?רוצים להכיר

    השאירו פרטים

    להרשמה לניוזלטר בלבד לחץ כאן

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    משרות פתוחות

    משרות פתוחות בעולם המוקדים

    תן לנו למצוא את המוקד הבא שלך!

    אם האהבה למוקדים זורמת בדמך, אתה חי ונושם מוקדים ונהנה מהקצב הגבוה, הדינמיות והאתגרים שנמצאים תמיד מעבר לפינה, נשמח לעזור לך למצוא את המשרה הבאה המתאימה לך!
    הנוכחות שלנו בשטח, מסייעת לנו להפגיש בין מנהלים בעולם המוקדים לתפקידים הבאים שלהם.
    נשמח ללוות אותך ולעזור לך למצוא את המוקד הבא שלך 🙂

    דרושים בעולם המוקדים – משרות עדכניות

    משרה מס' 999 – מנהל.ת מוקד מכירות

    מנהל מוקד מכירות לחברה חדשנית בתחומה בענף האשראי!

    התפקיד כולל ניהול של כלל פעילות המכירות בחברה ובמרכזו מוקד מכירות המורכב מלמעלה מ-20 נציגים ובהיקף של 1,500 שיחות יוצאות ביום. התפקיד מחייב ניסיון קודם בהקמה וניהול מערכים דומים ויכולת עצמאית בקבלת החלטות בניהול השוטף, עבודה בכפיפות למנכ"ל.
    על המנהל האחריות לעמידה ביעדי המכירות של החברה צד ניהול צוות העובדים בעבודה מהבית במתכונת מלאה.

    דרישות התפקיד:

    1. יחסי אנוש מעולים – חובה
    2. ניסיון בניהול מוקדי מכירות – חובה
    3. ניסיון בניהול מוקד מבוזר ועבודה מרחוק – חובה
    4. ניסיון בעולם החברתי – יתרון משמעותי
    5. ניסיון בעולם האשראי – יתרון משמעותי

    שנות ניסיון: 5-6 שנות ניסיון לפחות
    המשרה הינה מלאה – במתכונת עבודה מהבית וניהול מרחוק

    תנאים טובים בחברה בצמיחה בעלת אופי סטארטאפיסטי!

    לשליחת קורות חיים בצירוף ציפיות שכר >>>

    _____________________________________________________________

    משרה מס' 998 – מנהל.ת מוקד שירות ותמיכה

    לבית הדפוס הגדול במזרח התיכון דרוש/ה מנהל.ת מוקד שירות ותמיכה בעל/ת יחסי אנוש מעולים וניסיון מוכח בניהול מוקד שירות. המוקד מספק מענה ותמיכה למותגי האלבומים הדיגיטליים בבעלות הדפוס ולפעילות הדפוס אונליין לעסקים. המוקד מספק מענה טלפוני ובדוא"ל ופועל מבית הדפוס.

    המשרה כוללת –

    – אחריות לעמידה ביעדי השירות ללקוחות החברה
    – תודעת שירות גבוהה ומושחזת
    – ניהול ישיר ושוטף של צוות של 5 נציגי שירות לרבות הנעה לעמידה ביעדים
    – בקרת איכות ופיתוח מקצועי לצוות המוקד
    – ביצוע כלל משימות הניהול: בקרת ביצועים, חניכה ומשובים, הנעה ליעדים וכיוצ'
    – עבודה שוטפת מול ממשקי החברה השונים במפעל
    – מתן מענה מקצועי וביצוע שיחות מנהל לפי הצורך

    מאפיינים חשובים למשרה:

    • – משרה מלאה ללא ימי שישי
      – מיקום המשרה: קיבוץ בארי
      – תנאים מעולים!
      – יחסי אנוש מצוינים הם הכרח!
      – ניסיון בניהול צוות שירות בעבר – חובה!

    לשליחת קורות חיים בצירוף ציפיות שכר >>>

    עדיין מחפש.ת?

