מאיפה אנחנו מכירות?
מיכל ואני נפגשות אחת לתקופה, מזה כמה שנים.
אני זוכרת את הפגישה ה-1 שלנו בבירור! היא ישבה על הבמה במוקד, מול המסכים, ולא הייתי צריכה הרבה כדי להבין שזו מנהלת המוקד.
באופן כללי, אם יש משהו שאפשר להגיד בבירור על מיכל זה שאי אפשר לטעות/להתבלבל או לא לשים לב מיד לנוכחות הניהולית שלה.
אז, הלכתי להגיד שלום ולספר על הבלוג של אוטוריטה והשאר – היסטוריה 🙂 לשמחתי, זכיתי ללוות אותה בתקופות שונות שאופיינו באתגרים שונים במוקד. בכל אחת מהתקופות האלו, ראיתי אותה יוצאת מאזור הנוחות שלה, מתנסה ומנסה ערוצים חדשים לפעולה ולא מוותרת, בשום שלב, על העקרונות הניהוליים שלה.
בקיצור, קווים לדמותה של מנהלת מוקד שאני בטוחה שתוכלו להתחבר אליה. ואני שמחה מאוד שהיא ה-2 לשתף ולהיחשף בסדרת המאמרים הזו – קחו אוויר ותצללו יחד אתה לעולם הגבייה – כי מוקד זה מוקד זה מוקד!
מי את מיכל גולדשטיין ?
מיכל גולדשטיין, בת 45, רווקה, גרה בקרית ים.
מנהלת מוקד גביה.
משוגעת על הופעות מוסיקה, מסעדות בשר ומגדלת סחלבים מקצועית.
מאיפה התחלת?
הגעתי לנהל מוקד גביה בחברת עורכי דין גדולה בחיפה – ח.מלך לפני 7 שנים אחרי שניהלתי מחלקה ביד-2, הייתי חלק מההקמה של מחלקת נדל"ן.
לפני כן, הייתי 7 שנים בחברת פלאפון במגוון תפקידים – נציגת שרות פרונטלי, אחמש"ית וגם מנהלת מח' רווחה אזור צפון.
מה הדבר שהכי משמח אותך מקצועית?
בשנים האחרונות ההתמודדות בגיוס כ"א מורכבת יותר. השנים שצברתי בתפקיד מביאות איתן לא מעט חידודים וידע.
פיתחתי מודל איתור כ"א איכותי שמתאים לאופי המוקד שלנו וזה עובד בצורה טובה.
בנינו שאלון בכניסה לפני הראיון, בו נשאלות שאלות חדות עם דגש בנושאים שכשלנו בהם בעבר.
הוספנו מבחני כניסה שבודקים התאמה לתפקיד בנוסף לבדיקה אישיותית ואני בהחלט רואה את השיפור וההצלחה.
ומה זו הצלחה בשבילי? הצלחה מבחינתי היא תמיד צמיחה, לקוחות חדשים והקמת מחלקות חדשות במוקד.
מה אופי המוקד והאתגר המרכזי בו?
מוקד הגביה הוא הלב הנושם במשרד.
70% שיחות יוצאות, 30% שיחות נכנסות, כל לקוח שאנחנו גובים עבורו הוא מחלקה נפרדת.
המוקד דינאמי, רועש בחלק מהיום ולא משעמם – האופי שלי במדויק.
את צוות המוקד אני מנהלת בעזרת 2 מנהלי צוותים שהתחילו כנציגים במוקד.
האתגר המרכזי הוא לאתגר נציגים להוציא כמה שיותר שיחות לחייבים.
הקמנו 5 מדדי עבודה שבודקים את הנציג ברמה יומית, בכמות שיחות, כמות משימות עבודה, גובה גביה לשעה, הגעה ליעד חודשי והמלצת מנהל צוות. המדדים האלו מכנסים את הנציג והוא יודע בכל רגע נתון את מצב הבונוס החודשי שלו.המוקד מרושת בפלזמות עם מערכות שסוכמות בכל רגע נתון את נתוני העבודה של הנציגים ומראה להם אונליין מי מוביל.בימים אלו בנינו חדר ישיבות שקוף במרכז המוקד לישיבות, קליטת עובדים חדשים וכו'. החדר יהיה צבעוני, ססגוני ומזמין.אנחנו מחולקים למחלקות לפי לקוחות וזה מאפשר לנו לקיים תחרויות שוות במיוחד 🙂
מה מושך אותך לעולם המוקדים?
היצירתיות.
בכל רגע נתון במוקד יש בעיה חדשה ותמיד מאתגר למצוא פתרון חדש ומפתיע.
הדינמיות והחיים שיש במוקד, אין רגע של שקט.
מה קורה עם המוקד שלך בימים אלו? איך אתם מתמודדים עם הקורונה?
הקורונה הביאה שינויים רבים, מקומות ישיבה שונים- נציג רחוק מנציג אחר. הפרדות בין העמדות.
חלק מהנציגים עובדים מהבית ולא אוהבים את זה וגם זה אתגר בפני עצמו.
בכל יום חמישי אנחנו מסכמים שבוע ולסיום כל נציג בתורו מספר על המלצה שבועית (רעיון שלקחתי מאורית ויובל). סרט/סדרה/ספר מומלצים, מסעדה טובה, נחל צדדי ששווה לבקר בו, יעד בחו"ל, מתכון למאכל שווה שניסינו.
אם לא היית מנהל.ת מוקד, היית..
אם לא הייתי מנהלת מוקד הייתי בוודאות מנהלת פרויקטים בכל תחום מעניין אחר.
עצה לחיים טובים?
ההמלצה שלי היא (מניסיון), לשחרר ולהבין שיש לנו גם לא מעט הישגים מרשימים לצד הימים הקשוחים במוקד.
גולדי, תודה על השיתוף וההשתתפות ? ושוב, חיפה על המפה!
מחכה לתמונות מחדר הישיבות השקוף באמצע המוקד ?
אורית
-
-
רוצה לקחת חלק פעיל בקהילת מנהלי המוקדים?
צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!