סדנאות משוב וחניכה מבית אוטוריטה

סדנאות משוב וחניכה למוקד מבית אוטוריטה

אנו באוטוריטה עושים ה-כ-ל בכדי שהסדנאות שלנו לא יהיו עוד מוצר מדף שיהפוך בעתיד לזיכרון חוויתי בקרב המנהלים. אצלנו, סדנאות משוב וחניכה מגישות לצוות הניהולי במוקד טכניקות מותאמות להעברת משוב ולהוביל תהליך חניכה מקדם ומפתח.
עולם המשוב והחניכה במוקדים טלפוניים מחייב שימוש בכלים מקצועיים ואיכותניים, שהרי תהליכים אלו מתקיימים במוקדים באופן שוטף.
על כן, סדנאות המשוב והחניכה שאנו מציעים משלבים מבנה ברור לפיתוח תהליך חניכה איכותי וכלים יישומיים להובלת שיחת משוב בצורה בונה ואפקטיבית המאפשרת לנציגים לקבל כלים ולשפר יכולות ובד בבד, מחזקת את יכולותיהם של המנהלים ואת תפישתם אל מול העובדים תחתיהם.

אנו מאמינים, כי מיומנויות חניכה ומשוב הן כלי הכרחי למנהלים העובדים במוקדים טלפוניים. ועל כן, סדנת משוב וחניכה הינה סדנא עשירה מאוד בכלים, דוגמאות, פרקטיקות וידע חשוב שעל מנהלים במוקד לרכוש.

סדנאות המשוב והחניכה שאנו מציעים כוללות התייחסות למס' מרכיבים חשובים, ביניהם:
✔ תהליך חניכה ארוך טווח; אופן בניית התהליך, מרכיבים חשובים והכרחיים, מיומנויות לפיתוח.
✔ כלים לאיפיון כשירות הנציגים והתאמת תהליך החניכה לצרכיהם ולצרכי המוקד.
✔ מבנה ואופן הובלת שיחת משוב יעילה ואפקטיבית המקדמת את הנציג והמנהל כאחד.
✔ מבנה שיחת משוב ומיומנויות נדרשות בהובלת שיחת משוב בצורה איכותית.
✔ מיומנויות זיהוי וטיפול בהתנגדויות העולות במהלך שיחת משוב עם נציגים ומנהלים.
✔ עקרונות מנחים וכלים יישומיים לשיפור הרמה המקצועית של נציגי המוקד.

❞ ברצוני להודות  מקרב לב על הסדנא המעולה "חניכה ניהולית ומשוב" שהועברה אצלנו ב"הדבר הבא".
תהליך העבודה המשותף והמקצועי כלל תחקיר מעמיק והתאמת התכנים באופן מדויק לצרכי המנהלים שלנו. הסדנא עצמה הועברה בצורה עניינית ומעניינת תוך שימוש בכלים ומתודות מקוריים ומרעננים וביחד עם זאת ברגישות רבה לקולות העולים מהשטח ומתן מענה עבורם תוך כדי הסדנא.. 
כל אלה, כמו גם שיחת הסיכום והפקת הלקחים שקיימנו אחרי הסדנא מעידים על מקצועיות רבה, על הקשבה אמתית וניסיון רב בהתאמת התכנים לצרכי הלקוח, וכמובן על היותכם אוטוריטה בתחום 
גל שלום, מנהלת תכנית 'הדבר הבא'.

אנו מאמינים שהובלת תהליך פיתוח מקצועי איכותי לנציגי המוקד, מהווה אחד הגורמיים המרכזיים בשיפור רמת השירות ו/או ביצועי המכירות במוקד ובאותה המידה מאפשרים לשמר את נציגי המוקד האיכותיים לאורך זמן.

בכדי להמחיש לצוות הניהולי את היתרונות הרבים בהובלת תהליך חניכה איכותי, אנו עושים שימוש במגוון כלים. ביניהם –

☑ הפעלות ומשחקים בצוותים ובזוגות
☑ סרטונים ואמצעי המחשה וויזואליים
☑ דיונים ומתן במה לשיתוף תוך עידוד להביע דעה אישית
☑ סימולציות ומשחקי תפקידים
ועוד.
מאחר ואנו מתחייבים לסדנאות משוב וחניכה המספקות מענה מדוייק לצרכי המוקד ומדברות את שפתו, אחד מחברי הצוות שלנו יגיע למוקד, יבצע הקשבות לשיחות, ישוחח עם המנהלים והנציגים וישמע ישירות מהם על הקשיים בתהליכי החניכה והמשוב הקיימים במוקד או אלו אליהם המוקד נדרש.
לעיתים, אנו אף ממליצים על שינויים במבנה תהליך החניכה, אופיו ותדירותו. שינויים שמטרתם לשפר תהליך זה.
לאחר קבלת אישור והסכמה מהדרג המנהל נבצע גם חשיפה של השינויים הללו, במסגרת הסדנאות.

רוצים לשמוע עוד על סדנאות משוב וחניכה, שאנו מציעים למוקדים ?
צרו עמנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן!

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים