ויצו

☜ המפגשים עם צוות המטה של האגף לגיל הרך בויצו, היו הרבה מעבר לכל כותרת שניתן להם.
שני מפגשים שכללו שיח אמיתי, כן ומעמיק על המשמעות האמיתית של מתן שירות.
בוודאי ובוודאי בעולם התוכן הכל כך רגיש בו הן עוסקות.

☜ צוות האגף השתתף בשני מופעים סדנאיים במסגרת תכנית 'ממוקדים בהישגים' – להטמעה מהירה של כלים שירותיים, המותאמים לשפה הארגונית ולעולם התוכן של המשתתפות המקסימות.

☜ אתם מוזמנים לקרוא את המילים החמות של רחל סרור, מנהלת המחלקה 

✮✮✮

11/01/2018

לכל מאן דבעי,
שלום רב.

הנדון: המלצה לאורית אביטל, יועלת אוטוריטה (לא טעות כתיב)

בשנה האחרונה נמצא האגף לגיל הרך בויצו בקשרי עבודה עם הגב' אורית אביטל מאוטוריטה.

במסגרת שיתוף הפעולה בנתה אורית שתי סדנאות ממוקדות לצוות מטה האגף לגיל הרך לטיוב איכות השרות  ללקוחות פנים וללקוחות חוץ ולשיפור ופיתוח  מיומנויות השיחה הטלפונית של הצוות.

מקצועיותה, יכולת הניתוח והאבחון של הנושאים הדורשים טיפול, אישיותה הכובשת, כמו גם הידע וההשקעה בזיהוי הצרכים בצורה ממוקדת היו שילוב מנצח שאפשר פתיחות מצד המשתתפות ורצון כן ואמתי להקשיב, להבין וליצור את השינוי כנותנות שרות.

ניתן היה להרגיש את העוררות הרגשית שהנושא העלה והשינוי לא אחר לבוא.
אורית הייתה מעורבת בתהליך הלמידה של נשות הצוות באגף לגיה"ר, הגיעה פיזית למטה האגף, קיימה שיחות אישיות עם נותנות השירות, והתעניינה באמת ובתמים בלמידות שהתקיימו בין המפגשים.

הסיכום וההמלצות שהציגה בכתב נגעו בליבת הצורך שזוהה והציעו פתרונות ישימים.

המשפט מתוך האתר: "במוקד לא מספיק לייעץ, במוקד חיוני לייעל" – אינו בגדר סיסמא.

לא נותר לי, אלא, לומר תודה רבה על למידה מאפשרת בגובה העיניים. בטוחני שהמעגלים עוד יתחברו.

ממליצה בחום,
בהערכה רבה,

רחל סרור,
מנהלת המחלקה הפדגוגית
האגף לגיל הרך
ויצו העולמית.

לקוח - ויצו

✮✮✮

רוצים לפתח את מיומנויות השיחה גם בעסק שלכם? צרו עימנו קשר – בשביל זה אנחנו כאן!

 

שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
קרא עוד
"במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
קרא עוד
"לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
קרא עוד
"תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
טל שפירא, סמנכ"ל תפעול - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
קרא עוד
"הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
קרא עוד
"הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
הקודם
הבא
Newsletter

השאירו את כתובת המייל

לקבלת טיפים ממוקדים