אהבתם? שתפו את החברים שלכם!

ברשותינו מגוון סדנאות המבוססות על ניסיון ולמידה מעשית בתחום. מטרת הסדנאות הינה חשיפה, למידה ואימוץ של תפישת עולם חדשה המאפשרת שיפור וייעול שיטות העבודה הקיימות. התכנים לא נשארים כסיסמאות ובסדנאות משולבים דיונים, תרגולים מעשיים ודוגמאות מעולם התוכן של קהל היעד. אנו מתאימים את הסדנאות שלנו לצרכייך ומספקים לך גם את הכלים להטמעה ויישום המיומנויות הנדרשות.

  • נושאי הסדנאות מגוונים וביניהם:
  • א. סדנאות בתחומי מיומנויות הניהול
  • בנייה והובלת תהליכי חניכה – כלים לחניכה ומתן משוב אפקטיבי
  • עיוותי תפישה והערכה בעבודה עם אנשים
  • תקשורת בינאישית בניהול
  • תהליכי קבלת החלטות
  • אסרטיביות ניהולית במצבי אמת
  • ניהול קונפליקטים וצליחתם
  • מנהיגות בניהול עובדים
  • סגנונות ניהול במצבים משתנים ואפשרות הבחירה
  • הגברת אחריותיות נציגים
  • רתימת עובדים לעשייה – הנעה והנאה בידי המנהל
  • ניהול הזמן או הזמן המנהל – כלים לניהול זמן נכון
  • בין הפטיש לסדן – סמכות ניהולית ייצוגית אל מול אחריות לכפיפים
  • שחיקה ושימור עובדים – דרכי מניעה וניהול תהליכי
  • ניהול עפ"י יעדים – הצבתם, דגימתם והובלה לביצוע
  • ניהול שינויים – התמודדות, תגובה וניהול במצבי חוסר וודאות
  • ניהול ופיתוח עבודת צוות – בנייה, ניהול והובלה להצלחות
  • יצירתיות וחשיבה מתפתחת – הדרך מחוץ לקופסא קצרה ומשתלמת

 

ב. סדנאות בתחומי השירות, המכירות והשימור

  • איכות בשירות – תודעת שירות וכלים שירותיים לנותני שירות
  • אינטליגנציה רגשית בשירות הלקוח – ניהול רגשי וכלים להתמודדויות מורכבות בשירות
  • שירות בשיחה כתובה – הכרת הכלי (שירות בצ'אט, במייל וכו') על מאפייניו ומתן כלים להתנהלות שירותית איכותית
  • אמנות ההקשבה – כלים תפישתיים ופרקטיים להקשבה פעילה וקשובה
  • אסרטיביות בשירות – אחריות נותן השירות וכלים להובלת שיחות שירות וטיפול בהן
  • מיומנויות המכירה – מכירה בעידן החדש, כלים לניהול שיחה מכירתית מצליחה
  • מנוף המכירה – הלקוח כרוכש סל מוצרים, כלים לביצוע UP SALE מותאם לקוח
  • ניהול התנגדויות במכירה – זיהוי ההתנגדויות ומקורן, כלים לטיפול בהן ולמינופן להצלחה
  • חווית מכירה בשירות הלקוח – מתן שירות מוכר, שילוב הכלים השירותיים והמכירתיים
  • שימור בהצלחה – המשכיות מערכת היחסים עם הלקוח וכלים לשימורו לאורך זמן

קראו על הסדנאות שלנו מפי לקוחותינו.