חיפוש
סגור את תיבת החיפוש


    ?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן


    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    On The Job Training לדרג ניהול זוטר במוקד

    On The Job Training – הדרכת ראש צוות במוקד

    אנו באוטוריטה מאמינים שהדרך הטובה ביותר לשכלול ושיפור מיומנויות ניהול צוות במוקד נעשית תוך כדי עבודה מעשית בשטח, במוקד.
    על כן, אנו מציעים תהליכי הטמעה הנלווים להקניית מיומנויות הניהול ומאפשרים למנהלים לאמץ, באמת, מיומנויות ניהול שישרתו אותם בניהול צוות המוקד באופן שוטף.

    הדרכת ראש צוות במוקד

    ☚ תהליכי הטמעה, מהם?
    בכדי לספק כלים מעשיים שישפרו את יכולות הניהול של דרג הניהול הזוטר במוקד יש לוודא כי אכן מיומנויות אלו מקבלות ביטוי במציאות. לשם כך אנו מקפידים לספק תהליכי ליווי בשטח הכוללים בין היתר –
    ✓ תצפיות במוקד על תפקוד מנהלים
    ✓ ליווי ואימון תוך כדי משמרת ומתן דגשים לעבודה אפקטיבית ויעילה – OJT
    ✓ מתן משוב על תפקוד מנהלים בביצוע המשימות השונות; ניהול זמינות, העברת משוב ועוד.
    ✓ בניית כלים תומכים שישרתו את המנהלים בעבודתם השוטפת; שגרות עבודה, נהלים, דו"חות ואופני דיווח ועוד.

    ☚ למי זה משתלם?
    במהלך תהליכי הליווי בשטח אנו נחשפים להתמודדויות השוטפות במוקד ומציעים למנהלי צוות במוקד דרכי פעולה חדשות, מניסוננו הרב במוקדים טלפונים. המלצותינו מועברות לדרג הניהולי ומאפשרות לקדם את המנהלים עצמם ואת עבודת המוקד ותפקודו, כתוצאה מכך.
    מנהלי משמרת וצוות הנדרשים לחיזוק מיומנויות ושיפור יכולות יפיקו רבות מתהליכי OJT ובעבודה פרטנית אחד-על-אחד יקבלו משוב מקצועי על רמת התנהלותם ועל דרכי שיפור אפשריות.

    ☚ ומי עושה את זה?מיומנויות ניהול צוות במוקד
    צוות אוטוריטה מורכב מאנשי ייעוץ והדרכה מנוסים ובקיאים בעולמות המוקדים.
    בין אם מדובר במוקד שירות או מוקד מכירות, אנו נספק את המנחה המתאים ביותר לאוכלוסיית היעד.
    מנחה שילווה את המנהלים ואת ראשי הצוותים ויקדם אותם לשיפור ביצועיהם הניהוליים במוקד.

    ☚ קראו מה יש ללקוחות שלנו להגיד:
    "לאחר מספר חודשים בהם אתם פועלים במגוון מישורים – סדנאות שירות, ליווי אישי ותהליך חניכה למנהלת המוקד,
    ברצוני להודות לכם על מקצועיות חדשנות ורצינות, יחד עם יחס אישי בגובה העיניים.
    סדנאות השרות היו מרתקות ומרעננות. מפגשי ההמשך האישיים עם נציגות השרות התניעו שינוי בפועל וזכו לפידבק חיובי ורצון לתהליך המשך. מנהלת המוקד מלאת אנרגיה חיובית ורצון ללמוד עוד – תוצר תוכן ואיכות החניכה. כבר ניתן לחוש בניצני השינוי התפישתי המבוקש. נעים לעבוד עמכם וללמוד מכם והדרך המשותפת עדיין לפנינו."

    עדי גבאי, מוביל מצויינות ארגונית – קבוצת אינטרפרום

     

    רוצים לשמוע עוד על תהליכי אימון והנחייה בשטח? צרו עימנו קשר בשביל זה אנחנו כאן.

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה

    מהרו להירשם | מס' המקומות מוגבל
    ההרשמה הינה למנהלי.ות מוקדים בלבד