שיצא לכם להוביל כמנהלים יכול להיות בדיוק מה שמחפשים במקום העבודה הבא שלכם. אנחנו גם יודעים שמוקדים זו חיה שכל הזמן נמצאת בתהליכי שיפור ופיתוח וזו עוד סיבה טובה להדגיש את הניסיון המוכח שלכם בדיוק בזה!

    3. 6. ניהול באמצעות מדדים ויעדים לכאורה בכל המוקדים עושים שימוש בסט מדדים אבל בפועל לא תמיד המדדים האלו משמשים לניהול השוטף של המוקד. אבל המצב הזה משתנה יותר ויותר, המגמה היא כזו שמוקדים ירחיבו ו/או יהפכו את סט המדדים המשמש אותם לניהול המוקד למורכב ומעמיק יותר. לכן, חשוב שתתייחסו לנושא ותציגו את המדדים שאיתם יש לכם ניסיון מעשי בניהול השוטף. הצגת הנושא בקורות החיים מעיד גם על מידת החשיבות שאתם מייחסים לנושא, עניין חשוב לא פחות.
    4. 7. קורסים והכשרות ההשכלה הפורמלית שלכם חשובה אך לא פחות מכך חשובים הידע שצברתם במהלך שנות העבודה שלכם בשטח. על כן, ציינו תהליכי הכשרה פרטניים (כגון אימון מנהלים) וצוותיים (כגון קורסי ניהול שונים) שעברתם במסגרת מקומות העבודה וגם באופן עצמאי. זהו מרכיב שיעזור לכם לייצר תמונה מקצועית קוהרנטית יותר בנוגע ליכולות והניסיון שאתם מביאים לשולחן.
    5. ואל תשכחו את המרכיב הכי חשוב שאין בלעדיו דבר!

    הטיפים הללו ניתנים מתוך סקירה של מאות קורות חיים של מנהלי מוקדים במערכים שונים ומגוונים.
    בתבניות – שתוכלו להוריד כאן, תמצאו עיצובים שאני מקווה שיוכלו לסייע לכם.
    בקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק של מנהלי המוקדים אנחנו מפרסמים משרות באופן שוטף כך שכדאי כמובן להמשיך לעקוב גם שם 😊
    בהצלחה רבה ותהיו בקשר!
    אורית


  2. זה הזמן להתייעץ על אופן קידום המוקד בימים אלו ?
    צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!