    השאירו פרטים ונשמח להיות בקשר 🙂

    הגיע הזמן למצוא את משרת הניהול הבאה שלכם?
    צרו עמנו קשר– בשביל זה אנחנו כאן

    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    שירי שרביט, מנהלת השירות של מועדון חבר
    קרא עוד
    "במסגרת הסדנאות הוקנו כלים יישומיים שנבנו והותאמו לצרכינו, לשפת השירות שלנו ולאופי הפעילויות. הסדנאות היו שונות מסדנאות רבות שהועברו אצלנו והקנו כלים מעשיים בהם אני רואה שימוש ביום יום. אוטוריטה עזרה לנו להפוך את השירות מטוב למצוין ואני ממליצה בחום לכל ארגון שלקוחותיו ועובדיו חשובים לו להתנסות בשירותיהם"
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    רוני בלנקלדר, מנכ"ל רשת אמריקן לייזר
    קרא עוד
    "לאורית מאוטוריטה נחשפנו לפני למעלה מ-5 שנים, מאז ועד היום, מהווה אוטוריטה הכתובת עבורינו לתהליכי הפיתוח המוקדיים המשתנים, בייעוץ מקצועי, ליווי ופיתוח מנהלים ופיתוח מערכי השירות והמכירה של הרשת. המקצועיות והניסיון של אוטוריטה, סייעו לנו להפוך את הזרוע החשובה ביותר ברשת לכוח מקצועי הפועל על פי תהליכי עבודה מובנים וכזה המביא לתוצאות גבוהות יותר"
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    יחיאל פומרנץ, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגים ומכירות
    קרא עוד
    "תהליך הפיכתו של מרכז ההזמנות שלנו שהתנהל כ"משרד קטן" למוקד שירות לקוחות הנותן מענה לעשרות אלפי לקוחות בכל חודש וקולט הזמנות בהיקף של כמיליון איש בשנה אינו דבר של מה-בכך ולך נזקפות זכויות רבות בתהליך. בכל התקופה הארוכה שליווית אותנו היית לנו לא רק "אוזן קשבת", כי אם גם, יועצת שאינה מוותרת על אמירה מקצועית ובלתי מתפשרת. יכולתך לומר "מה נכון ומה לא נכון" תוך הצגת האתגרים העומדים בפנינו בכל צומת קבלת החלטות הינה יוצאת דופן! שנים רבות שאני עובד עם יועצים בתחומים שונים, אבל יושרה מקצועית ואנושיות כמו שלך – הם נדירים. היכולת לומר נכוחה גם דברים שאינם, בהכרח, ערבים לכל אוזן לא תסולא בפז!"
    טל שפירא, מנכ"ל  - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    טל שפירא, מנכ"ל - ריווחית - פתרונות לניהול עסקים
    קרא עוד
    "הניסיון עושה את העבודה – אורית וצוות אוטוריטה הגיעו אלינו עם סל פתרונות אופרטיבי שמוכיח את עצמו. התהליך אמנם לא קצר ודורש את המחויבות שלנו, אבל התוצאות החיוביות הגיעו במהרה, בדרך מקצועית ואישית, שהותאמה לאופי הארגון. השינוי והשיפור בביצועי המוקד היה אדיר - לנציגים, ללקוחות ולמנהלים"
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    שני מצפון, מנהלת פיתוח ארגוני, מגדל חברה לביטוח
    קרא עוד
    "הקורסים המועברים על ידי חברת אוטוריטה מביאים לידי ביטוי את כל מה שהיה חשוב ומשמעותי עבורנו בהכשרות אלו – שפה ומיומנויות המותאמות לעולם המוקדים ולמנהלים שלנו, הקניית כלים יישומיים ורמה מקצועית גבוהה המקנה ערך מוסף למנהלים, בעולמות הניהול והמוקדים כאחד. קורסי המנהלים השונים הותאמו לצרכי המוקדים בארגוננו ואכן משיגים את מטרתם, המשובים של המנהלים על ההכשרות מעולים וניכר שיפור מקצועי וניהולי בקרב המשתתפים. וכל זאת באווירה טובה, פתוחה, דיסקרטית ומקצועיות!"
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קארין בשן, מנהלת משאבי אנוש, Malam Team
    קרא עוד
    "רציתי להודות לכם על הקורס העשיר והחשוב שהעברתם למנהלי המוקדים בחברה. נעשתה עבודה יסודית בבירור הצרכים והבנה של אופי פעילות החברה ובניתם את מערך השיעורים בהתאמה ללא דופי. הרעיון לחלק את הקורס למנהלים ישירים (קו 1) ולמנהלים בכירים (קו 2) שירתה את המטרה ועזרה להעביר את התכנים והמסרים על הצד הטוב ביותר. השקעתכם נראתה לעין והמנהלים הרגישו זאת. התגובות היו נלהבות ונראה שהכנסתם במנהלים מוטיבציה ללמוד ולהשתפר. גם השינוי לחיוב במנהלים כבר ניכר בשטח ואני מאמינה שעוד נקצור עוד פירות רבים בהמשך. תודה רבה על הכל! אני בטוחה שעוד ניפגש בהמשך"
    הקודם
    הבא
    Newsletter

    השאירו את כתובת המייל

    לקבלת טיפים ממוקדים

    בשליחת הטופס הנך מאשר קבלת דיוור מאוטוריטה