?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    פנייה אישית מאורית

    מנהלים יקרים,

    חשוב לי לשתף במקצת מהתובנות שלי בעבודה עם ובמוקדים.
    מזה למעלה מ- 15 שנים אני נמצאת בעולם הזה.
    עולם המתפתח בקצב מסחרר, עולם בו רמת התחרותיות גבוהה והדרך להצלחה מורכבת מהתמודדות מיטבית עם מספר לא מבוטל של אתגרי ניהול.

    בהכשרתי אני סוציולוגית ארגונית – יישומית, ובעצם עולמי המקצועי סובב סביב פיתוח ארגוני מתוך כלים של ייעוץ, הנחיה וליווי. במהלך השנים והעשייה, אני מוצאת שהמורכבות התפעולית הקיימת במוקדים מחייבת תהליך פיתוח ושיפור ביצועים שונה מכל יחידה ארגונית אחרת.
    זהו עולם המורכב מאנשים ומשמש אנשים, לא רק במעגל הרחב שלו אלא כבר בממשק הראשוני שלו; עם נציגים ומנהלים, לקוחות חיצוניים ולקוחות פנימיים.
    בעצם, המוקד, מהווה צומת מרכזית אליה מתנקזים כלל השאיפות הארגוניות, דרישות הלקוחות ופני החברה כולה.
    ובתוך העולם הזה קיימים עובדים ומנהלים הנדרשים לרמת תפקוד גבוהה בעבודה סיזיפית ושוחקת,
    לגמישות מצבית וריבוי קבלת החלטות משמעותיות בזמן אמת ובעיקר למתן שירות במספר חזיתות בו זמנית.

    גם אני, כמו חלק ניכר מהעובדים הקיימים היום בשוק העבודה, עבדתי בעבר במוקד.
    הייתי נציגת שירות, מנהלת צוות ומנהלת משמרת.
    ביצעתי הדרכות לנציגים חדשים, חניכה בעת כניסה למענה ואף קורסים למנהלי צוותים בתחילת דרכם.
    בהמשך הקריירה שלי ניהלתי מחלקת הדרכה ופיתוח ארגוני בחברה שכל מהותה הקמה והפעלה של מוקדים, במגוון ענפים ועל פני פעילויות מוקדיות שונות בהיקפים ובאופי.
    זכיתי להוביל תהליכי שיפור ביצועי מוקדים חוצי ארגון ב- 40 מוקדים בו זמנית ואף תהליכים ממוקדים ופרטניים יחד עם כל מוקד בנפרד.
    זכיתי להוביל קורסי עתודה ניהולית לניהול מוקד, קורסי מיומנויות למנהלי מוקדים קיימים ואף קורסי ניהול מתקדם.
    גם במסגרת אוטוריטה אני זוכה לעשייה באותם התחומים.

    נחשפתי ואני ממשיכה להיחשף מדי יום לדינמיקות הקיימות במוקדים, לשיטות ולתפישות העבודה של מנהלים ונציגים כאחד. לשמחתי הרבה, הניסיון והידע שצברתי מאפשר לי להמשיך וללוות מוקדים, מנהלים ונציגים בשיפור ביצועי מוקדים בכל ענפי השוק.

    אני רואה את הייעוד שלי בשיפור רמת השירות שחברות מציעות ללקוחותיהם
    בד בבד לשיפור רמת השירות שמנהלים נותנים למנהלי הביניים ונציגי המוקד שלהם. וזה בכלל לא משנה אם מדובר במוקד מכירות או חירום או תמיכה וכיוצא בזה.

    אני מאמינה שאין תחליף למוקד חסין התומך את החלטותיו האסטרטגיות של הארגון.
    ייחודיות הענפים השונים מחייבת התייחסות מקצועית ובמציאות בה עולם המוקדים הופך יותר ויותר מרכזי ומבוקר אני והצוות שלי, כאוטוריטה, מחויבים להכיר ולחשוף את לקוחותינו ואת כלל העוקבים אחרינו לחדשנות וההתקדמות התכופות בעולם הזה.
    אני מאמינה כי תורת ניהול המוקדים, ההולכת ומתעבה, תשרת נאמנה כל חברה המעוניינת להפוך את המוקד או המוקדים שלה לחזית החזקה והיציבה של החברה, וזה בלתי נמנע.
    ואני בטוחה כי ישנה עוד כברת דרך לעבור אך בקרוב מאוד גם עיסוק ניהול מוקד  ייחשב כפרופסייה עצמאית וממוקצעת, כמו בכל העולם.

    לשם כך אני פועלת ובזה אני מאמינה!

    אוטוריטה מציעה את כל אלו ומביאה עמה תורה מוכחת ומפורטת המיושמת במוקדים רבים ומובילים.
    באמתחתנו כלים שצברנו מהיותנו מובילי גוף הידע בתחום ומעבודתנו השוטפת עם מוקדים.
    במסגרת תהליך העבודה המשותף, הצוות שלי ואני, פוגשים את כלל בעלי התפקידים במוקד ונמצאים עימם בקשר הדוק.
    לאור אופיים של מוקדים, איננו מאמינים במתן ייעוץ בלבד.
    אנו רואים עצמינו שותפים להצלחתו של התהליך, לא רק כמייעצים אלא כחלק פעיל המעורב בעשייה.
    ובעיקר, אנו מבטיחים, להישאר נאמנים לרמת השירות והמקצועיות הגבוהה ביותר –
    כפי שמצופה מהמוקד – כך גם בעבודתנו!

    אני מזמינה אתכם, סמנכ"לי שירות, שיווק ותפעול ומנהלי מוקדים, ליצור עמי קשר.
    אשמח להכיר את המוקד שלכם ולשמוע על האתגרים העומדים בפניו ועל ההישגים אליהם תרצו להגיע.

    בהצלחה רבה ולהתראות,
    אורית.

    הגיע הזמן לקחת את המוקד שלכם לשלב הבא?
    צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן!

     

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה